Ne kartą stabdytos lenktynės Monake baigėsi S. Perezo pergale (156)

Ne kartą stabdytos lenktynės Monake baigėsi S. Perezo pergale
logo Gegužės 29 d. 18:59, Red Bull Content Pool / Getty Images

Dėl oro sąlygų ir Micko Schumacherio avarijos stabdytos F-1 lenktynės Monake baigėsi „Red Bull“ piloto Sergio Perezo pergale. Tai pirmoji meksikiečio pergalė šių metų sezone.

Dėl trasą užklupusio lietaus, lenktynės Monake prasidėjo valanda vėliau nei buvo planuota. Iš trasos pasitraukus saugos automobiliui, lyderio poziciją išsaugojo kvalifikacijos nugalėtojas Charlesas Leclercas. Jam iš paskos sekė komandos draugas Carlosas Sainzas ir du „Red Bull“ pilotai - S. Perezas ir čempionato lyderis Maxas Verstappenas.

S. Perezas buvo pirmasis iš lyderių, kuris nusprendė pasukti į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti padangų. Meksikietis sustojimo metu lietaus padangas iškeitė į tarpines.

„Ferrari“ sustojimui kvietė C. Sainzą, bet pastarasis atsisakė tai padaryti. Tuo tarpu C. Leclercas ir M. Verstappenas savo pirmuosius sustojimus atliko dviem ratais vėliau nei S. Perezas.

Dar po kelių ratų savo pirmąjį sustojimą atliko ir C. Sainzas, kuris į trasą jau grįžo su „slick“ tipo padangomis.

Prasta komunikacija koją pakišo C. Leclercui. Komanda pakvietė sportininką sustojimui, bet paskutinę akimirką pakeitė nuomonę ir liepė pilotui likti trasoje, bet C. Leclercas jau buvo pasukęs į techninio aptarnavimo zoną, o atvažiavęs į sustojimo vietą turėjo laukti kol bus aptarnautas C. Sainzas.

Ratu vėliau nei C. Leclercas sustojimą atlikęs M. Verstappenas sugebėjo aplenkti savo pagrindinį varžovą ir grįžęs į trasą atsidūrė trečioje vietoje. Olandas tuo metu važiavo paskui C. Sainzą ir lyderį S. Perezą.

Veiksmui trasoje aprimus, į apsauginę sieną trenkėsi Mickas Schumacheris. Vokiečio „Haas“ bolidas lūžo pusiau, o lenktynės kuriam laikui buvo sustabdytas. Sportininkas pats išlipo iš sumaitoto automobilio ir rimtų traumų nepatyrė.

Vėliau lenktynes pratęsus ir trasos dangai visiškai išdžiūvus, didelių pokyčių rikiuotėje neįvyko. S. Perezas sėkmingai už savęs išlaikė varžovus ir pirmą kartą triumfavo Monake. Tai taip pat pirmojo meksikiečio pergalė šių metų sezone.

Antrus metus iš eilės ant apdovanojimų pakylos Monake užlipo antroje vietoje finišavęs C. Sainzas. O ant paskutinio podiumo laiptelio užlipo M. Verstappenas. Tuo tarpu kvalifikacijos nugalėtojas C. Leclercas liko ketvirtas.

Stipriausiųjų penketuką užbaigė „Mercedes“ atstovas George‘as Russellas, lenktynių pabaigoje už savęs išlaikęs jį pavijusį „McLaren“ atstovą Lando Norrisą.

Septintoje vietoje lenktynes baigė Fernando Alonso, antroje varžybų pusėje sugebėjęs išlaikyti Lewisą Hamiltoną, kuris liko aštuntas.

Devintas finišo liniją kirto Estebanas Oconas. Bet už incidentą, kuriame sudalyvavo L. Hamiltonas, prancūzui buvo skirta 5 sek. bauda. Ją pritaikius devinta vieta atiteko Valtteri Bottui, o dešimtuką užbaigė Sebastianas Vettelis.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Sergio Perezas

1:56:30.265

64

2.

Carlosas Sainzas

+1.154s

64

3.

Maxas Verstappenas

+1.491s

64

4.

Charlesas Leclercas

+2.922s

64

5.

George'as Russellas

+11.968s

64

6.

Lando Norrisas

+12.231s

64

7.

Fernando Alonso

+46.358s

64

8.

Lewisas Hamiltonas

+50.388s

64

9.

Valtteri Bottas

+52.525s

64

10.

Sebastianas Vettelis

+53.536s

64

11.

Pierre'as Gasly

+54.289s

64

12.

Estebanas Oconas

+55.644s

64

13.

Danielis Ricciardo

+57.635s

64

14.

Lance'as Strollas

+60.802s

64

15.

Nicholas Latifi

+1lap

63

16.

Guanyu Zhou

+1lap

63

17.

Yuki Tsunoda

+1lap

63

18.

Alexanderis Albonas

DNF

48

19.

Mickas Schumacheris

DNF

24

20.

