TomTom
IP: 089c815 | 12/01 16:55 Atsakyti
dzionyz logo rėmėjas
12/01 16:00

O aplamai tai komentarai, atsakymai ir diskusijos labai tinka žmonėms kurie nori būti išgirsti.
Tikriausiai ir aš toks.

Taip, bet puslapis nesivadina autosport.lt, jis vadinasi f1.lt, bet kazkodel neateini skustis po straipsniais apie MotoGP ar Dakaru, kad ne apie F1 raso. O po straipsniu aktualiu kiekvienam vairuojanciam Lietuvoje nusprendei pasiskust. Todel ir rasiau neieskom po sikna smegenu, nes puslapyje yra tokios kategorijos ir ne kitokios ir tiek, o nori buti isgirstas kazkodel tik butent po tom kategorijom kurios tau maiso, nors temu kitokiu nei F1 cia yra ir daugiau.
Labai primena situacija del siandienines komedijos - kai pvz zydas gali juoktis is geju, juoduku, kaimieciu, bet tik uzmesk ka apie holokausta, is karto stop stop stop, cia negalima. Tam paciam kaimieciui bus labai juokinga apie juodukus, gejus, holokausta, bet apie kaima tu net nebandyk juokaut nes nejuokinga.
Neimk i galva labai, tiesiog parasiau ka galvoju. Neprivalai taikytis prie manes :) nori skustis - skuskis, bet as noresiu pakomentuot tavo skunda ir taip pat pakomentuosiu :)
Cheers!
dzionyz logo rėmėjas
IP: 91c5efc | 12/01 16:00 Atsakyti
O aplamai tai komentarai, atsakymai ir diskusijos labai tinka žmonėms kurie nori būti išgirsti.
Tikriausiai ir aš toks.
dzionyz logo rėmėjas
IP: 91c5efc | 12/01 15:58 Atsakyti
TomTom
12/01 12:39

Šitam puslapy yra dvi kategorijos: F1 naujienos ir Autonaujienos. Kiekvienas kas turi akis tai mato pirmame puslapyje. Straipsniai automatiškai iš eilės nesikrauna, atsidaro tai, ką tu spaudi, taip kad neieškom po šikną smegenų.

Tai tau patinka delfini turinį skaityt? Tai eik į DELFI.lt ir komentuok.
TomTom
IP: 089c815 | 12/01 12:39 Atsakyti
dzionyz logo rėmėjas
11/30 09:19

Ei ei kuo tai susiję su F1? Jei aš noriu paskaityti apie gyvenimo drama ir mokesčius įsijungiu DELFI ir visus *** laikau. Čia aš noriu paskaityti apie autosporta.

Šitam puslapy yra dvi kategorijos: F1 naujienos ir Autonaujienos. Kiekvienas kas turi akis tai mato pirmame puslapyje. Straipsniai automatiškai iš eilės nesikrauna, atsidaro tai, ką tu spaudi, taip kad neieškom po šikną smegenų.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/01 10:15 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
12/01 10:14

as pilnai pritariu. mes net buvom susiruose vaziuot patys i vokietija, jei butume italijoj nerade nieko. aisku, priklauso kokio brangumo mas A85 reikia. del 3000e vertes daikto juk nevaziuosi i vokietija

Aš tai važiuočiau, man patinka tokios kelionės :D Ir fotografuot į testus važiuoju, nes man tai nuotykis :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/01 10:14 Atsakyti
Fekkalli
12/01 09:24

Gal nera vieno teisingo atsakymo tokiam klausimui, o ir atsakyt nelabai kompetetingas kadangi uzsiimu isimtinai vienos markes automobiliais.
Kaip ir pats sakei, reikia suprasti kad auto is vakaru tures tam tikru defektu. Visada. Is savo kuklios 14 metu patirties galiu pasakyt kad geriausias defektas yra vokiska rida. Ne kaip perekupui, bet kaip zmogui kuris ta auto eksploatuos. Kas is esmes priestarauja tipinio Baltijos saliu pirkejo isitikinimams. I ka neziureciau niekada tai dauzti auto kurie jau buvo suremontuoti toje salyje, kurioje eksploatuoti.
Per daug nesipleciant kodel, Tai rinkciausi 3-5 metu auto su ~200k rida ir atstovybes( jokiu budu ne KFZ) serviso irasais. Vel gi ta rida skirsis benz/dyz, cia as labiau apie dyz.
Toki auto gausi ~20-30% pigiau, ir labai, labai daznai geresnes bukles negu 3-5 metu miesto auto su mazesnem ridom.
To ka cia parasiau nereikia suabsoliutint aisku.

