Seniausi komentarai
vaidas0023
| Rugpjūčio 13 d. 12:26
As manau cia Mateschitz nemazai del albono prisidejo, kas nezinojote redbull gime Thailande, o Mateschitz si gerima atveze i europa ir ispopuliarino visame pasaulyje.
A85
| Rugpjūčio 13 d. 12:19
Klepsidra
| Rugpjūčio 13 d. 11:00

Pilotus samdo Red Bull pirmiausia del teisiniu, o ne asmeniniu dalyku - tai ir leidzia jiems juos keitineti, kada sumano, nes darbdavys nesikeicia. Tostas be abejo, kad neturi itakos, nes gauna tai, kas lieka, nors nenustebciau, kad tokio Kvyato sugrizimo butu norejes. Kad kadru politika labiau Marko prerogatyva irgi sutinku, nes jis ir yra jaunimo programos kuratorius, bet kad CEO sedi ir renkasi tarp pilotu - sunkiai patikesiu.

Lietuvoj darbuotojus dirikas priima, Mateschitz – yra RB dirikas. Bet, realiai, kas atlieka darbuotojų atranką? HR arba pats skyrius, šiuo atveju – Marko. Ką Marko atneša, tą CEO, tikriausiai, ir pasirašo. Jei netiktų – nesirašytų, bet, kaip ir rašiau ankščiau, Mateschitz Marko pasitiki. Va, ir viskas. Kas kur važiuos, jei gerai atsimenu, Marko savarankiškai nurodo.
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 13 d. 11:14
Klepsidra
| Rugpjūčio 13 d. 11:00

Pilotus samdo Red Bull pirmiausia del teisiniu, o ne asmeniniu dalyku - tai ir leidzia jiems juos keitineti, kada sumano, nes darbdavys nesikeicia. Tostas be abejo, kad neturi itakos, nes gauna tai, kas lieka, nors nenustebciau, kad tokio Kvyato sugrizimo butu norejes. Kad kadru politika labiau Marko prerogatyva irgi sutinku, nes jis ir yra jaunimo programos kuratorius, bet kad CEO sedi ir renkasi tarp pilotu - sunkiai patikesiu.

Kodėl? Sėdi 10 mlrd. vertės kompanijos CEO, kuris turi beje 49% akcijų (ir neturi kontrolinio) ir stumdo 10 mln vertės pieškas 300 mln projekte - kas čia tokio neįtikėtino? :D
Klepsidra
| Rugpjūčio 13 d. 11:00
A85
| Rugpjūčio 13 d. 10:29

Nesvarbu kokie asmeniniai santykiai, aš tau sakau, kad pilotus samdo Red Bull, ne Red Bull Racing ar Scuderia Toro Rosso. O kas vadovauja Red Bull? Mateschitz. Marko yra jo pilotų pasirinkimo patarėjas. Ir, kiek skaičiau, juo Mateschitz besąlygiškai pasitiki, t.y. Mateschitz gali turėt gerus santykius bet jei Marko pasakys, kad netinka, tai reiškia, kad netinka. Horner ir Tost - komandų vadovai, t.y. atsakingi už komandų veiklą, bet ne kadrų politiką. Tai anie gali ką nori pasakot bet nuo jų mažai kas priklauso. Horner dar vaidina, kad jis turi įtaką renkantis pilotus, o Tost tiesiai sako - dirbsim su tuo, ką duos RB.

Pilotus samdo Red Bull pirmiausia del teisiniu, o ne asmeniniu dalyku - tai ir leidzia jiems juos keitineti, kada sumano, nes darbdavys nesikeicia. Tostas be abejo, kad neturi itakos, nes gauna tai, kas lieka, nors nenustebciau, kad tokio Kvyato sugrizimo butu norejes. Kad kadru politika labiau Marko prerogatyva irgi sutinku, nes jis ir yra jaunimo programos kuratorius, bet kad CEO sedi ir renkasi tarp pilotu - sunkiai patikesiu.
YZF
| Rugpjūčio 13 d. 10:46
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 13 d. 10:38

Iš kur tokios užtikrintos žinios? Gal atskleisi šaltinį?

Butu keista, jeigu butu kitaip.
A85
| Rugpjūčio 13 d. 10:44
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 13 d. 10:38

Iš kur tokios užtikrintos žinios? Gal atskleisi šaltinį?

Iš Sky reportažų, dar skaičiau kažkur. Kažkada buvo Sky reportažas su pačiu Mateschitz iš Red Bull būstinės Austrijoj, Ted Krawitz intervavo. Pati RB samdymo schema irgi buvo kažkur aprašyta, kad pilotai yra samdomi būtent RB.
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 13 d. 10:38
A85
| Rugpjūčio 13 d. 10:29

Nesvarbu kokie asmeniniai santykiai, aš tau sakau, kad pilotus samdo Red Bull, ne Red Bull Racing ar Scuderia Toro Rosso. O kas vadovauja Red Bull? Mateschitz. Marko yra jo pilotų pasirinkimo patarėjas. Ir, kiek skaičiau, juo Mateschitz besąlygiškai pasitiki, t.y. Mateschitz gali turėt gerus santykius bet jei Marko pasakys, kad netinka, tai reiškia, kad netinka. Horner ir Tost - komandų vadovai, t.y. atsakingi už komandų veiklą, bet ne kadrų politiką. Tai anie gali ką nori pasakot bet nuo jų mažai kas priklauso. Horner dar vaidina, kad jis turi įtaką renkantis pilotus, o Tost tiesiai sako - dirbsim su tuo, ką duos RB.

Iš kur tokios užtikrintos žinios? Gal atskleisi šaltinį?
A85
| Rugpjūčio 13 d. 10:29
Klepsidra
| Rugpjūčio 13 d. 00:34

Tik sita teorija nelabai atitinka ne Webberio, ne Ricciardo pasakojimu. Abieju santykiai su Mateschitz buvo puikus, o Marko/Horner - nebutinai.

Nesvarbu kokie asmeniniai santykiai, aš tau sakau, kad pilotus samdo Red Bull, ne Red Bull Racing ar Scuderia Toro Rosso. O kas vadovauja Red Bull? Mateschitz. Marko yra jo pilotų pasirinkimo patarėjas. Ir, kiek skaičiau, juo Mateschitz besąlygiškai pasitiki, t.y. Mateschitz gali turėt gerus santykius bet jei Marko pasakys, kad netinka, tai reiškia, kad netinka. Horner ir Tost - komandų vadovai, t.y. atsakingi už komandų veiklą, bet ne kadrų politiką. Tai anie gali ką nori pasakot bet nuo jų mažai kas priklauso. Horner dar vaidina, kad jis turi įtaką renkantis pilotus, o Tost tiesiai sako - dirbsim su tuo, ką duos RB.
YZF
| Rugpjūčio 13 d. 09:44
Jonaitis
| Rugpjūčio 13 d. 09:33

:)

;)
Jonaitis
| Rugpjūčio 13 d. 09:33
YZF
| Rugpjūčio 13 d. 09:26

Visiskas briedas. Planavo atleisti vairuotoja ir tuo paciu garsiai pasakojo kaip ji pasiliks iki sezono galo?

Makes no sense.

:)
YZF
| Rugpjūčio 13 d. 09:26
RBR
| Rugpjūčio 12 d. 21:32

As 100 proc. isitikines, kad tuo metu kai Horneris sake siuos zodzius, jis tikrai jau zinojo, kad Gasly keis kitu pilotu. O ir sio keitimo iniciatorius si karta yra pats Christianas. Kazkur skaiciau jo interviu, kad Gaslio pasirodymai uzmusineja jo kaip komandos vadovo ego ar kazkas panasaus. Ir jis kaip tokio auksto lygio vadybininkas negali sau leisti tokiu prastu komandos piloto pasirodymu. Tad si karta butent senelis Helmutas tempe guma su savo augintiniu, nes jo jaunuju pilotu programa braska per visas siules. Be to Horneris siuo keitimu itvirtino savo kaip komandos vadovo autoriteta, nes Marko itaka po truputi silpsta. Vien ko vertas jo neuztikrintumas del Verstapeno pasilikimo komandoje, kas anksciau butu net nekalbama viesai. Verta prisiminti jo pernykstes uztikrintas kalbas del Danielio pasilikimo komandoje. Beje cia buvo Hornerio sioks toks mazas kerstas Helmutui, kuris aiskiai nesistenge islaikyti Ricciardo ir taip labai susilpnino RedBull komanda. Tad Christianas si karta win win.

Visiskas briedas. Planavo atleisti vairuotoja ir tuo paciu garsiai pasakojo kaip ji pasiliks iki sezono galo?

Makes no sense.
AF1
| Rugpjūčio 13 d. 08:16
RBR
| Rugpjūčio 12 d. 21:32

As 100 proc. isitikines, kad tuo metu kai Horneris sake siuos zodzius, jis tikrai jau zinojo, kad Gasly keis kitu pilotu. O ir sio keitimo iniciatorius si karta yra pats Christianas. Kazkur skaiciau jo interviu, kad Gaslio pasirodymai uzmusineja jo kaip komandos vadovo ego ar kazkas panasaus. Ir jis kaip tokio auksto lygio vadybininkas negali sau leisti tokiu prastu komandos piloto pasirodymu. Tad si karta butent senelis Helmutas tempe guma su savo augintiniu, nes jo jaunuju pilotu programa braska per visas siules. Be to Horneris siuo keitimu itvirtino savo kaip komandos vadovo autoriteta, nes Marko itaka po truputi silpsta. Vien ko vertas jo neuztikrintumas del Verstapeno pasilikimo komandoje, kas anksciau butu net nekalbama viesai. Verta prisiminti jo pernykstes uztikrintas kalbas del Danielio pasilikimo komandoje. Beje cia buvo Hornerio sioks toks mazas kerstas Helmutui, kuris aiskiai nesistenge islaikyti Ricciardo ir taip labai susilpnino RedBull komanda. Tad Christianas si karta win win.

Makes sense. Teisingos pastabos!
Klepsidra
| Rugpjūčio 13 d. 00:37
RBR
| Rugpjūčio 12 d. 21:16

Kad Redbull si karta viska labai subtiliai padare. Gasly net nesulauke tiesiogines kritikos praktiskai. Isskyrus pasakymus, kad jo komandos draugas yra pats geriausias pilotas pasaulyje siuo metu ir jam sunku su juo varzytis. Tik kai pajuto kraujo skoni (galimybe aplenkti Ferrari) tada iskarto prieme sprendima. Jei Ferrari rezultatai butu geresni ir jie stipriai lenktu RedBull taskais, niekas Gaslio nebutu siemet keites. Tad kaip bebutu ironiska, bet del Kvyato ir Gaslio ismetimo is komandos praktiskai kalta yra Ferrari komanda :D

Nzn, kritika ar ne laikytini pasakymai, kad Gasly pasirodymai kainuoja komandai kova su Ferrari. Pakartota ne karta
Klepsidra
| Rugpjūčio 13 d. 00:34
A85
| Rugpjūčio 12 d. 22:12

Sprendimus daro Mateschitz, pirmiausia klauso Marko. Horner administruoja komandą ir tiek, kaip ir Tost. Gal ir paklausia jų nuomonės, bet ne sprendimų. Visi pilotai įdarbinti RB, o lenktyniauja ten, kur RB nurodo, užtai ir gali bele kada mėtyt pilotus tarp STR ir RBR.

Tik sita teorija nelabai atitinka ne Webberio, ne Ricciardo pasakojimu. Abieju santykiai su Mateschitz buvo puikus, o Marko/Horner - nebutinai.
Klepsidra
| Rugpjūčio 13 d. 00:30
Nieko naujo cia neivyko - keiciamas eilinis greitai prisitaikyti nesugebantis pilotas. Tuo top skiriasi nuo eiliniu. Kazkas paminejo Vandoorne - ta pati situacija - nesugebejo perprasti padangu isildymo = daug prastesni rezultatai Q. Lenktynese tempas panasus i Alonso, bet kai startuoji n vietu zemiau - ka beaplenksi. Gasly tik beviltiskas ir lenktynese ir Q. Plius tikriaus pamuse ir sudauzytu bolidu koki neoficialu rekorda
Klepsidra
| Rugpjūčio 13 d. 00:23
This means a driver once dropped by Red Bull's junior programme replaces a driver dropped by Red Bull, who himself becomes teammates with a driver dropped by Red Bull's team and programme before being re-signed by Red Bull's programme #F1
Tech
| Rugpjūčio 12 d. 23:42
A85
| Rugpjūčio 12 d. 23:34

Gasly gal reikia ilgiau priprast, žiūrint į jo rezultatus, tai jis pirmuose sezonuose nedominuodavo. Kai, tiek Norris, tiek Russell daužydavo varžovus jau pirmam sezone. Žodžiu, jeigu STR nesumuš Kvyat, tai Gasly bus liūdna pasaka F1, su tokiu CV tik į kitas serijas (FE) eit. Ir, gal, Gasly, tiesiog nėra geras pajaučiant ir vualdant subtilius Newey kūrinių niuansus, nei Faenzos meistrų sukonstruotus bulius.

O dėl GR, na, sumušt RK gal ir nėra didelis pasiekimas, bet vistiek pasiekimas, turint omeny skirtumus tiek kvalifikacijose, tiek lenktynėse. Kaip seksis kitąmet – pamatysim. Aš, Mercedes vietoj, labiau ant jo, nei EO statyčiau. O, pradžiai, abudu į Williams pasodinčiau, kaip kokiam ultimate death-match. Nežinau kiek Williams čia tuo suinteresuoti, bet pilotus gautų tikrai stiprius, be to, jų ir fiziologija panaši, tai paprasta bolidą kurt :)

Tai vat, kad laiko cia niekas nedalina. Gavai sansa, nespejai, leki namo ar i FE :) neabejoju, gaus Gasly nuo Kvyato. Juolab jam manau jau psichologiskai plius ne kazka. Va Oconas vs Russel butu pats tas. Tik mazai tiketina abu pamatyt komandoj vienoj. Bet tikrai dar abiems per anksti i Mercedes. Aisku, Ferrari nesuabejojo su Leclerk. Bet ir jis dar jaunatvisku klaideliu padaro, nors grynas talentas ten
A85
| Rugpjūčio 12 d. 23:34
Tech
| Rugpjūčio 12 d. 23:18

Na kaip ir viskas ok. F2 stiprai pasirode. Bet ne visuomet Gp2/F2 yra rodiklis, daznai F1 yra per aukstas levelis zemesniu seriju pilotams.Gasly net ir tas yra tapes Gp2 cempionu :D dabar tas Williams, ka gali palygint, kai kitas pilotas isvis neaiskaus pajegumo, besidziaugiantis iveikes trasos distancija. Matysim kitais metais. Per anksti dar kelt i padebesius. Gasly sutvarke Hartley, gi tikimasi buvo is jo net konkurencijos Verstapenui!

Gasly gal reikia ilgiau priprast, žiūrint į jo rezultatus, tai jis pirmuose sezonuose nedominuodavo. Kai, tiek Norris, tiek Russell daužydavo varžovus jau pirmam sezone. Žodžiu, jeigu STR nesumuš Kvyat, tai Gasly bus liūdna pasaka F1, su tokiu CV tik į kitas serijas (FE) eit. Ir, gal, Gasly, tiesiog nėra geras pajaučiant ir vualdant subtilius Newey kūrinių niuansus, nei Faenzos meistrų sukonstruotus bulius.

O dėl GR, na, sumušt RK gal ir nėra didelis pasiekimas, bet vistiek pasiekimas, turint omeny skirtumus tiek kvalifikacijose, tiek lenktynėse. Kaip seksis kitąmet – pamatysim. Aš, Mercedes vietoj, labiau ant jo, nei EO statyčiau. O, pradžiai, abudu į Williams pasodinčiau, kaip kokiam ultimate death-match. Nežinau kiek Williams čia tuo suinteresuoti, bet pilotus gautų tikrai stiprius, be to, jų ir fiziologija panaši, tai paprasta bolidą kurt :)
pergalingas
| Rugpjūčio 12 d. 23:20
Taip maniau, kad albonas keis ... nors as buciau metes kvyata iki sezono gali nes jis jau kaip ir pazista komanda. Galetu prisidet kovoje su ferrari ... o albonui tai dar truksta patirties, reikia jam dar ai sezona pralekt normaliai be jokio streso ... db gali pries verstapena paluZti ... nu nzn ... sunku sprest ... gasly tikrai atrode greitas ... praeita sezona man patiko jo vaziavimas ... nu bet buliuose tai tragedija ... nlb suprantu kaip taip imanoma su geresniu bolidu ta pati demonstruot ir del tu paciu poziciju kovot kaip ir praeitais metais su torro rosso tokias pat vietas eme ...

F-1.lt pulsas