Pritariu tokiam palyginimui. Labai daug panašumų. Lygis dar ne, patirtis dar ne, bet pagrindai į Prosto tikrai panašūs. Linkiu jam sėkmės išaugti į aukštumas
kaip pamatuosi ta "per greitas"? kodel taip galvoji? ar del to, kad s...skaityti daugiaukaip pamatuosi ta "per greitas"? kodel taip galvoji? ar del to, kad siu dienu masinos greitesnes?
Prostas vairavo bolidus dar su mechanine deze, be stiprintuvo ir su mazai aero. Bolidu saugumas buvo zenkliai prastesnis. tai buvo lengvi, galingu varikliu sunkiai valdomi zverys. mane pvz dabar visai nestebina kai kazkoks pienius is F2 ar F3 gali sest i formules1 bolida ir tuoj pat rodys rezultata, nes bolidai yra itin lengvai valdomi, juolab yra super pazangus komandu simuliatoriai, kuriuos valandu valandas prasukes gali greitai adaptuotis prie f1 bolido. nors dabar pilotu konkurencija ir didesne nei tais laikais, bet tos sudetingos salygos, kai bolidai buvo labiau mechanizuoti, mazai prispaudziamosios galios, nebuvo tokiu simuliatoriu, viskas budavo ismokstama parodoma trasoje , viskas ateidavo daugiau is paties piloto meistriskumo nei bolido/simuliatoriu pranasumo. jau nekalbant apie sauguma, kur padaryti klaida reiksdavo ne tik uzsikasima zvyre, bet ir dideli pavoju gyvybei. dabar gi, klaidos lengvai atleidziamos.
nenumenkinu nei siu dienu nei senesniu kartu, bet ju ir lyginti negalim nes tai didziuliai skirtumai
Senna buvo greitas, Prostas - protingas. Piastri lygint su Prostu, tik zurnalistu , neturinciu ka garsiau surekti, darbas. Todel ir rashiau, jis per greitas, gal su laiku bus protingas, bet per jaunas bet kokiems palyginimams kol kas.
Round - nera apvalus shiame kontekste, visapusishkas tiktu labiau. ...skaityti daugiauRound - nera apvalus shiame kontekste, visapusishkas tiktu labiau.
Toli jam iki Prosto ir per greitas jis lyginimui su Prostu.
Round - nera apvalus shiame kontekste, visapusishkas tiktu labiau. ...skaityti daugiauRound - nera apvalus shiame kontekste, visapusishkas tiktu labiau.
Toli jam iki Prosto ir per greitas jis lyginimui su Prostu.
kaip pamatuosi ta "per greitas"? kodel taip galvoji? ar del to, kad siu dienu masinos greitesnes?
Prostas vairavo bolidus dar su mechanine deze, be stiprintuvo ir su mazai aero. Bolidu saugumas buvo zenkliai prastesnis. tai buvo lengvi, galingu varikliu sunkiai valdomi zverys. mane pvz dabar visai nestebina kai kazkoks pienius is F2 ar F3 gali sest i formules1 bolida ir tuoj pat rodys rezultata, nes bolidai yra itin lengvai valdomi, juolab yra super pazangus komandu simuliatoriai, kuriuos valandu valandas prasukes gali greitai adaptuotis prie f1 bolido. nors dabar pilotu konkurencija ir didesne nei tais laikais, bet tos sudetingos salygos, kai bolidai buvo labiau mechanizuoti, mazai prispaudziamosios galios, nebuvo tokiu simuliatoriu, viskas budavo ismokstama parodoma trasoje , viskas ateidavo daugiau is paties piloto meistriskumo nei bolido/simuliatoriu pranasumo. jau nekalbant apie sauguma, kur padaryti klaida reiksdavo ne tik uzsikasima zvyre, bet ir dideli pavoju gyvybei. dabar gi, klaidos lengvai atleidziamos.
nenumenkinu nei siu dienu nei senesniu kartu, bet ju ir lyginti negalim nes tai didziuliai skirtumai
O. Piastris – apie palyginimus su A. Prostu (6)
kaip pamatuosi ta "per greitas"? kodel taip galvoji? ar del to, kad s... skaityti daugiau
Tau su lietuvių kalba negerai?
Round - nera apvalus shiame kontekste, visapusishkas tiktu labiau.
... skaityti daugiau
Round - nera apvalus shiame kontekste, visapusishkas tiktu labiau.
... skaityti daugiau
Prostas vairavo bolidus dar su mechanine deze, be stiprintuvo ir su mazai aero. Bolidu saugumas buvo zenkliai prastesnis. tai buvo lengvi, galingu varikliu sunkiai valdomi zverys. mane pvz dabar visai nestebina kai kazkoks pienius is F2 ar F3 gali sest i formules1 bolida ir tuoj pat rodys rezultata, nes bolidai yra itin lengvai valdomi, juolab yra super pazangus komandu simuliatoriai, kuriuos valandu valandas prasukes gali greitai adaptuotis prie f1 bolido. nors dabar pilotu konkurencija ir didesne nei tais laikais, bet tos sudetingos salygos, kai bolidai buvo labiau mechanizuoti, mazai prispaudziamosios galios, nebuvo tokiu simuliatoriu, viskas budavo ismokstama parodoma trasoje , viskas ateidavo daugiau is paties piloto meistriskumo nei bolido/simuliatoriu pranasumo. jau nekalbant apie sauguma, kur padaryti klaida reiksdavo ne tik uzsikasima zvyre, bet ir dideli pavoju gyvybei. dabar gi, klaidos lengvai atleidziamos.
nenumenkinu nei siu dienu nei senesniu kartu, bet ju ir lyginti negalim nes tai didziuliai skirtumai
Toli jam iki Prosto ir per greitas jis lyginimui su Prostu.