Ačiū, panašiai pats galvoju, tik norėjau pasitikrint ar ne pro šalį mano mintys. Ačiū už atsakymą :)

Jeigu viena markė, tai bandyčiau spėt, kad Alfa, bet greičiausiai nelabai pagal nicką :D
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 12/01 10:14 Atsakyti
Fekkalli
12/01 10:08

Tokiu atveju siulyciau paciam uzsiimt auto pirkimu is vakaru. Is vienos puses isleisi 500-700 euru ir savo laika. Is kitos puses zinosi ka perki, o finale vistiek sutaupysi. Perekupu marzos tokiu metu masinoms tikrai ne 500-700 euru.
Aisku jei nera galimybiu ir noro tuo uzsiimt, reikia rinktis patikima partneri. Tokiu galetu tapti pvz Degicar.

as pilnai pritariu. mes net buvom susiruose vaziuot patys i vokietija, jei butume italijoj nerade nieko. aisku, priklauso kokio brangumo mas A85 reikia. del 3000e vertes daikto juk nevaziuosi i vokietija
Fekkalli
IP: e9fb862 | 12/01 10:08 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
12/01 10:00

ne ne. zmogus nori lt masina pirkt is perekupo :) del uzsienio viskas aisku.

Tokiu atveju siulyciau paciam uzsiimt auto pirkimu is vakaru. Is vienos puses isleisi 500-700 euru ir savo laika. Is kitos puses zinosi ka perki, o finale vistiek sutaupysi. Perekupu marzos tokiu metu masinoms tikrai ne 500-700 euru.
Aisku jei nera galimybiu ir noro tuo uzsiimt, reikia rinktis patikima partneri. Tokiu galetu tapti pvz Degicar.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 12/01 10:00 Atsakyti
Fekkalli
12/01 09:39

As supratau kad mes ne apie LT kalbejom.
Bet Rida patikrint perkant LT labai nesunku siais laikais. Tik zinoma ne per carvertical’us visokius ta daryt.

ne ne. zmogus nori lt masina pirkt is perekupo :) del uzsienio viskas aisku.
Fekkalli
IP: e9fb862 | 12/01 09:39 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
12/01 09:32

bet gi neras jis masinos 3-5m su 200 rida :))) ji bus atsukta iki 120. o jei bus 200, vadinasi ji vaziavusi 350. tame ir yra blogybe. tu nezinai ka is tikruju perki - pigiau, nes rida didele, pigiau, nes remontuota, ar pigiau, nes ir tas ir tas :)

As supratau kad mes ne apie LT kalbejom.
Bet Rida patikrint perkant LT labai nesunku siais laikais. Tik zinoma ne per carvertical’us visokius ta daryt.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 12/01 09:32 Atsakyti
Fekkalli
12/01 09:24

Gal nera vieno teisingo atsakymo tokiam klausimui, o ir atsakyt nelabai kompetetingas kadangi uzsiimu isimtinai vienos markes automobiliais.
Kaip ir pats sakei, reikia suprasti kad auto is vakaru tures tam tikru defektu. Visada. Is savo kuklios 14 metu patirties galiu pasakyt kad geriausias defektas yra vokiska rida. Ne kaip perekupui, bet kaip zmogui kuris ta auto eksploatuos. Kas is esmes priestarauja tipinio Baltijos saliu pirkejo isitikinimams. I ka neziureciau niekada tai dauzti auto kurie jau buvo suremontuoti toje salyje, kurioje eksploatuoti.
Per daug nesipleciant kodel, Tai rinkciausi 3-5 metu auto su ~200k rida ir atstovybes( jokiu budu ne KFZ) serviso irasais. Vel gi ta rida skirsis benz/dyz, cia as labiau apie dyz.
Toki auto gausi ~20-30% pigiau, ir labai, labai daznai geresnes bukles negu 3-5 metu miesto auto su mazesnem ridom.
To ka cia parasiau nereikia suabsoliutint aisku.

bet gi neras jis masinos 3-5m su 200 rida :))) ji bus atsukta iki 120. o jei bus 200, vadinasi ji vaziavusi 350. tame ir yra blogybe. tu nezinai ka is tikruju perki - pigiau, nes rida didele, pigiau, nes remontuota, ar pigiau, nes ir tas ir tas :)
Fekkalli
IP: e9fb862 | 12/01 09:24 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/30 23:24

