O. Szafnaueris: mes seniai dairėmės į „Mercedes“ koncepciją

O. Szafnaueris: mes seniai dairėmės į „Mercedes“ koncepciją
logo 2020 Balandžio 26 d. 09:06, Pirelli

Šiais metais per žiemos bandymus Barselonoje „Racing Point“ komanda, tiksliau jų mašina, visiems paliko stiprų įspūdį ne tik savo greičiu, bet ir tuo, jog yra įtartinai panaši į pernykštę „Mercedes W10“, gal tik skiriasi tradicinis šiai ekipai rožinis nudažymas.

Pernai komandos iš Silverstouno vadovybė priėmė visą eilė sprendimų, turėjusių strateginę reikšmę, pavyzdžiui, „Racing Point“ savo bolidų modelius pradėjo bandyti „Mercedes“ vėjo tunelyje. Tai pat buvo gerokai padidinti šios komandos gamybiniai pajėgumai.

„Racing Point“ vadovo Otmaro Szafnauerio žodžiais, jie jau seniai planavo panaudoti tą pačią aerodinaminę koncepciją, kurią jau daug metų sėkmingai naudoja „Mercedes“ komanda.

„Mes daug metų dairėmės į jų koncepciją, daugiausiai dėl to, kad mes iš „Mercedes“ perkame pavarų dėžes, o tai reikalauja tam tikrų bolido parametrų, - oficialiam F-1 pasaulio čempionato tinklalapiui pasakojo O. Szafnaueris. – „Mercedes“ sukūrė savitą pavarų dėžės korpusą, kuris turėjo atitikti būtent šią koncepciją.

Anksčiau mes pirkdavome šias pavarų dėžes, bet naudodavome visiškai kitokią aerodinaminę koncepciją, o tai reiškė, kad mes visą laiką buvome nepatogioje padėtyje. Žodžiu, mes seniai norėjome pakeisti  tokį požiūrį ir imti naudoti tai, ką naudoja „Mercedes“ – mašina turėtų nedidelį reiką (bolido korpuso išilginis posvyris trasos atžvilgiu), kad galinė jos dalis būtų žemesnė, bet anksčiau, kai mes neturėjome pakankamų finansinių resursų, negalėjome to padaryti...“

Kalbėdamas apie krizinę situaciją, kurioje atsidūrė „Formulė-1“ dėl koronaviruso pandemijos, Szafnaueris pasakė: „Mes turime įsisąmoninti, kad panašūs dalykai gali įvykti. Todėl mums reikia būdų ir priemonių, kurie leistų kitą kartą mažiau jaudintis dėl finansinės situacijos, todėl jau dabar reikia protingesnių ekipų biudžetų.

Dabar mums teko sustabdyti darbus, todėl jokių naujovių nėra ir greitai nebus. Beje, gerai, kad pinigai šiuo metu beveik neišleidžiami. Pertrauka buvo dar pratęsta dviem savaitėms, bet manau, ką ją reikės tęsti ir toliau. Apskritai, visa veikla šiuo metu yra sustabdyta“.

„Racing Point“ komandos vadovo nuomone, tokioje situacijoje visas F-1 reformas derėtų atidėti iki 2023 metų: „Jei mes pademonstruosime, kad lenktynės gali tapti įdomiomis su naujosios kartos mašinomis, mano galva, būtų protinga susitarti, kad perėjimą prie naujų taisyklių reikėtų atidėti dar vieneriems metams. Arba gal net peržiūrėti  visą naujojo reglamento koncepciją ir pripažinti, kad ir dabartinės mašinos nėra jau tokios blogos“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983