P.Sauberis neskuba kaltinti J.Villeneuve‘o

P.Sauberis neskuba kaltinti J.Villeneuve‘o
logo 2005 Balandžio 07 d. 21:16, Sauber
Nors Jacques Villeneuve‘as ir pyksta ant „Sauber“ komandos, šios vadovas Peteris Sauberis kol kas lenktynininko neteisia dėl jo prasto pasirodymo sezono pradžioje.
Šveicaro teigimu, jį labiau erzina nuolatinis žiniasklaidos dėmesys kanadiečiui, o ne šio prastas pasirodymas pirmosiose trejose sezono lenktynėse.
„Malaizijoje mus tuokė su Anthony Davidsonu (BAR pilotas bandytojas, su kuriuo, pasak gandų, dėl galimybės pakeisti J.Villeneuve‘ą kalbėjosi „Sauber“, – red. past.), o Bahreine stengiasi įpiršti Klieną arba Liuzzi („Red Bull“ ekipos pilotai, vieną kurių paskolinti „Sauber“ norėjo komandos vadovas, – red. past.). Tačiau su šiais lenktynininkais mes išvis nekontaktavome“, – pareiškė P.Sauberis.
„Viso to priežastis labai paprasta – nejaučiu jokių priežasčių, dėl kurių turėčiau keisti pilotą. Svarbiausias man dalykas – pagreitinti bolidą, tik tada galėsime pradėti vertinti lenktynininkų rezultatus“, – pridūrė jis.
„Sauber“ sezono pradžioje atliko keletą pakeitimų, stengdamasi labiau pritaikyti ir pagerinti bolidą komandos žvaigždei J.Villeneuve‘ui – Bahreine naudojo naujus sparnelius bei priekinio sparno kraštus, modifikavo galinius stabdžius.
„Negaliu atsistebėti, kokia trumpa žmonių atmintis! Jacques žiemą, pilotuodamas C23 bolidą, būdavo greičiausias trasoje, net ir šlapiomis oro sąlygomis, kas tikrai nėra kanadiečio stiprioji pusė. Nejau kritikai mano, kad staiga Jacques prarado visus savo sugebėjimus?“, – pareiškė P.Sauberis.
„Be abejo, mes nusivylėme jo pasirodymu, tačiau ne mažiau – jis pats. Bahreine mes išvydome pažangą ir kol nesame tokioje padėtyje, kad galėtume leisti jam daugiau dalyvauti bandymuose ir geriau priprasti prie bolido, negalime jo kaltinti“, – teigė „Sauber“ komandos vadovas.
„Jam reikia automobilio su daugiau prispaudžiamosios galios, ko mūsų bolidui trūksta. Dalį to, tikriausiai, lemia tai, kad jis turi savitą bolido derinimo stilių, tačiau naujosios taisyklės gerokai susiaurina pasirinkimo galimybes. Be to, atsirado daug apribojimų aerodinamikai ir padangoms. Be to, negelbsti ir tai, kad lenktynių savaitgaliais vykstančiose treniruotėse turi dar labiau tausoti variklį, nes jo resursas turi būti du etapai. Jacquesui reikia kiekvieno rato, kurį tik jis gali nuvažiuoti“, – pridūrė jis.
J.Villeneuve‘ui šią savaitę ir vėl nepavyko pravažiuoti daug ratų C24 bolidu – vietoje planuotų dviejų dienų, jis važiuoti gavo tik vieną, tačiau ir tos metu jam sugedo stabdžiai, elektronika, o bolidas stokojo balanso. Kanadietis iš anksto apsidrausdamas pareiškė, kad artimiausiose lenktynėse, kurios vyks San Marine, iš jo ženklaus rezultatų pagerėjimo laukti nereikėtų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794