Seniausi komentarai
kart
| Sausio 29 d. 03:02
A85
| Sausio 28 d. 22:44

Kolegos, dabar mada yra ekologija. Jeigu turit verslus – darykit ekologiją, dėkit kosminius antkainius, eksportuokit į Vakarus ir gerai gyvensit. Iškastinis kuras šių dienų pasaulyje yra toks pats dinozauras, kaip ir nafta, kuri iš jų atsiradus. Automobilių gamintojai nori užsidirbti pinigus, ir dėl to renkasi FE, o ne F1, nes ten tiek (ženkliai) pigiau, tiek PR geresnis žvelgiant paprasto vartotojo akimis. Gal 3-am ir 2-am pasauly tai nėra aktualu bet išsivysčiusios šalys eina stipriai link auto parko ekologizacijos ir vėliavnešys čia yra elektromobilis.

Vandenilis galėtų būti ta futuristinė idėja F1, nes sudegęs kuras išmeta daugiausiai vandenį, ir jei vandenilis dar būtų išgaunamas elektra gauta iš saulės, būtų visiškas slam-dunk, nes panaši galia su beveik nuliu kenksmingų medžiagų. Tik tiek, kad gamintojai dabar labiau susitelkę į elektromobilius, o ne į alternatyvius kurus, tad klausimas kaip priviliot gamintojus, nors būtent F1 galėtų būti puiki laboratorija išmėginti vandenilio variklius. Tik kitas klausimas – saugumas. Jjeigu nebus užtikrintas 100% saugumas dėl kuro, tai, be abejo, nei FIA rizikuos leisti tokius variklius naudoti, nei gamintojai norės pasirašyti mirties nuosprendį technologijai.

Kas dėl VDV, tai F1 neturi kur dingt, nes FE turi teises į pilnai elektromobilių formulių čempą dar ilgiems metams į priekį (iki 2038), tad F1 gali nebent susiliet su FE iki to laiko. Ir dar viskas priklausys nuo ekonominio ir politinio klimato, kiek ilgai dideli autogamintojai matys naudą iš dalyvavimo F1. Jeigu F1 taps tik niša, tai gali labai greitai nusiristi į niekur.

Smagu, kad F1 jau pradeda galvoti į priekį, tikiuosi, kad ras tinkamą variklių formulę, kuri tenkins tiek automobilių gamintojus, tiek FIA. Fanai, bijau, kad liks šone ir teks tenkintis, arba ne, tuo ką nuspręs didesnės jėgos.

Aš naiviai tikiuosi, kad būtent vandenilis, o ne elektromobiliai ir bus ateitis. Ar bent jau kartu eis lygiagriačiai. Vandenilinis auto ne tik, kad ekologiškas dėl kuro rūšies, bet yra ištirta, kad išmeta švaresnį orą nei jį paima. Tokiai kaip Kinijai čia iš viso būtų tobula.

Kas liečia F1, tai bolidai praktiškai gali važiuoti ant ko tik nori, bet deja, madas diktuoja komercija ir niekas neprades naujos variklių programos tik dėl F1.
Ekologiškai išgauti vandenilį vis dar yra brangu, todėl didžioji jo dalis šiuo metu vis dar gaminama naudojant iškastinį kurą. Kai atpigs vandenilio gavybos technologijos, va tada ir gali būti proveržis.
A85
| Sausio 28 d. 22:44
Kolegos, dabar mada yra ekologija. Jeigu turit verslus – darykit ekologiją, dėkit kosminius antkainius, eksportuokit į Vakarus ir gerai gyvensit. Iškastinis kuras šių dienų pasaulyje yra toks pats dinozauras, kaip ir nafta, kuri iš jų atsiradus. Automobilių gamintojai nori užsidirbti pinigus, ir dėl to renkasi FE, o ne F1, nes ten tiek (ženkliai) pigiau, tiek PR geresnis žvelgiant paprasto vartotojo akimis. Gal 3-am ir 2-am pasauly tai nėra aktualu bet išsivysčiusios šalys eina stipriai link auto parko ekologizacijos ir vėliavnešys čia yra elektromobilis.

Vandenilis galėtų būti ta futuristinė idėja F1, nes sudegęs kuras išmeta daugiausiai vandenį, ir jei vandenilis dar būtų išgaunamas elektra gauta iš saulės, būtų visiškas slam-dunk, nes panaši galia su beveik nuliu kenksmingų medžiagų. Tik tiek, kad gamintojai dabar labiau susitelkę į elektromobilius, o ne į alternatyvius kurus, tad klausimas kaip priviliot gamintojus, nors būtent F1 galėtų būti puiki laboratorija išmėginti vandenilio variklius. Tik kitas klausimas – saugumas. Jjeigu nebus užtikrintas 100% saugumas dėl kuro, tai, be abejo, nei FIA rizikuos leisti tokius variklius naudoti, nei gamintojai norės pasirašyti mirties nuosprendį technologijai.

