Pažiūrėjus į EV kainas, tai aš ir pats nepirkčiau bent šiuo met...skaityti daugiauPažiūrėjus į EV kainas, tai aš ir pats nepirkčiau bent šiuo metu, o pigiems kiniškiems deda vis didesnius importo mokesčius. ES čia truputį nuo kinų atsilieka, nes ten jau virš 50% naujų auto EV, kai europoje dar tik trečdalis.
Koks trečdalis BEV? Tau vaidenasi. Čia 12-14 proc BEV dalis pardavimuose šiemet yra trečdalis? Kurių dauguma yra komercinė paskirtis/car sharingui? O jei bus 33 proc tai jau bus "visi"? :) O kaip ten statistika kur aš paminėjau? BEV pardavimų kritimas kaip? Kaip statistika, kurią paminėjau? Čia viskas iš ACEA, o ne iš mano fantazijos.
BEV kainos tikrai nekris, o artėjant Euro 7 - tik kils. Nes ir jiems griežtės reikalavimai. Euro 7 nėra vien vamzdžio emisijų reikalavimai, jei ką.
ir iš vis, man įdomiau kalbėt su žmonėm, kurie operuoja (ir neman...skaityti daugiauir iš vis, man įdomiau kalbėt su žmonėm, kurie operuoja (ir nemanipuliuoja) skaičiais, o ne šneka lozungais. Nes vėlgi, tikrai neturėsi gero argumento atsakyt kaip nors konkrečiai (o ne vizijom) į pvz rugpjūčio Europos statistiką NAUJŲ automobilių pirkimui: lyginant 2023 ir 2024 rugpjūtį, BEV pardavimai krito 44 (!!!) procentais (EU+EFTA+UK kritimas 36proc), PHEV krito 22 proc. Vienintelis neaiškumas su ICE kritimu, nes ACEA net ir MHEV'us priskiria prie hibridų, nors asmeniškai kaip važinėjantis su MHEV aš neskaitau visiškai kad tai kažkoks benzinas/elektra. Taigi gryni iškastiniai ICE krito 17 proc, hibridai augo beveik 7 proc. Kad Norvegijoj PHEV pardavimai krito 72 proc (08/2023 vs 08/2024) - ką tu į tai? Kad Lietuvoj BEV pardavimai tuo pačiu laikotarpiu krito 30 proc - ką tu į tai? O Vokietijoje BEV pardavimai lyginant tą patį laikotarpį krito 69 proc. Apie kokią "visos šalies elektrifikaciją" kalbi? Aš dar neužmiršau kaip kažkada žmonėms plaudavo smegenis lozungu "Komunizmas - tai tarybų valdžia plius visos šalies elektrifikavimas". Aš nuoširdžiai džiaugiausi kažkada kai visus šituos leninistinius politrukus po nepriklausomybės mes suslėpėm ir, galvojau, palaidojom. Bet žiūriu jie atgyja ir gatvėmis vaikšto zombiais.... Jau ir Vokietija pradėjo kalbėt apie atominės energetikos atstatymą ir plėtrą - o šia šitie, su savo "vėjo malūnais".. Kuriems pagamint beje reikia ko? Naftos, teisingai.
Pažiūrėjus į EV kainas, tai aš ir pats nepirkčiau bent šiuo metu, o pigiems kiniškiems deda vis didesnius importo mokesčius. ES čia truputį nuo kinų atsilieka, nes ten jau virš 50% naujų auto EV, kai europoje dar tik trečdalis.
Taip, po kelių metų dauguma bus EV, o po 10 metų pagal dabartinius ...skaityti daugiauTaip, po kelių metų dauguma bus EV, o po 10 metų pagal dabartinius naujų auto pardavimus, tai vdv tik apie kelis procentus beliks auto, nes norvegai nevažinėja su lavonais, kaip ir dabar per kelis metus pasiekė tą 30%. Gerai, kad paminėjot jūrų parką, LT jau dabar daugiau nei pusę elektros pasigamina iš atsinaujinančių šaltinių (o importuoja likusią dalį taip pat pagrinde žalią), tai jūros parkas tik dar labiau padidins šitą procentą. Bet jūs turbūt ir toliau aiškinsit, kad ateitis anglis ir dyzelis, ko net kinai atsisako. :)
ir iš vis, man įdomiau kalbėt su žmonėm, kurie operuoja (ir nemanipuliuoja) skaičiais, o ne šneka lozungais. Nes vėlgi, tikrai neturėsi gero argumento atsakyt kaip nors konkrečiai (o ne vizijom) į pvz rugpjūčio Europos statistiką NAUJŲ automobilių pirkimui: lyginant 2023 ir 2024 rugpjūtį, BEV pardavimai krito 44 (!!!) procentais (EU+EFTA+UK kritimas 36proc), PHEV krito 22 proc. Vienintelis neaiškumas su ICE kritimu, nes ACEA net ir MHEV'us priskiria prie hibridų, nors asmeniškai kaip važinėjantis su MHEV aš neskaitau visiškai kad tai kažkoks benzinas/elektra. Taigi gryni iškastiniai ICE krito 17 proc, hibridai augo beveik 7 proc. Kad Norvegijoj PHEV pardavimai krito 72 proc (08/2023 vs 08/2024) - ką tu į tai? Kad Lietuvoj BEV pardavimai tuo pačiu laikotarpiu krito 30 proc - ką tu į tai? O Vokietijoje BEV pardavimai lyginant tą patį laikotarpį krito 69 proc. Apie kokią "visos šalies elektrifikaciją" kalbi? Aš dar neužmiršau kaip kažkada žmonėms plaudavo smegenis lozungu "Komunizmas - tai tarybų valdžia plius visos šalies elektrifikavimas". Aš nuoširdžiai džiaugiausi kažkada kai visus šituos leninistinius politrukus po nepriklausomybės mes suslėpėm ir, galvojau, palaidojom. Bet žiūriu jie atgyja ir gatvėmis vaikšto zombiais.... Jau ir Vokietija pradėjo kalbėt apie atominės energetikos atstatymą ir plėtrą - o šia šitie, su savo "vėjo malūnais".. Kuriems pagamint beje reikia ko? Naftos, teisingai.
Taip, po kelių metų dauguma bus EV, o po 10 metų pagal dabartinius ...skaityti daugiauTaip, po kelių metų dauguma bus EV, o po 10 metų pagal dabartinius naujų auto pardavimus, tai vdv tik apie kelis procentus beliks auto, nes norvegai nevažinėja su lavonais, kaip ir dabar per kelis metus pasiekė tą 30%. Gerai, kad paminėjot jūrų parką, LT jau dabar daugiau nei pusę elektros pasigamina iš atsinaujinančių šaltinių (o importuoja likusią dalį taip pat pagrinde žalią), tai jūros parkas tik dar labiau padidins šitą procentą. Bet jūs turbūt ir toliau aiškinsit, kad ateitis anglis ir dyzelis, ko net kinai atsisako. :)
2 milijonus fosilinių auto pakeist? Vokietija jau keičia, neigiamais augimo tempais po -15 proc. Dėsniai visiems vienodai galioja. Na ir kaip elektros kainos pakrovimo stotelėse? Tai čia tik pradžia, nematau jokių dėsnių kurie lemtų jos mažėjimą jei tarkim iškastinių degalų konkurencijos apimtys mažėja. Jojo, tikrai eksportuosim, net neabejoju - jei šiandienos skaičiais skaičiuosi. Jei skaičiuosi 2035 metų skaičiais - tai žiūrėk kad nereiktų importuot tiek pat kiek importavom. Amerikiečiai vien AI poreikiams (serveriai ir kt) jau skaičiuoja kad neužteks savos VISOS (ne vien žalios elektros), nežinau kokiais skaičiais operuoji tu, bet aš žiūriu truputį plačiau.
Pasiziurek statistika, pvz rugpjuty norvegijoje bisu parduotu nauju automobiliu 94% elektrines, ir taip neveik visus siu metu menesius. Tokiu tempu greit neliks nei dyzeliu ne benzu ;)
Po KELIŲ METŲ? Plem, norvegų dauguma ir toliau dyzeliais/benzais va...skaityti daugiauPo KELIŲ METŲ? Plem, norvegų dauguma ir toliau dyzeliais/benzais važinėja, o tokie kaip tu svaigsta apie BEV? Paskaičiuok pls, kiek metų prireiks tokiais tempais jiem atsinaujint, o ne vien mėtykis lozungais apie vėjo parką Baltijos jūroje ar 95 proc BEV parduotų rugpjūtį Norgėje. Tie 95 proc nekalba, ar tai M1 asmeninei paskirčiai, ar komerciniai, tai čia aš jei jau kilstelsiu klausimą ar pakilnosiu statistiką, rodančią kaip tokie kaip tu manipuliuoja info, įtariu į šią temą ir nebegrįši. Kaip pas tave su matematika? Ir su situacijos suvokimu, kas darosi su auto industrija ne vien Europoj?
