Nurburgringas iš techninės pusės

Nurburgringas iš techninės pusės
logo 2003 Birželio 25 d. 07:50, .
Persiritant sezonui per pusiaują, komandos grįžo į Europą ir prasideda labai karšta sezono dalis, kur lenktynės vyks du sekmadienius iš eilės. Šį savaitgalį Europos GP įvyks Vokietijoje esančiame Nurburgringe.
Didžiausius keblumus Nurburgringas sukelia inžinieriams, nes trasoje gausu įvairaus ir labai skirtingo tipo posūkių - pradedant pirma pavara įveikiamomis kilpomis ir baigiant staigiais greitais posūkiais. Dažniausiai bolidas reguliuojamas taip, kad jis būtų stabilus greituose posūkiuose bei stipraus stabdymo zonose. Sunkiausia reguliuoti bolidą sekasi sektoriuje, esančiame už Dunlop Kehre posūkio - čia seka keletas greitų posūkių, tokių kaip RTL ar ITT Bogen, juose bolidas turi neprarasti greičio, kad būtų kuo tikslesnis išvažiavimas į tiesiąją, kurios gale prieš Veedol-S posūkį yra labai geros galimybės lenkti varžovą. Bolidas turi būti paruoštas ir šokinėjimui per trasos kraštus, nes keletoje vietų tai neišvengiama, o minėtame Veedol-S posūkyje, kuriame dažni lenkimai, lenkiančiajam bolidui vos ne visam tenka užlipti ant aukšto trasos krašto.
Variklio galingumas taip pat svarbus - kartais net 70 procentų rato įveikiama pilnai nuspaudus akceleratoriaus pedalą. Padangų atžvilgiu Nurburgringas, kaip ir Monrealis, kuriame kai kurie pilotai visų lenktynių metu net nekeitė priekinių padangų, yra nesudėtingas, nes dėl geros kokybės asfalto bei trasos konfigūracijos padangos nelabai dyla.
Renkantis lenktynių strategiją, keletas komandos narių daugiausia laiko praleidžia beskaitydami orų prognozes ar šiaip rinkdami informaciją apie tai iš kokių tik įmanoma šaltinių. Eifelio kalnuose oro sąlygų pasikeitimas yra įprastas reiškinys, tad komandos čia beveik niekada nesirenka vieno sustojimo taktikos, tuo labiau, kad šiemet tai reikia nuspręsti dar šeštadienį iki kvalfikacijos. Šlapios lenktynės čia vyko 1995-ais, 1999-ais bei 2000-ais metais. Pernai sekmadienio ryte apšilimo metu taip pat lijo, tačiau iki lenktynių debesys išsisklaidė ir trasa spėjo išdžiūti.


Komentarai (0)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas