Baik tu bajerius, čia ne tos sumos kad kažką biudžete pakeistų. Ir ta skola ne tragedija, pažiek kiek procentaliai nuo BVP skolos pas kitas ES valstybes, ir kokia tų skolų istorija (kiek laiko tęsiasi), truputį pradėsi kitaip žiūrėt į makaronus, kuriuos tau ant ausų kabina politikai :)
Skola - ne tragedija, aš tik norėjau pasakyti, kad bus ta palanki priedanga įvesti metinį taršos mokestį. Trypčioja jau senai. O ir sojuzas spaudžia.
Dėl biudžeto, tai neišspręs. Bet tai būtų metinis mokestis ir ne iš.. o į... Suma nemenka susidarytų, aišku dalis tik registruotų, nevažiuojančių...kiti nepapuola į apmokestinimą.
Iš viso įregistruotų M1 klasės lengvųjų automobilių skaičius (iki 2021 m. balandžio 1 d.)
Dyzelinas - 1 073 752
Benzinas - 364 921
Benzinas / Dujos - 99 592
Benzinas / Elektra - 28 655
Elektra - 2 721
Manau, kai valstybės skola tik didėja, tai anksčiau ar vėliau (dėl coronos lukters) turėtų tą kortą (kasmetinis) išsitraukti...
Baik tu bajerius, čia ne tos sumos kad kažką biudžete pakeistų. Ir ta skola ne tragedija, pažiek kiek procentaliai nuo BVP skolos pas kitas ES valstybes, ir kokia tų skolų istorija (kiek laiko tęsiasi), truputį pradėsi kitaip žiūrėt į makaronus, kuriuos tau ant ausų kabina politikai :)
Koks dar metinis mokestukas? :D
Tik registruojant lengvuosius ir lengvuosius krovininius automobilius (M1 ir N1 kategorijos) taikomas taršos mokestis... ;)
Aha. Neįsiskaičiau. Gaila, galėtų būti metinis. Visvien Belgijos dydžiai, net jei ir vienkartinis, t.y. kosmosas :)
Kas galite paaiskinti logika, dabartinio regitros skaiciuokles CO2 registravimo mokesti: Benzininiam apskaiciuoti imama MASE ir GALIA, o Dyzeliniam tik MASE, ir nera nei galios nei motoro kubaturos?
Čia daug kur logikos nėra, kas registracijos mokestį vadina "taršos", ir kas "taršą" matuoja CO2 kiekiu. Ir pati įdomiausia dalis kai elektromobiliai skaičiuojami su 0 CO2, kai tuo tarpu 90% Lietuvos elektros gaminama šiluminėmis elektrinėmis, po ~0.5kg CO2 per KWh elektros.
Kas galite paaiskinti logika, dabartinio regitros skaiciuokles CO2 registravimo mokesti: Benzininiam apskaiciuoti imama MASE ir GALIA, o Dyzeliniam tik MASE, ir nera nei galios nei motoro kubaturos?
Tai gi 8 klasės chemija. Angliavandeniliai iš kuro, deguonis iš oro. CO2 molekulėje, vienas anglies atomas iš sudeginto kuro ir kiti du - deguonies iš oro. Sudega HC iš degalų ir O2 iš oro, pasigamina iš to H2O ir CO2.
1. Dings ten pat, kur prieš 10 metų dingo praktiškai visi 1984 metų Passat ar Kadett. Rūdžių krūvoje arba nenaudojamuose geležiniuose garažuose Karoliniškėse.
2. Perki sau ne tokį, kokio reikia tavo kaimynui ar mėlyniesiems ar baltiesiems, o kokio NORI, ir kokio REALIAI REIKIA. O jei tai reiškia, kad pagal poreikius reikės mokėti 2000 mokesčio, tai priminsim seną gerą patarlę "mėgsti važinėtis nuo kalniuko? Tai pamėk ir rogutes tampyti".
3. Prie ko čia seno "pardavimas"? Tie seni, apie kuriuos čia taip liūdnai kalbi, jau ir dabar yra visiškai beverčiai. Perkant kitą, jų vertė nedarys jokios pastebimos įtakos. Mano tėvukas, pensininkas, neseniai atsinaujino, utilizavo (net ne pardavė, atidavė utilizuot) savo jau iki lavono dadrožtą ir sukirmijusį dyzelinį vokietį ir peršoko ant 12 metų benzo. Irgi iš pradžių dejavo, kam jam mažalitražkė. O važiuoja dabar ir nesiskundžia. Nes tik kol sofoje gulinėji, atrodo, kad tau žiauriai reikia būtent 3.0 TDI, kad palėkt iki Aibės paimt kepaliuką duonos ir kad kasdien pusę savo turto turi pervežt kažkur dar nežinai kur ir net nežinai kodėl, bet tiesiog taip atrodo ir dėl to reikia būtent 3.0 TDI.
p.s.
ftw, 2000 metinis mokestukas, haha, čia kaip Belgijoj, turiu pasakyt kad koalicinė chebrycia matyt jau gerai papeša gero bet vis dar pagal jų pažadus nedekriminalizuoto produkto, haha :)
Koks dar metinis mokestukas? :D
Tik registruojant lengvuosius ir lengvuosius krovininius automobilius (M1 ir N1 kategorijos) taikomas taršos mokestis... ;)
Tai pvz mano masina per 100km ismeta apie 20kg CO2, nors sudegina kokius 8-9l kuro, wow :D
Tai gi 8 klasės chemija. Angliavandeniliai iš kuro, deguonis iš oro. CO2 molekulėje, vienas anglies atomas iš sudeginto kuro ir kiti du - deguonies iš oro. Sudega HC iš degalų ir O2 iš oro, pasigamina iš to H2O ir CO2.
1. Dings ten pat, kur prieš 10 metų dingo praktiškai visi 1984 metų Passat ar Kadett. Rūdžių krūvoje arba nenaudojamuose geležiniuose garažuose Karoliniškėse.
2. Perki sau ne tokį, kokio reikia tavo kaimynui ar mėlyniesiems ar baltiesiems, o kokio NORI, ir kokio REALIAI REIKIA. O jei tai reiškia, kad pagal poreikius reikės mokėti 2000 mokesčio, tai priminsim seną gerą patarlę "mėgsti važinėtis nuo kalniuko? Tai pamėk ir rogutes tampyti".
3. Prie ko čia seno "pardavimas"? Tie seni, apie kuriuos čia taip liūdnai kalbi, jau ir dabar yra visiškai beverčiai. Perkant kitą, jų vertė nedarys jokios pastebimos įtakos. Mano tėvukas, pensininkas, neseniai atsinaujino, utilizavo (net ne pardavė, atidavė utilizuot) savo jau iki lavono dadrožtą ir sukirmijusį dyzelinį vokietį ir peršoko ant 12 metų benzo. Irgi iš pradžių dejavo, kam jam mažalitražkė. O važiuoja dabar ir nesiskundžia. Nes tik kol sofoje gulinėji, atrodo, kad tau žiauriai reikia būtent 3.0 TDI, kad palėkt iki Aibės paimt kepaliuką duonos ir kad kasdien pusę savo turto turi pervežt kažkur dar nežinai kur ir net nežinai kodėl, bet tiesiog taip atrodo ir dėl to reikia būtent 3.0 TDI.
p.s.
ftw, 2000 metinis mokestukas, haha, čia kaip Belgijoj, turiu pasakyt kad koalicinė chebrycia matyt jau gerai papeša gero bet vis dar pagal jų pažadus nedekriminalizuoto produkto, haha :)
Būtent...prisiperka 3-litrinių laužų ir verkia, kad nėra už ką susimokėti. Nusipirkite turbininį benzą iki 100kw ir nereikės nieko mokėti. Ir galios užtenka aplenkti ir ekonomiška. Kam tie sunkvežimiai miesto centre? Aš tai už mokesčių didinimą...gal begalviai nebeturės už ką nusipirkti tų pavojingų laužų. O kas pirks naujus galingus ir taršius, tai jie ir susimokės, kaip moka ir dabar.
1. kur turi dingti seni automobiliai? kas uz juos sumokes? gausi 1000 euru?
2. kur automobiliu sarasas pagal zaliuosius kuriuos reikia pirkti kurie atitinka standartus ir kodel ju nereklamuoja ir t.t.
3. zmones turi senus auto kuriuos vis sunkiau bus parduoti, tai vien del to niekas nenores naujinti parko.
1. Dings ten pat, kur prieš 10 metų dingo praktiškai visi 1984 metų Passat ar Kadett. Rūdžių krūvoje arba nenaudojamuose geležiniuose garažuose Karoliniškėse.
2. Perki sau ne tokį, kokio reikia tavo kaimynui ar mėlyniesiems ar baltiesiems, o kokio NORI, ir kokio REALIAI REIKIA. O jei tai reiškia, kad pagal poreikius reikės mokėti 2000 mokesčio, tai priminsim seną gerą patarlę "mėgsti važinėtis nuo kalniuko? Tai pamėk ir rogutes tampyti".
3. Prie ko čia seno "pardavimas"? Tie seni, apie kuriuos čia taip liūdnai kalbi, jau ir dabar yra visiškai beverčiai. Perkant kitą, jų vertė nedarys jokios pastebimos įtakos. Mano tėvukas, pensininkas, neseniai atsinaujino, utilizavo (net ne pardavė, atidavė utilizuot) savo jau iki lavono dadrožtą ir sukirmijusį dyzelinį vokietį ir peršoko ant 12 metų benzo. Irgi iš pradžių dejavo, kam jam mažalitražkė. O važiuoja dabar ir nesiskundžia. Nes tik kol sofoje gulinėji, atrodo, kad tau žiauriai reikia būtent 3.0 TDI, kad palėkt iki Aibės paimt kepaliuką duonos ir kad kasdien pusę savo turto turi pervežt kažkur dar nežinai kur ir net nežinai kodėl, bet tiesiog taip atrodo ir dėl to reikia būtent 3.0 TDI.
p.s.
ftw, 2000 metinis mokestukas, haha, čia kaip Belgijoj, turiu pasakyt kad koalicinė chebrycia matyt jau gerai papeša gero bet vis dar pagal jų pažadus nedekriminalizuoto produkto, haha :)
nuotrauka tai net nzn kaip komentuoti. O istatymai isvis afrikos lygio. Logikos nulis bet dar keliam mokescius, kol zmones basi vaikscios.
Jei turi mašina mieste, reiškia gerai gyveni ir gali susimokėti jei moki Vilniaus centre po eurą už valandą, ar kiek ten, reiškia per pigu, jei vietų trūksta, vat tokia ir logika, jie gi realiai nesigaudo situacijoje, kai tokias algas gauna, tai jiems mūsų vargai - mažmožiai, jie ten susikombinuoja naują mašiniuką uošvienes vardu, kaime gyvenančios ūkininko mamos ir vargo nemato
Nutekinta informacija apie galimas tūkstantines taršos mokesčio sumas (28)
Baik tu bajerius, čia ne tos sumos kad kažką biudžete pakeistų. Ir ta skola ne tragedija, pažiek kiek procentaliai nuo BVP skolos pas kitas ES valstybes, ir kokia tų skolų istorija (kiek laiko tęsiasi), truputį pradėsi kitaip žiūrėt į makaronus, kuriuos tau ant ausų kabina politikai :)
Dėl biudžeto, tai neišspręs. Bet tai būtų metinis mokestis ir ne iš.. o į... Suma nemenka susidarytų, aišku dalis tik registruotų, nevažiuojančių...kiti nepapuola į apmokestinimą.
Iš viso įregistruotų M1 klasės lengvųjų automobilių skaičius (iki 2021 m. balandžio 1 d.)
Dyzelinas - 1 073 752
Benzinas - 364 921
Benzinas / Dujos - 99 592
Benzinas / Elektra - 28 655
Elektra - 2 721
Manau, kai valstybės skola tik didėja, tai anksčiau ar vėliau (dėl coronos lukters) turėtų tą kortą (kasmetinis) išsitraukti...
Aha. Neįsiskaičiau. Gaila, galėtų būti metinis. Visvien Belgijos dydžiai, net jei ir vienkartinis, t.y. kosmosas :)
Aha. Neįsiskaičiau. Gaila, galėtų būti metinis. Visvien Belgijos dydžiai, net jei ir vienkartinis, t.y. kosmosas :)
Koks dar metinis mokestukas? :D
Tik registruojant lengvuosius ir lengvuosius krovininius automobilius (M1 ir N1 kategorijos) taikomas taršos mokestis... ;)
Kas galite paaiskinti logika, dabartinio regitros skaiciuokles CO2 registravimo mokesti: Benzininiam apskaiciuoti imama MASE ir GALIA, o Dyzeliniam tik MASE, ir nera nei galios nei motoro kubaturos?
Tai gi 8 klasės chemija. Angliavandeniliai iš kuro, deguonis iš oro. CO2 molekulėje, vienas anglies atomas iš sudeginto kuro ir kiti du - deguonies iš oro. Sudega HC iš degalų ir O2 iš oro, pasigamina iš to H2O ir CO2.
1. Dings ten pat, kur prieš 10 metų dingo praktiškai visi 1984 metų Passat ar Kadett. Rūdžių krūvoje arba nenaudojamuose geležiniuose garažuose Karoliniškėse.
2. Perki sau ne tokį, kokio reikia tavo kaimynui ar mėlyniesiems ar baltiesiems, o kokio NORI, ir kokio REALIAI REIKIA. O jei tai reiškia, kad pagal poreikius reikės mokėti 2000 mokesčio, tai priminsim seną gerą patarlę "mėgsti važinėtis nuo kalniuko? Tai pamėk ir rogutes tampyti".
3. Prie ko čia seno "pardavimas"? Tie seni, apie kuriuos čia taip liūdnai kalbi, jau ir dabar yra visiškai beverčiai. Perkant kitą, jų vertė nedarys jokios pastebimos įtakos. Mano tėvukas, pensininkas, neseniai atsinaujino, utilizavo (net ne pardavė, atidavė utilizuot) savo jau iki lavono dadrožtą ir sukirmijusį dyzelinį vokietį ir peršoko ant 12 metų benzo. Irgi iš pradžių dejavo, kam jam mažalitražkė. O važiuoja dabar ir nesiskundžia. Nes tik kol sofoje gulinėji, atrodo, kad tau žiauriai reikia būtent 3.0 TDI, kad palėkt iki Aibės paimt kepaliuką duonos ir kad kasdien pusę savo turto turi pervežt kažkur dar nežinai kur ir net nežinai kodėl, bet tiesiog taip atrodo ir dėl to reikia būtent 3.0 TDI.
p.s.
ftw, 2000 metinis mokestukas, haha, čia kaip Belgijoj, turiu pasakyt kad koalicinė chebrycia matyt jau gerai papeša gero bet vis dar pagal jų pažadus nedekriminalizuoto produkto, haha :)
Tik registruojant lengvuosius ir lengvuosius krovininius automobilius (M1 ir N1 kategorijos) taikomas taršos mokestis... ;)
Aš tai nežinau, dėlto ir klausiu kas nusimano
Tai pvz mano masina per 100km ismeta apie 20kg CO2, nors sudegina kokius 8-9l kuro, wow :D
1. Dings ten pat, kur prieš 10 metų dingo praktiškai visi 1984 metų Passat ar Kadett. Rūdžių krūvoje arba nenaudojamuose geležiniuose garažuose Karoliniškėse.
2. Perki sau ne tokį, kokio reikia tavo kaimynui ar mėlyniesiems ar baltiesiems, o kokio NORI, ir kokio REALIAI REIKIA. O jei tai reiškia, kad pagal poreikius reikės mokėti 2000 mokesčio, tai priminsim seną gerą patarlę "mėgsti važinėtis nuo kalniuko? Tai pamėk ir rogutes tampyti".
3. Prie ko čia seno "pardavimas"? Tie seni, apie kuriuos čia taip liūdnai kalbi, jau ir dabar yra visiškai beverčiai. Perkant kitą, jų vertė nedarys jokios pastebimos įtakos. Mano tėvukas, pensininkas, neseniai atsinaujino, utilizavo (net ne pardavė, atidavė utilizuot) savo jau iki lavono dadrožtą ir sukirmijusį dyzelinį vokietį ir peršoko ant 12 metų benzo. Irgi iš pradžių dejavo, kam jam mažalitražkė. O važiuoja dabar ir nesiskundžia. Nes tik kol sofoje gulinėji, atrodo, kad tau žiauriai reikia būtent 3.0 TDI, kad palėkt iki Aibės paimt kepaliuką duonos ir kad kasdien pusę savo turto turi pervežt kažkur dar nežinai kur ir net nežinai kodėl, bet tiesiog taip atrodo ir dėl to reikia būtent 3.0 TDI.
p.s.
ftw, 2000 metinis mokestukas, haha, čia kaip Belgijoj, turiu pasakyt kad koalicinė chebrycia matyt jau gerai papeša gero bet vis dar pagal jų pažadus nedekriminalizuoto produkto, haha :)
Kiek reikia kubinių metrų oro, kad sudeginti kilogramą degalų?
1. kur turi dingti seni automobiliai? kas uz juos sumokes? gausi 1000 euru?
2. kur automobiliu sarasas pagal zaliuosius kuriuos reikia pirkti kurie atitinka standartus ir kodel ju nereklamuoja ir t.t.
3. zmones turi senus auto kuriuos vis sunkiau bus parduoti, tai vien del to niekas nenores naujinti parko.
2. Perki sau ne tokį, kokio reikia tavo kaimynui ar mėlyniesiems ar baltiesiems, o kokio NORI, ir kokio REALIAI REIKIA. O jei tai reiškia, kad pagal poreikius reikės mokėti 2000 mokesčio, tai priminsim seną gerą patarlę "mėgsti važinėtis nuo kalniuko? Tai pamėk ir rogutes tampyti".
3. Prie ko čia seno "pardavimas"? Tie seni, apie kuriuos čia taip liūdnai kalbi, jau ir dabar yra visiškai beverčiai. Perkant kitą, jų vertė nedarys jokios pastebimos įtakos. Mano tėvukas, pensininkas, neseniai atsinaujino, utilizavo (net ne pardavė, atidavė utilizuot) savo jau iki lavono dadrožtą ir sukirmijusį dyzelinį vokietį ir peršoko ant 12 metų benzo. Irgi iš pradžių dejavo, kam jam mažalitražkė. O važiuoja dabar ir nesiskundžia. Nes tik kol sofoje gulinėji, atrodo, kad tau žiauriai reikia būtent 3.0 TDI, kad palėkt iki Aibės paimt kepaliuką duonos ir kad kasdien pusę savo turto turi pervežt kažkur dar nežinai kur ir net nežinai kodėl, bet tiesiog taip atrodo ir dėl to reikia būtent 3.0 TDI.
p.s.
ftw, 2000 metinis mokestukas, haha, čia kaip Belgijoj, turiu pasakyt kad koalicinė chebrycia matyt jau gerai papeša gero bet vis dar pagal jų pažadus nedekriminalizuoto produkto, haha :)
Tai pvz mano masina per 100km ismeta apie 20kg CO2, nors sudegina kokius 8-9l kuro, wow :D
Degimui reikia ne tik degalų, bet ir oro. Labai daug oro, todėl gaunam daug šalutinio produkto - CO2 :)
nuotrauka tai net nzn kaip komentuoti. O istatymai isvis afrikos lygio. Logikos nulis bet dar keliam mokescius, kol zmones basi vaikscios.
Kas nusimano apie CO2? Jeigu tarkim išmeta 100g/KM, tai į 10km bus 1kg, tai į 100km bus 10kg, o automobilis tarkim tik 10litru suvalgo..