Kevinas Magnussenas

DNF

19



Komentarai (156)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Nenuostabu
IP: f9c99da | 05/31 15:44 Atsakyti
nors Ferrari atrodo, kad uzsimerke strateguoja, bet sita situacija su Williams'ais is dalies paaiskina toki ju akibroksta - kaip tu gali normaliai susideliot pit stop langa realiu laiku, kai neplanuotai del ratu atsilikusiu tempas rato pradeda skirtis kokiom 5sekundem?
Idomi dalis lieka ta, kad apie toki taisykliu nesilaikyma ir neprieziura ne zodziu kol kas Ferrari nesiskunde. Bus matyt, kas toliau sezone del to keisis
Nenuostabu
IP: f9c99da | 05/31 10:55 Atsakyti
Kad Horneris kalba apie komandu nedalyvavima paskutiniuose etapuose del pinigu stygiaus, jei pinigai isleidziami tokiems williamsu ir teiseju pasirodymams. Cia kaip or bajeris bet ir nebelabai, kai pamatai onboardus sito farso. Daugiau nei akivaizdu, kad ne viskas gerai su teisejais, pacia f1...
hmmmmm
IP: 809213b | 05/30 22:19 Atsakyti
kart
IP: ff4c1cb | 05/30 17:47 Atsakyti
evbi
05/30 17:13

Tai kad pernai labai daug trydos į eterį paleidai, advokataudamas Hamiltonui ir varydamas ant Maxo. Net ir didžiu mersų fanu buvai spėjęs tapti...

Jis ne Hamiltono fanas, o tiesiog didelis RBR heiteris. Ir visa tai prasidėjo nuo begalinės meilės Alonsui.
Klepsidra
IP: 932f360 | 05/30 17:28 Atsakyti
Sub7
05/30 16:32

Mazo berniuko sirdeleje sumaistis, suprantam - nuo anu metu Silverstone siaip sau, is sportinio intereso visi komentarai kazkaip Hamiltonui meile puoseleja. Dar ne tiek, kiek klounai is Chemijos gatves, bet jau tuoj tuoj ir jie i savo gretas priims. Musiet ir kitaip apie FIA sneketum, jei Verstappenas auskara nosy nesiotu :)

Del manes subines zandus tuo auskaru tegul susijungia - vienodai visiskai. Priminsiu, kad "Hamiltonas nurejo uzmusti Verstappena Silverstone", Albonas dare simuliacijas, kad tai irodytu, bet po to teko Red Bull uz komentarus atsiprasyti. Visi, kurie is idiotu juokiasi pasidaro Hamiltono fanai? Siemet nedarys simuliaciju? Girdejau, kad jau grasina 2-3 lenktynes praleisti Horneris - gali simuliacijom biudzeto nebuti. Man vienodai yra Hamiltonas ar Mercedes - Red Bull vadovybe buvo ir liko aktoriais.
Klepsidra
IP: 932f360 | 05/30 17:25 Atsakyti
evbi
05/30 17:13

Tai kad pernai labai daug trydos į eterį paleidai, advokataudamas Hamiltonui ir varydamas ant Maxo. Net ir didžiu mersų fanu buvai spėjęs tapti...

Tai, kad tu nesuvoki, apie ka yra rasoma nepadaro manes Hamiltono fanu
evbi
IP: e03bcb0 | 05/30 17:13 Atsakyti
Klepsidra
05/30 15:23

niekada nesirgau uz Hamiltona ir neplanuoju

Tai kad pernai labai daug trydos į eterį paleidai, advokataudamas Hamiltonui ir varydamas ant Maxo. Net ir didžiu mersų fanu buvai spėjęs tapti...
Sub7
IP: 3c88832 | 05/30 16:32 Atsakyti
Klepsidra
05/30 15:23

niekada nesirgau uz Hamiltona ir neplanuoju

Mazo berniuko sirdeleje sumaistis, suprantam - nuo anu metu Silverstone siaip sau, is sportinio intereso visi komentarai kazkaip Hamiltonui meile puoseleja. Dar ne tiek, kiek klounai is Chemijos gatves, bet jau tuoj tuoj ir jie i savo gretas priims. Musiet ir kitaip apie FIA sneketum, jei Verstappenas auskara nosy nesiotu :)
Black_Death
IP: 50a71c8 | 05/30 15:58 Atsakyti
Td
05/30 13:56

Gali gal man paaiskinti kodel Albono race engineer jam per radio viesai sake kokia Maxo delta nuo Leclerco? Maxas buvo priekyje Albono, taciau jam reikejo 6s delta, kad po pitu islistu pries Charles. Tai pasake Albono race engineer jam ir stebuklingai Albonas prarado 6s s2 ir s3 blokuodamas Charles, atleidinedamas akceleratoriu tiesiosiuose. Sekanti rata 6s greiciau iveike.

Jei nera pries lenktynes toks planas aptartas - kokio velnio turetu Albonui buti aktualu, kad Maxas po pitu 6s uz Leclerc islis??

Paskambink Albonui ir paklausk kodel ir kas buvo! Cia kaip boba uzsiemi ereziju skleidimu! Koks man skirtomumas kodel taip buvo ... gal kviete Ciarli prisijungti prie butelio? Gal nosi krapste? Tai zino tik Albonas. Gali klausinet, gali sikt nieks tau cia neatsakys. Jei is tiesu idomu rasi kaip suzinoti.
Klepsidra
IP: 932f360 | 05/30 15:23 Atsakyti
evbi
05/30 07:58

Tai jau nebe už Hamiltoną? Jau vėl prie Alonso grįžai? Kažkaip mėtaisi...

niekada nesirgau uz Hamiltona ir neplanuoju
×

TOP naujienos