Ostinas derasi dėl kontrakto pratęsimo

Ostinas derasi dėl kontrakto pratęsimo
logo 2019 Rugpjūčio 26 d. 14:24, Daimler

JAV GP etapas yra rengiamas nuo 2012 metų ir lenktynės Teksako „Circuit of the Americas“ (COTA) autodrome iš karto tapo populiariomis. Pakanka pasakyti, jo praėjusias metais lenktynių savaitgalį COTA tribūnose praleido 263 160 žmonių, iš kurių 111 580 – sekmadienį.

Pagal galiojantį kontraktą, amerikietiškas „Formulės-1“ etapas Ostine bus rengiamas iki 2021 metų, bet jau vyksta derybos dėl sutarties pratęsimo. JAV GP etapo organizatorius ir COTA vadovas Bobby Epsteinas pabrėžė, kad per aštuonerius metus lenktynių organizatoriams pavyko pasiekti didelės sėkmės.

„Manau, kad būtų galima pasakyti, jog iki šiol JAV nebūtų „Formulės-1“ lenktynių, jei mes joms nebūtumėm pastatę šio autodromo, - pareiškė B. Epsteinas. – Tik pažiūrėkite, ko mes pasiekėme, bandydami Amerikoje suformuoti F-1 sirgalių armiją. Iki COTA atsiradimo bilietų pardavimai mažėjo ir nė vienam autodromui nepavykdavo tapti amerikietiškais „Formulės-1“ namais.

Viskas būdavo ne taip, kaip dabar, daugeliu atvejų lenktynės būdavo rengiamos vingiuotose ir siaurose miestų trasose. Su Indianapoliu buvo tas pats, net jei neprisiminti 2005 metų skandalo, kas tapo dėme „Formulei-1“. Bet vis dėlto šis autodromas – namai „Indy 500“, o ne F-1. Ir taip buvo iki to laiko, kol mes nepasirašėme mūsų kontrakto“.

Atsakydamas į klausimą apie galimą sutarties su FOM pratęsimą, B. Epsteinas sakė: „Manau, kad abiem pusėms bus geriau, jei kontraktas bus sudarytas nelabai ilgam laikui. Nesinori imtis tokių didelių įsipareigojimų, nes perspektyvoje kas nors gali mūsų ir netenkinti. Be to, niekada nežinai, kas gali atsitikti su konkrečiomis lenktynėmis ir apskritai čempionatu per artimiausius keletą metų.

Bet man atrodo, kad „Formulės-1“ lenktynės COTA bus rengiamos tiek metų, kiek pati mūsų trasa egzistuos. Tai yra stacionarių autodromų pranašumas“.

Tačiau Epsteiną neramina „Liberty Media“ noras ateityje JAV teritorijoje rengi daugiau lenktynių, pavyzdžiui miesto etapą Majamyje: „Turint galvoje, jog Europoje ištikimų „Formulės-1“ sirgalių skaičius viršija 50 mln., o JAV – tik 2 mln., būtų sąžininga nuspėti, kad Europos žemyne būtų galima organizuoti ir daugiau varžybų, kol jos pradės kenkti viena kitai.

„Formulėje-1“ yra kalbama, kad F-1 auditorijos augimo potencialas JAV rinkoje yra kur kas didesnis nei Europoje, tačiau vienų lenktynių neigiamas efektas kitoms gali būti labai didelis. Amerikoje auga sirgalių skaičius, kurie varžybas žiūri kartas nuo karto, tačiau tik patys ištikimiausi žiūrovai yra pasirengę pirkti bilietą į lenktynes daugiau kaip vieną kartą per sezoną.

Numatau, kad dvejos amerikietiškos lenktynės būtų rengiamos vienoje ir toje pačioje sezono fazėje. Egzistuoja rizika, jog dviejų etapų organizatorių kontraktų struktūra prieštarautų viena kitai ir ta rizika tik didėja, jei abejos lenktynės yra iš tos pačios rinkos. Mes turime turėti galvoje, kokią įtaką mūsų lenktynėms padarys dar vieno etapo JAV atsiradimas...“

Bet tokios problemos COTA gali iškilti ateityje, bet kol kas, Epsteino žodžiais, Ostinas sprendžia kitas užduotis: „Visi bilietai į tribūnas buvo parduoti dar liepą. Mes galvojame, kur būtų galima pastatyti naujas tribūnas, kad autodromas talpintų daugiau sirgalių. Priežasčių tam yra daug ir didelį vaidmenį čia vaidina toks faktorius, kaip pramoginė lenktynių savaitgalio programa.

Mūsų lenktynės turi gerą istoriją ir mums pavyko pasiekti, kad varžybų lankymas būtų tradicija daugeliui žmonių. Be to, dokumentinis Netflix serialas apie „Formulę-1“ buvo tuo faktoriumi, kuris paskatino bilietų pardavimą – apie tai kalba apklausų duomenys, kurias mes surengėme tarp naujų sirgalių“.

JAV GP etapas įvyks lapkričio 3 dieną.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983