Kas dėl VDV, tai F1 neturi kur dingt, nes FE turi teises į pilnai elektromobilių formulių čempą dar ilgiems metams į priekį (iki 2038), tad F1 gali nebent susiliet su FE iki to laiko. Ir dar viskas priklausys nuo ekonominio ir politinio klimato, kiek ilgai dideli autogamintojai matys naudą iš dalyvavimo F1. Jeigu F1 taps tik niša, tai gali labai greitai nusiristi į niekur.

Smagu, kad F1 jau pradeda galvoti į priekį, tikiuosi, kad ras tinkamą variklių formulę, kuri tenkins tiek automobilių gamintojus, tiek FIA. Fanai, bijau, kad liks šone ir teks tenkintis, arba ne, tuo ką nuspręs didesnės jėgos.
kart
| Sausio 28 d. 18:30
Black_Death
| Sausio 28 d. 17:27

Nera taip kad visokeriopai pigesni, bet sudejus visus + - pigesni. Kasdieniniuose auto naudoti dvitakti, tai kaip maudytis su treningais. Del tarsumo idomus klausimas, anksciau domejausi tik beda kad buvo "nepriklausomi" matavimai su isanksto zinomu rezultatais :(
As uz tai kad visose lenktynese lauk visas elektronikas ir lenktynese dvitakciai. Lenktynese turi buti galios, ir vykti kova. O ne vykti diskusijos ka tuo metu taupyti

Dvitakčio variklio didžiausia problema yra ta, kad jo mažas resursas. Tai arba investuoji į resursą pradinėje stadijoje arba gamini su mažesniu resursu, bet tada dažnai remontuoji.

Vienu žodžiu, sporte būtų tikrai kažkas įdomesnio, bet vien tik dėl sportinio intereso gamyklos tikrai nesimes ant dvitakčių variklių technologijų.
Black_Death
| Sausio 28 d. 17:27
kart
| Sausio 28 d. 15:02

Tik todėl, kad dvitakčio variklio tepimas vyksta pilant tepalą į kurą. Šitą dalyką galima išgyvendinti, tiesiog pagal tai, kur dabar yra naudojami dvitakčiai, labiau apsimoka likti prie tepimo per kurą, kas sumažina ir variklio dydį ir kaštus.

Aplamai dvitakčiai varikliai neprilipę tik todėl, kad komercijoje keturtakčiai visokeriopai pigesni. Yra vienas kitas dvitaktis naudojamas ir komercijoje. Tikrai žinau, kad yra dvitakčių vilkikų ir gal vienas kitas lengvasis automobilis.
Čia FIAT'ams turėtų buti kažkas artimo, nes Chrysler tokį tikrai turėjo.

Nera taip kad visokeriopai pigesni, bet sudejus visus + - pigesni. Kasdieniniuose auto naudoti dvitakti, tai kaip maudytis su treningais. Del tarsumo idomus klausimas, anksciau domejausi tik beda kad buvo "nepriklausomi" matavimai su isanksto zinomu rezultatais :(
As uz tai kad visose lenktynese lauk visas elektronikas ir lenktynese dvitakciai. Lenktynese turi buti galios, ir vykti kova. O ne vykti diskusijos ka tuo metu taupyti
kart
| Sausio 28 d. 15:02
maxpower
| Sausio 27 d. 18:47

Kalbant apie ekologiją. Dvitakčiai kartais nėra taršesni?

Tik todėl, kad dvitakčio variklio tepimas vyksta pilant tepalą į kurą. Šitą dalyką galima išgyvendinti, tiesiog pagal tai, kur dabar yra naudojami dvitakčiai, labiau apsimoka likti prie tepimo per kurą, kas sumažina ir variklio dydį ir kaštus.

Aplamai dvitakčiai varikliai neprilipę tik todėl, kad komercijoje keturtakčiai visokeriopai pigesni. Yra vienas kitas dvitaktis naudojamas ir komercijoje. Tikrai žinau, kad yra dvitakčių vilkikų ir gal vienas kitas lengvasis automobilis.
Čia FIAT'ams turėtų buti kažkas artimo, nes Chrysler tokį tikrai turėjo.
YZF
| Sausio 28 d. 14:23
kart
| Sausio 28 d. 13:21

Jeigu iš pirmo karto nedaėjo, aš apie tavo sarkazmą ir kalbu. Kadangi tu išmanai viską apie vidaus degimo variklių technologijas geriau už Symondsą ir visą darbo grupę, kuri mato tame potencialo, tai gali laidytis tokiais pareiškimais į kairę ir į dešinę. Mechanikas - laido riteris.

Ech....
kart
| Sausio 28 d. 13:21
YZF
| Sausio 28 d. 12:18

Tai ne tik dyzelis nepopuliaros autosporte, bet ir dvitakciai varikliai lenktyniniuose auto irgi. Tame ir esme buvo mano komentaro ir jame paslepto sarkazmo. Gaila kad tu eilini syki nepagavai kampo. #nepirmas #kart_as

Jeigu iš pirmo karto nedaėjo, aš apie tavo sarkazmą ir kalbu. Kadangi tu išmanai viską apie vidaus degimo variklių technologijas geriau už Symondsą ir visą darbo grupę, kuri mato tame potencialo, tai gali laidytis tokiais pareiškimais į kairę ir į dešinę. Mechanikas - laido riteris.
YZF
| Sausio 28 d. 12:18
kart
| Sausio 28 d. 11:37

Tik skirtumas tas, kad bioetanolis yra labiausiai paplites, todel tavo dyzelis visiskai pritemtas pagal tavo isprusima.

Tai ne tik dyzelis nepopuliaros autosporte, bet ir dvitakciai varikliai lenktyniniuose auto irgi. Tame ir esme buvo mano komentaro ir jame paslepto sarkazmo. Gaila kad tu eilini syki nepagavai kampo. #nepirmas #kart_as
kart
| Sausio 28 d. 11:37
YZF
| Sausio 28 d. 11:30

Girdetas. Ir? Tai nepaneigia mano komentare esancio rysio tarp biodyzelino ir biodegalu. #nice #try.

Tik skirtumas tas, kad bioetanolis yra labiausiai paplites, todel tavo dyzelis visiskai pritemtas pagal tavo isprusima.
YZF
| Sausio 28 d. 11:30
kart
| Sausio 27 d. 20:52

Bioetanolis negirdėtas?

Girdetas. Ir? Tai nepaneigia mano komentare esancio rysio tarp biodyzelino ir biodegalu. #nice #try.
leksas
| Sausio 28 d. 11:18
V6 buvo juokas ir tokiu liks, kad ir koks tobulas bebūtų, V10 visada visa galva bus aukščiau, jaučiu Symondsas tą patį pasakytų.
kart
| Sausio 27 d. 20:52
YZF
| Sausio 27 d. 19:21

Prie biodegalu

Bioetanolis negirdėtas?
McNerka
| Sausio 27 d. 20:10
manau verta butu apsvartsyti garo variklio koncepcija nes jo potencialas nebuvo pilnai isnaudotas atsiradus vidaus degimo varikliui..
YZF
| Sausio 27 d. 19:21
kart
| Sausio 27 d. 17:55

O tą dyzelį dėl pagražinimo pridėjai?

Prie biodegalu
maxpower
| Sausio 27 d. 18:47
Kalbant apie ekologiją. Dvitakčiai kartais nėra taršesni?
kart
| Sausio 27 d. 17:55
YZF
| Sausio 27 d. 14:08

Dvitaktis dyzelis su hibridine vandenilio sistema? #pakeiskime #mastyma

O tą dyzelį dėl pagražinimo pridėjai?
kart
| Sausio 27 d. 17:49
Life
| Sausio 27 d. 13:33

Kosmonautas, siūlo Fomulei 1 pereiti prie motociklų variklių arba "ekologiškų" vandenilinių, kuriems kuras gaminamas iš tos pačios naftos. :D

Motociklų variklių? Reikėtų pagilinti žinias apie dvitakčius variklius. O vandenilis ne iš naftos gaminamas, o panaudojant naftą ar gamtines dujas. Ir tai tik populiariausi, nes pigiausi gavybos būdai.
Kol F1 prie to prieis, tai natūralu, kad iki tol atpigs ir kiti išgavimo būdai.
Black_Death
| Sausio 27 d. 16:24
Dvitaktis yra gèris. Tik Idomus Darbu planas, surinkti darbuotoju grupe kuri dirbs 5metus ir nuspres, kad dvitakcio nebenaudoja beveik niekur ir nesaugus del didesnes koncentracijos poreikio is pilotu.
YZF
| Sausio 27 d. 14:08
Dvitaktis dyzelis su hibridine vandenilio sistema? #pakeiskime #mastyma
Life
| Sausio 27 d. 13:33
Kosmonautas, siūlo Fomulei 1 pereiti prie motociklų variklių arba "ekologiškų" vandenilinių, kuriems kuras gaminamas iš tos pačios naftos. :D

F-1.lt pulsas