Lietuvis toks žmogus, kad ne visada ir €€€ turi. Kitas dalykas, IMHO, dauguma automobilių Lietuvoje parduodami sutvarkius vienokius ar kitokius defektus, kur jų pirkimo šalyje jų tvarkymas nebeapsimoka. Tai lietuvis pirkdamas dėvėtą vis tiek žino (nu, bent jau turėtų), kad buvo tvarkyta. Klausimas tik ar gerai, ar nelabai. Jeigu tai kokio agregato gedimas ir dar pakeičiamas gerai, tai all-good, na, ar kokia smulki avarija be geometrijos pažeidimo. Bet, kad kokios brangesnės mašinos iš JAV plukdomos vos ne kaip detalių rinkiniai, tai klausimas ką ten gausi nusipirkęs po garažų SPA terapijos.

Man šiaip įdomu paties nuomonė, jei užsiimi tuo verslu, vat, jei pirkti dėvėtą mašiną, koks metų diapazonas yra ta vyšnia ant torto, kai gauni ir dar pakankamai nenuvažinėtą mašiną, kad galėtum eksploatuoti kokius 5 metus, ir kaina nėra artima salono kainai?

Gal nera vieno teisingo atsakymo tokiam klausimui, o ir atsakyt nelabai kompetetingas kadangi uzsiimu isimtinai vienos markes automobiliais.
Kaip ir pats sakei, reikia suprasti kad auto is vakaru tures tam tikru defektu. Visada. Is savo kuklios 14 metu patirties galiu pasakyt kad geriausias defektas yra vokiska rida. Ne kaip perekupui, bet kaip zmogui kuris ta auto eksploatuos. Kas is esmes priestarauja tipinio Baltijos saliu pirkejo isitikinimams. I ka neziureciau niekada tai dauzti auto kurie jau buvo suremontuoti toje salyje, kurioje eksploatuoti.
Per daug nesipleciant kodel, Tai rinkciausi 3-5 metu auto su ~200k rida ir atstovybes( jokiu budu ne KFZ) serviso irasais. Vel gi ta rida skirsis benz/dyz, cia as labiau apie dyz.
Toki auto gausi ~20-30% pigiau, ir labai, labai daznai geresnes bukles negu 3-5 metu miesto auto su mazesnem ridom.
To ka cia parasiau nereikia suabsoliutint aisku.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 12/01 09:18 Atsakyti
Jonaitis
12/01 09:10

Kas liecia ispiderastintus lavonus su mazesne nei rinkos kaina tai viskas aisku. Gali but saziningas su savimi ir rasti varianta uz tikrai nemazus pinigus, uz rinkos kaina, bet tu nezinai ar tas pardavejas saziningas su tavimi. Gal ten tas pats lavonas su pasleptais defektais ir parduodamas uz rinkos kaina. Uztai mano nuomone paprasta - Lietuvoj visi perekupai yra sūkos ir visus juos saudyti reikia. Tuoj pagrysiu kodel. Pats perekupo savokos apibrezimas diktuoja jo darbo pobudi. Juk jis suinteresuotas nupirkti masina pigiau ir parduoti brangiau. Geros masinos tu pigiau nenupirksi, nupirksi tik shudo kruva. Tai perekupo visas gyvenimas yra nupirkti shuda, prikelti, paslepti, ispiderastinti, parduoti ir uzdirbti pinigus. Maximalus pelnas su minimaliom islaidom. Ar gal galvojame kad perekupas suinteresuotas kazkam labdara daryti.

sutinku daugumoje. bet uztai ir sakau, kad stebuklu nebuna - negali lt padeveta masina kainuoti maziau nei vokietijoje, nes ja dar ir parvaryti reikia. trumpai tariant as savo patirtimi isitikinau, kad stebuklu nebuna. o jei norisi jais tiketi, turi kazka aukoti :)
Jonaitis
IP: ec13005 | 12/01 09:10 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
12/01 08:38

as galiu tau is savo asmenines patirties pasakyti :) svarbiausia buti saziningam su paciu savimi, nes nauju auto kainos eu juk vienodos. tai kaip tu gali ciela gera deveta masina lt nupirkti gerokai pigiau nei vokietijoj? :) aisku, kad jai bus kazkas buve. o kas - cia jau loterija, jei neturi pazistamo patikimo perekupo kaip Fekkalli :) mano pask pirkta mas lt buvo 2-3m xc90 is italijos su nesenai pasibaigusia garantija. kadangi draugas perekupas pirko, tai nuderejo kazkiek ir navaro neeme, tai vistiek gavosi siek tiek brangiau nei autopliusines su suktom ridom ir taisytom geometrijom. bet uztai tevas dar ir dabar ja mucina :))) o norvegijoj tai yra tokia lizingas/ilgalaike 2m nuoma kai zmogus ima nauja, kazkiek imoka ir 24men fiksuota nuomos suma. po 2m grizta masina pardavejui ciela grazi ir maza rida. ir vis dar garantine. tai va tokia geriausia kainos ir kokybes santykis. pvz maniskis xc90 t8 naujas kainavo 100t eur, o 2m senumo pirkom uz 75 su 60 000km rida. bet cia labai individualus dalykas kas liecia lt ir niekas tau neatsakys tiksliai. viskas priklauso nuo tavo visu pirma finansiniu galimybiu. daugelis nesupranta, kad iki gero sveiko bmw jie tiesiog nedaauge, nes susiperka, o paskui vaziuoja i srota ieskoti padevetu padangu, nes gi r20 geros naujos palei 1000e komplektukas :) tai tokiems saugumas nera nr.1. ka tu ten zinai kas tavo airbegus krapste pakaunej? :)

Kas liecia ispiderastintus lavonus su mazesne nei rinkos kaina tai viskas aisku. Gali but saziningas su savimi ir rasti varianta uz tikrai nemazus pinigus, uz rinkos kaina, bet tu nezinai ar tas pardavejas saziningas su tavimi. Gal ten tas pats lavonas su pasleptais defektais ir parduodamas uz rinkos kaina. Uztai mano nuomone paprasta - Lietuvoj visi perekupai yra sūkos ir visus juos saudyti reikia. Tuoj pagrysiu kodel. Pats perekupo savokos apibrezimas diktuoja jo darbo pobudi. Juk jis suinteresuotas nupirkti masina pigiau ir parduoti brangiau. Geros masinos tu pigiau nenupirksi, nupirksi tik shudo kruva. Tai perekupo visas gyvenimas yra nupirkti shuda, prikelti, paslepti, ispiderastinti, parduoti ir uzdirbti pinigus. Maximalus pelnas su minimaliom islaidom. Ar gal galvojame kad perekupas suinteresuotas kazkam labdara daryti.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 12/01 08:38 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/30 23:24

Lietuvis toks žmogus, kad ne visada ir €€€ turi. Kitas dalykas, IMHO, dauguma automobilių Lietuvoje parduodami sutvarkius vienokius ar kitokius defektus, kur jų pirkimo šalyje jų tvarkymas nebeapsimoka. Tai lietuvis pirkdamas dėvėtą vis tiek žino (nu, bent jau turėtų), kad buvo tvarkyta. Klausimas tik ar gerai, ar nelabai. Jeigu tai kokio agregato gedimas ir dar pakeičiamas gerai, tai all-good, na, ar kokia smulki avarija be geometrijos pažeidimo. Bet, kad kokios brangesnės mašinos iš JAV plukdomos vos ne kaip detalių rinkiniai, tai klausimas ką ten gausi nusipirkęs po garažų SPA terapijos.

Man šiaip įdomu paties nuomonė, jei užsiimi tuo verslu, vat, jei pirkti dėvėtą mašiną, koks metų diapazonas yra ta vyšnia ant torto, kai gauni ir dar pakankamai nenuvažinėtą mašiną, kad galėtum eksploatuoti kokius 5 metus, ir kaina nėra artima salono kainai?

