Neprarasdami vilčių ir siekdami sudominti naujus gamintojus, F-1 valdžios atstovai svarsto atidėti naujų variklių taisyklių įsigaliojimą.
F-1 savininkė „Liberty Media“ ir motorų gamintojai ne vieną mėnesį aptarinėjo kokios turėtų būti naujos taisyklės bei jėgainės formatas. Susirinkimuose taip pat dalyvavo potencialūs gamintojai: „Porsche“, „Aston Martin“ ir „Cosworth“. Bet vis atidėliojant taisyklių paskelbimą ir esamų gamintojų norui išsaugoti MGU-H, potencialiai naujų gamintojų noras įžengti į F-1 sumažėjo arba visai dingo. Tad dabar svarstoma atidėti naujų taisyklių įsigaliojimą.
„Mes norime pabandyti ir sukurti techninį reglamentą, kuris būtų patrauklus ne tik dabartiniams, bet ir naujiems variklių gamintojams. Turime gerai pagalvoti, ar 2021 m. yra tinkamas metas naujoms taisyklėms įsigalioti. Galbūt turėtume palaukti kol būsime tikri, jog pokyčiai į čempionatą pritrauks naujus gamintojus“, - sakė F-1 sporto skyriaus vadovas Rossas Brawnas.
„Žvelgiant į viską iš sporto taisyklių pusės, manau, kad dar yra daug dalykų, susijusių su varikliais, kuriuos galėtume padaryti. Galėtume apriboti jų bandymų laiką gamyklose, atnaujinimų skaičių sezono metu ir taip toliau. Kalbant apie variklius, turime apsispręsti: dabar tinkamas metas revoliucijai ar evoliucijai?“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |