Nickas Heidfeldas

Nickas Heidfeldas
FAKTAI
Gimė
1977-05-10 (Vokietija)
Ūgis
165
Svoris
61
Lenktynės
175
Debiutas
2000 m., "Prost"
Pergalės
0
„Pole“ pozicijos
1
Greičiausi ratai
2
Debiutas
2000 m., "Prost"
Geriausi rezultatai
5 vieta, 2007 m.
Nickas Heidfeldas
PILOTAS
Nickas Heidfeldas

Nuo 1989-ųjų iki 1998-ųjų Nicko Heidfeldo pomėgis buvo kartingas, 1990-ais Nickas pasiekė pergalę D.Britanijos jaunių čempionate, 1991-ais laimėjo “British open”.

Vėliau sekė “Formulė Ford”, Vokietijos F-3 (čia jis tapo čempionu 1997-ais metais) ir F-3000.

1998-ųjų F3000 sezoną Nickas baigė antroje vietoje, o kitais metais tapo čempionu. Tuo pat metu jis buvo “McLaren” komandos pilotu bandytoju.

Sezono pabaigoje jam buvo pasiūlyta vieta “Prost” komandoje, taigi 2000-ais metais Heidfeldas kartu su J.Alesi atstovavo šiai ekipai. Sezonas buvo pilnas nesekmių: tik 5-se lenktynėse jam pavyko finišuoti, tačiau Nickas nepelnė nė taško.

2001-ais su “Sauber” skyrėsi nuo sezono su “Prost” kaip diena ir naktis. Puikus Heidfeldo ir jo komandos partnerio K.Raikkoneno pasirodymas pakėlė “Sauber” net iki 4-os vietos konstruktorių įskaitoje.

Pats Nickas baigė sezoną 7-je vietoje su 12 taškų.

Nors Heidfeldas, kuris turi ilgalaikį kontraktą su “McLaren” tikėjosi užimti M.Hakkineno vietą, R.Dennisas į komandą pakvietė K.Raikkoneną, tad Nickas liko su “Sauber”.

2002-ais Nickas lenktyniavo kartu su jaunuoju F.Massa, pelnė 7-is taškus ir užėmė tik 10-ą vietą pilotų įskaitoje.

2003-ųjų sezoną Nickas praleido P.Sauberio vadovaujamoje ekipoje, jo partneriu buvo patyręs H-H.Frentzenas. Ekipos technika pasirodė prastesnė už daugelio varžovų, tad apie puikius pasirodymus vokiečiui galima buvo tik svajoti, nors JAV GP metu Nickas ir jo komandos draugas iškovojo taškų. Tačiau taškai buvo pelnyti ne dėl bolido, o dėl “Bridgestone” padangų, kurios puikiai veikė lietaus sąlygoimis.

Po sezono P.Sauberis atsisveikino su Heidfeldu ir jam nieko neliko, kaip tik pasirašyti sutartį su Eddie Jordano vadovaujama ekipa, kurioje jis jokių ypatingų rezultatų neparodė, nes tai nebuvo ta technika, kuria galima buvo kažką pasiekti.

Heidfeldas pelnė vos tris taškus, Monake finišavęs puikioje "Jordan" ekipai septintoje pozicijoje ir dar tašką pelnęs Kanadoje.

2005-ųjų sezone Nickas lenktyniavo "Williams" ekipoje. Vokietis siejo su "Williams" daug vilčių, tačiau jos nepasiteisino dėl prasto bolido. Sezono pabaigoje Nickas patyrė traumų ir nelenktynavo paskutiniuose etapuose, tačiau 2006, kai "Sauber" ekipą įsigijo BMW ir į savo gretas pasikvietė vokietį, rezultatai buvo pakankamai stabilus ir netgi aukšti.

2007 m. N. Heidfeldas du kartus apsilankė ant apdovanojimų pakylos, o čempionate užėmė penktąją vietą, o kitas sezonas buvo neblogas, bet vokiečio kolega R. Kubica pasirod4 kiek geriau.

2009 m. Nickas lenktyniavo BMW komandoje, kuri sezono antroje pusėjė paskelbė pasitraukianti iš "Formulės-1".

Prieš 2010 m. sezoną lenktynininkas liko užribyje - jam teko tenkintis "Mercedes" atsarginio vaidmeniu, o vėliau pilotas ėmė bandyti "Pirelli" padangas.

Sezono pabaigoje N. Heidfeldui įsižiebė karjeros atgaivinimo viltis - vokiečiui buvo suteikta proga 5 lenktynėse vairuoti "Sauber" bolidą, tačiau ypatingų rezultatų jis taip ir nepasiekė.

Nors atrodė, kad vokiečio karjera vėl sustos, "Renault" prieš šį sezoną pasikvietė N. Heidfeldą pakeisti netikėtai susižeidusį Robertą Kubicą.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas