O. Szafnaueris: komanda pasielgė teisingai, pakviesdama L. Strollą anksčiau atlikti sustojimą (13)

O. Szafnaueris: komanda pasielgė teisingai, pakviesdama L. Strollą anksčiau atlikti sustojimą
logo 2020 Lapkričio 15 d. 18:47, Racing Point

„Racing Point“ vadovas Otmaras Szafnaueris yra įsitikinęs, kad komanda priėmė teisingą sprendimą pakviesdama sustojimui Lance‘ą Strollą tuo metu, kai kanadietis pirmavo Turkijos GP lenktynėse.

Minėtasis L. Strollas buvo greičiausias kvalifikacijoje, o šiandien vykusiose lenktynėse sėkmingai startavo ir ilgą laiką pirmavo.

Antroje varžybų pusėje, po atlikto sustojimo ir pakeistų padangų, kanadietis susidūrė su problemomis, padangų grūdėtumu, ir dėl to prarado ne vieną poziciją. Galų gale sportininkas finišavo tik devintas, tuo tarpu jo komandos draugas Sergio Perezas finišo liniją kirto antras.

„Gaila, kad Lance‘ui nepavyko iškovoti rezultato, kurio jis nusipelnė. Startuodamas iš „pole“ pozicijos jis puikiai susitvarkė su spaudimu. Pirmoje varžybų pusėje jis atrodė puikiai ir vienu metu buvo įgijęs 10 sekundžių persvarą. Tuo metu jis neturėjo jokių problemų su padangomis“, - pasakojo O. Szafnaueris.

„Buvo sunku įvertinti sąlygas. Bet mes priėmėme teisingą sprendimą ir laiku pakvietėme Lance‘ą sustojimui, kurio metu ant jo bolido buvo sumontuotos tarpinės padangos. Turime išsiaiškinti kodėl jis turėjo problemų su grūdėtumu, nes būtent dėl šios problemos jis negalėjo užlipti ant apdovanojimų pakylos kartu su Checo.“

L. Strollui pasukus į techninio aptarnavimo zoną, trumpam lenktynių lyderiu buvo tapęs S. Perezas. Vėliau meksikietį aplenkė Lewisas Hamiltonas. Sportininkas varžybų pabaigoje buvo praradęs poziciją ir Charlesui Leclercui. Bet S. Perezui vis dėlto pavyko finišuoti antroje vietoje.

„Po puikaus Checo pasirodymo, komanda gali pasidžiaugti pasiektu rezultatu. Galime didžiuotis tuo, jog mūsų pilotai ilgą laiką pirmavo šios dienos lenktynėse. Kaip ir buvo galima tikėtis iš Checo, jis puikiai panaudojo padangas. Komanda laiku priėmė sprendimą pakviesti jį sustojimui. Išsilaikyti trasoje su vienu padangų komplektu 48 ratus buvo didžiulis iššūkis. Bet jam tai pavyko ir jis finišavo antras.“


Komentarai (13)
jmrb
IP: ebfde48 | 11/16 16:47 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/16 15:19

siuo atveju - atvirksciai - reikejo imti ir uzveluoti ir nekviesti strolo i boksus ir palaukti kelis ratus kol nusilups granuliuotas sluoksnis ir interai taps slikais. ta padare hamiltonas - islauke, kai ji apdejo albonas ir vetelis pradejo tolti. su perezu islauke ir prasom podiumas. reikejo tik ta pati daryti su strolu. bet aplamai si situacija ypatinga ir priimt teisinga sprendima buvo labai sunku. ta pripazino Mercedes su hamiltonu - kad buvo dalis sekmes/speliojimo si karta. trasa dziuvo ir nauji interai su storu gumos sluoksniu kaito, o va nusilupe - kaip tik buvo

Būtent tą ir turiu omenyje - sprendimai atliekami ne laiku. Kviečiant Stroll'ą buvo aišku viena - arba sprendimas padarytas per vėlai (dauguma, jei ne visi su kuo jis kovojo jau buvo sustoję, kai kurie netgi ir kelis ratus spėjo apvažiuoti), arba per anksti/nereikalingai. Gal Stroll'as ir nebūtų ištempęs tiek kiek Perez, o gal ir būtų, čia jau dabar retorinė diskusija.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 11/16 15:19 Atsakyti
jmrb
11/16 15:06

Kažkaip man toks įspūdis susidaro, jog RP strategijos komanda nelabai sugebėjo persiorientuoti nuo FI laikų. Kiekvieną kartą kai jų bolidai tik atsiduria kažkur arčiau priekio, strategija vis tiek dėliojama taip tarsi važiuotų kovoje dėl 12-8 vietos. Taip atrodo, jog komanda yra pripratus kad Sergio nuvažiuos bet kuriose lenktynėse su bet kuriomis padangomis kiek tik reikia, ir visa strategija tuo ir pasibaigia. Tačiau kai tik prisireikia greitai reaguoti į sąlygas ar oponentus viskas paliekama likimo valiai arba sprendimai daromi gerokai užvėluotai.

siuo atveju - atvirksciai - reikejo imti ir uzveluoti ir nekviesti strolo i boksus ir palaukti kelis ratus kol nusilups granuliuotas sluoksnis ir interai taps slikais. ta padare hamiltonas - islauke, kai ji apdejo albonas ir vetelis pradejo tolti. su perezu islauke ir prasom podiumas. reikejo tik ta pati daryti su strolu. bet aplamai si situacija ypatinga ir priimt teisinga sprendima buvo labai sunku. ta pripazino Mercedes su hamiltonu - kad buvo dalis sekmes/speliojimo si karta. trasa dziuvo ir nauji interai su storu gumos sluoksniu kaito, o va nusilupe - kaip tik buvo
jmrb
IP: ebfde48 | 11/16 15:06 Atsakyti
Kažkaip man toks įspūdis susidaro, jog RP strategijos komanda nelabai sugebėjo persiorientuoti nuo FI laikų. Kiekvieną kartą kai jų bolidai tik atsiduria kažkur arčiau priekio, strategija vis tiek dėliojama taip tarsi važiuotų kovoje dėl 12-8 vietos. Taip atrodo, jog komanda yra pripratus kad Sergio nuvažiuos bet kuriose lenktynėse su bet kuriomis padangomis kiek tik reikia, ir visa strategija tuo ir pasibaigia. Tačiau kai tik prisireikia greitai reaguoti į sąlygas ar oponentus viskas paliekama likimo valiai arba sprendimai daromi gerokai užvėluotai.
Klepsidra
IP: 038e568 | 11/16 13:40 Atsakyti
nublin
11/16 12:32

Lygiomis sąlygomis Checo su interais susitvarkė, o "set of skills" - ne.

lygios salygos = kad tu patikrinai, kad pvz jie abu naudojo vienodus reguliavimus, vienodus slegius ir pan, kas galbut galejo itakoti? Strollas prase sustojimo antro ar kaip tik prase nestoti?
nublin
IP: 21ec4ad | 11/16 12:32 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/16 00:09

Kiek suprantu, tai LS tiesiog nesugebėjo pasiekti optimalaus tarpinių padangų veikimo lango. Šiandien problema buvo tame, kad į pabaigą trasa sausėjo, o šviežios padangos kaista greičiau, nei stipriai panešiotos, kurios neturi kur kaisti. Tai jei tik kordas nelenda – ideali padanga šiandien buvo 50 ratų senumo tarpinė. Bet visi gudrūs po mūšio. Plius asfalto charakteristikos, kurios visiškai netipinės – šviežias asfaltas, kuris pats savaime neturi sukibimo. Ant seno asfalto paskutinį trečdalį visi būtų važiavę slickais, nes iš tų tarpinių tiesiog nieko nebūtų likę.

Lygiomis sąlygomis Checo su interais susitvarkė, o "set of skills" - ne.
maxpower
IP: b7c566b | 11/16 01:07 Atsakyti
Nieko čia labai nebuvo šiokia tokia loterija ir tiek. Kas galėjo pagalvot kad interai atlaikys vos ne visas lenktynes.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 11/16 00:09 Atsakyti
Kiek suprantu, tai LS tiesiog nesugebėjo pasiekti optimalaus tarpinių padangų veikimo lango. Šiandien problema buvo tame, kad į pabaigą trasa sausėjo, o šviežios padangos kaista greičiau, nei stipriai panešiotos, kurios neturi kur kaisti. Tai jei tik kordas nelenda – ideali padanga šiandien buvo 50 ratų senumo tarpinė. Bet visi gudrūs po mūšio. Plius asfalto charakteristikos, kurios visiškai netipinės – šviežias asfaltas, kuris pats savaime neturi sukibimo. Ant seno asfalto paskutinį trečdalį visi būtų važiavę slickais, nes iš tų tarpinių tiesiog nieko nebūtų likę.
accadia
IP: 44ccbd8 | 11/15 21:33 Atsakyti
RBR
11/15 19:06

Nu va, ir toks pilotas kaip Perezas neranda vietos kitu metu rikiuoteje. Labai keista situacija komandose yra, kai butinai siekia pasodinti savo augintinius. Praktiskai pilotas, kuris nedalyvavo Ferrari, Redbull ar Mercedes jaunuju lenktynininku programoje neturi sansu susirasti sau vietos komandose, nes visos likusios praktiskai yra marionetes.

Na taip, tik kad mūsų nuomonė ne tik F1, bet ir puslapio admin kartais nepasiekia. Maža čia pliurpt.
Klepsidra
IP: 1233286 | 11/15 21:11 Atsakyti
Otmaras patvirtino eGZpertu isvadas, kad Strollas pirmam rate po sustojimo jau buvo suedes padangas
Klepsidra
IP: 1233286 | 11/15 21:10 Atsakyti
egis01
11/15 19:43

Perezas turi -2 etapus, o taškais krauna į vienus vartus. Nu bet toks tas gyvenimas ...

Sakai, Strollas visuose dalyvavo? Nu ir ten reikalu neturejo su sprogusiom padangom ir t.t.
Sutinku, kad Perezas geresnis uz Strolla, bet cia kai kurie sugeba izvelgti, kad Hulkenbergas dar greitesnis
×

TOP naujienos