Taip, po kelių metų dauguma bus EV, o po 10 metų pagal dabartinius naujų auto pardavimus, tai vdv tik apie kelis procentus beliks auto, nes norvegai nevažinėja su lavonais, kaip ir dabar per kelis metus pasiekė tą 30%. Gerai, kad paminėjot jūrų parką, LT jau dabar daugiau nei pusę elektros pasigamina iš atsinaujinančių šaltinių (o importuoja likusią dalį taip pat pagrinde žalią), tai jūros parkas tik dar labiau padidins šitą procentą. Bet jūs turbūt ir toliau aiškinsit, kad ateitis anglis ir dyzelis, ko net kinai atsisako. :)
Kai nauji perkami beveik tik elektriniai, tai po kelių metų ir bendr...skaityti daugiauKai nauji perkami beveik tik elektriniai, tai po kelių metų ir bendras parkas visai kitaip atrodys.
Po KELIŲ METŲ? Plem, norvegų dauguma ir toliau dyzeliais/benzais važinėja, o tokie kaip tu svaigsta apie BEV? Paskaičiuok pls, kiek metų prireiks tokiais tempais jiem atsinaujint, o ne vien mėtykis lozungais apie vėjo parką Baltijos jūroje ar 95 proc BEV parduotų rugpjūtį Norgėje. Tie 95 proc nekalba, ar tai M1 asmeninei paskirčiai, ar komerciniai, tai čia aš jei jau kilstelsiu klausimą ar pakilnosiu statistiką, rodančią kaip tokie kaip tu manipuliuoja info, įtariu į šią temą ir nebegrįši. Kaip pas tave su matematika? Ir su situacijos suvokimu, kas darosi su auto industrija ne vien Europoj?
Kaip ir rašiau prieš kurį laiką. Elektromobilių ten tik 30 proc. ...skaityti daugiauKaip ir rašiau prieš kurį laiką. Elektromobilių ten tik 30 proc. O kad dyzelių daugiausia - tai čia tik dar vienas spjūvis į veidą tiems, kurie bando kalbėt kad Norvegija kažkuo išskirtinė elektrifikacijoje. Anaiptol. Rūksta dyzeliu kaip ir visi.
Kai nauji perkami beveik tik elektriniai, tai po kelių metų ir bendras parkas visai kitaip atrodys.
Kaip ir rašiau prieš kurį laiką. Elektromobilių ten tik 30 proc. ...skaityti daugiauKaip ir rašiau prieš kurį laiką. Elektromobilių ten tik 30 proc. O kad dyzelių daugiausia - tai čia tik dar vienas spjūvis į veidą tiems, kurie bando kalbėt kad Norvegija kažkuo išskirtinė elektrifikacijoje. Anaiptol. Rūksta dyzeliu kaip ir visi.
30 proc kaip visi ? Kiek pas mus 3 proc elektriniu?
Kaip ir rašiau prieš kurį laiką. Elektromobilių ten tik 30 proc. O kad dyzelių daugiausia - tai čia tik dar vienas spjūvis į veidą tiems, kurie bando kalbėt kad Norvegija kažkuo išskirtinė elektrifikacijoje. Anaiptol. Rūksta dyzeliu kaip ir visi.
Norvegijos keliais rieda daugiau elektromobilių nei benzinu varomų automobilių (11)
Pažiūrėjus į EV kainas, tai aš ir pats nepirkčiau bent šiuo met... skaityti daugiau
BEV kainos tikrai nekris, o artėjant Euro 7 - tik kils. Nes ir jiems griežtės reikalavimai. Euro 7 nėra vien vamzdžio emisijų reikalavimai, jei ką.
ir iš vis, man įdomiau kalbėt su žmonėm, kurie operuoja (ir neman... skaityti daugiau
Taip, po kelių metų dauguma bus EV, o po 10 metų pagal dabartinius ... skaityti daugiau
Taip, po kelių metų dauguma bus EV, o po 10 metų pagal dabartinius ... skaityti daugiau
Po KELIŲ METŲ? Plem, norvegų dauguma ir toliau dyzeliais/benzais va... skaityti daugiau
Kai nauji perkami beveik tik elektriniai, tai po kelių metų ir bendr... skaityti daugiau
Kaip ir rašiau prieš kurį laiką. Elektromobilių ten tik 30 proc. ... skaityti daugiau
Kaip ir rašiau prieš kurį laiką. Elektromobilių ten tik 30 proc. ... skaityti daugiau