as galiu tau is savo asmenines patirties pasakyti :) svarbiausia buti saziningam su paciu savimi, nes nauju auto kainos eu juk vienodos. tai kaip tu gali ciela gera deveta masina lt nupirkti gerokai pigiau nei vokietijoj? :) aisku, kad jai bus kazkas buve. o kas - cia jau loterija, jei neturi pazistamo patikimo perekupo kaip Fekkalli :) mano pask pirkta mas lt buvo 2-3m xc90 is italijos su nesenai pasibaigusia garantija. kadangi draugas perekupas pirko, tai nuderejo kazkiek ir navaro neeme, tai vistiek gavosi siek tiek brangiau nei autopliusines su suktom ridom ir taisytom geometrijom. bet uztai tevas dar ir dabar ja mucina :))) o norvegijoj tai yra tokia lizingas/ilgalaike 2m nuoma kai zmogus ima nauja, kazkiek imoka ir 24men fiksuota nuomos suma. po 2m grizta masina pardavejui ciela grazi ir maza rida. ir vis dar garantine. tai va tokia geriausia kainos ir kokybes santykis. pvz maniskis xc90 t8 naujas kainavo 100t eur, o 2m senumo pirkom uz 75 su 60 000km rida. bet cia labai individualus dalykas kas liecia lt ir niekas tau neatsakys tiksliai. viskas priklauso nuo tavo visu pirma finansiniu galimybiu. daugelis nesupranta, kad iki gero sveiko bmw jie tiesiog nedaauge, nes susiperka, o paskui vaziuoja i srota ieskoti padevetu padangu, nes gi r20 geros naujos palei 1000e komplektukas :) tai tokiems saugumas nera nr.1. ka tu ten zinai kas tavo airbegus krapste pakaunej? :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 11/30 23:24 Atsakyti
Fekkalli
11/30 19:50

Lietuvoj tai neina, pagrindiniai pirkejai neatvaziuoja del izoliaciju visokiu. O vietine rinka tai visais laikais pasyvi buvo. Konkurencija didziule, nes visi lavonus perpardavineja, o lietuvis toks zmogus, kad perka kaina.

Lietuvis toks žmogus, kad ne visada ir €€€ turi. Kitas dalykas, IMHO, dauguma automobilių Lietuvoje parduodami sutvarkius vienokius ar kitokius defektus, kur jų pirkimo šalyje jų tvarkymas nebeapsimoka. Tai lietuvis pirkdamas dėvėtą vis tiek žino (nu, bent jau turėtų), kad buvo tvarkyta. Klausimas tik ar gerai, ar nelabai. Jeigu tai kokio agregato gedimas ir dar pakeičiamas gerai, tai all-good, na, ar kokia smulki avarija be geometrijos pažeidimo. Bet, kad kokios brangesnės mašinos iš JAV plukdomos vos ne kaip detalių rinkiniai, tai klausimas ką ten gausi nusipirkęs po garažų SPA terapijos.

Man šiaip įdomu paties nuomonė, jei užsiimi tuo verslu, vat, jei pirkti dėvėtą mašiną, koks metų diapazonas yra ta vyšnia ant torto, kai gauni ir dar pakankamai nenuvažinėtą mašiną, kad galėtum eksploatuoti kokius 5 metus, ir kaina nėra artima salono kainai?
kart
IP: dda2b62 | 11/30 20:15 Atsakyti
Fekkalli
11/30 19:38

Yra toks teilegutachten numeris kuris irasomas i masinos dokumentus. Be TUV jo negausi, bet TUV jo negarantuoja.
O Yzf eilini kart parase kazkur girdeta nesamone ir tiek.

Tai jis iš esmės tą patį ir parašė. Dabar kalba eina apie esmę, o ne apie įvairius niuansus.
Norge logo rėmėjas
IP: e7cdd6a | 11/30 19:55 Atsakyti
Fekkalli
11/30 19:50

Lietuvoj tai neina, pagrindiniai pirkejai neatvaziuoja del izoliaciju visokiu. O vietine rinka tai visais laikais pasyvi buvo. Konkurencija didziule, nes visi lavonus perpardavineja, o lietuvis toks zmogus, kad perka kaina.

supratau, dekui ;) keista, vos ne zodis zodin apibudinai kaip ir maniskis :)
Fekkalli
IP: 57f72b9 | 11/30 19:50 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/30 19:44

ar dabar prie coronos eina nors kiek tas devetu masinu biznis? mano pazistamas is it varo tai sake mirtina tyla dabar

Lietuvoj tai neina, pagrindiniai pirkejai neatvaziuoja del izoliaciju visokiu. O vietine rinka tai visais laikais pasyvi buvo. Konkurencija didziule, nes visi lavonus perpardavineja, o lietuvis toks zmogus, kad perka kaina.
Norge logo rėmėjas
IP: e7cdd6a | 11/30 19:44 Atsakyti
Fekkalli
11/30 19:38

Yra toks teilegutachten numeris kuris irasomas i masinos dokumentus. Be TUV jo negausi, bet TUV jo negarantuoja.
O Yzf eilini kart parase kazkur girdeta nesamone ir tiek.

ar dabar prie coronos eina nors kiek tas devetu masinu biznis? mano pazistamas is it varo tai sake mirtina tyla dabar

TOP naujienos

F-1.lt pulsas