P. Wehrleinas – dar vienas kandidatas į vietą „Haas“? (18)

P. Wehrleinas – dar vienas kandidatas į vietą „Haas“?
logo Rugpjūčio 19 d. 11:13, Sauber

Tolimesnė Romaino Grosjeano karjera „Formulėje-1“ yra su dideliu klaustuku, bet kas gali jį pakeisti „Haas“ komandoje ir tapti Kevino Magnusseno komandos draugu 2020 metais? Yra minimos įvairios kandidatūros, bet viena iš mažiau akivaizdžių – Pascalis Wehrleinas, neblogai pasirodęs debiutiniame jam „Formulės-E“ sezone.

„Haas“ vadovo Guentherio Steinerio žodžiais, jie yra pasirengę išnagrinėti tų lenktynininkų kandidatūras, kurie dabar nelenktyniauja „Formulėje-1“: „Mes esame pasirengę žmonėms duoti dar vieną šansą. Dabar yra toks periodas, kai mes galime leisti sau daugiau rizikuoti, kadangi neturime ko prarasti.

Bet kiekvieną atvejį reikia nagrinėti atskirai ir jei kažkada mes pasikvietėme Estebaną Gutierrezą (praleidusį 2015 m. sezoną), tai nereiškia, kad mes visuomet taip elgsimės, nes kiekvienas lenktynininkas turi savo charakterį, savo ambicijas.

Kai kurie džiaugiasi, jog išėjo iš „Formulės-1“, kadangi atrado save kitose serijose ir nenori sugrįžti. Kiti visomis išgalėmis stengiasi sugrįžti atgal, bet čia reikia pasverti visus „už ir „prieš“, tai priklauso nuo individualių žmogaus savybių. Reikia prisiminti, su kuo jūs deratės ir ko norite pasiekti – automobilių sporte nėra kokio nors standartinio požiūrio, visos situacijos yra skirtingos ir veikti reikia pagal aplinkybes.

Kai lenktynininkas praleidžia metus, dingdamas iš akiračio, žinoma, jis yra kotiruojamas žemiau. Jei kalbėsime apie Estebaną Oconą, tai jis labai puikiai praleido buvusius du sezonus, o dabar dirba su „Mercedes“ simuliatoriumi, t.y. „veikloje“. Kai praleisti vieneri metai, tai dar normalu, o štai kai dveji - tai tokiam pilotui jau sudėtingiau pasiūlyti antrąjį šansą. Iš kitos pusės, Daniilas Kvyatas taip pat buvo išėjęs iš čempionato, bet dabar sugrįžo į „Toro Rosso“ ir važiuoja gana gerai“.

Tęsdamas temą, G. Steineris leido suprasti, jog amerikiečių komandos netenkina, jei lenktynininkas yra gaunamas tik vienam sezonui, o būtent tokia yra Ocono situacija, kuris laukia laisvos vietos „Mercedes“ ekipoje.

„Kai pilotas pas jus pasirodo tik vienerius metus, tai būna nelabai produktyvu, - aiškino jis. – Reikia, kad žmogus pasiliktų pas jus ilgiau, nes mes nenorime tapti treniruočių aikštele kitoms komandoms“.

Kitokioje situacijoje yra Pascalis Wehrleinas, buvęs „Manor“ ir „Sauber“ pilotas, kuris, lenktyniaudamas „Formulėje-E“, kartu bendradarbiauja su „Ferrari“, dirbdamas su italų ekipos simuliatoriumi – būtent jis vykdo užduotis, kurias pernai turėjo D. Kvyatas.

„Pascalis jau dvejus metus nerungtyniauja pasaulio čempionate, bet, iš kitos pusės, lenktyniauja „Formulėje-E“, - sakė Steneris. – Todėl negalima sakyti, jog jis yra visiškai iškritęs iš žaidimo ir, atrodo, jis turi norą sugrįžti. Nors, žinoma, jam tai didelė rizika ir jam būtinai reikia rimtai užduoti klausimą, ar jis to nori...

Yra lenktynininkų, kurie tikrai norėtų lenktyniauti „Haas“ komandoje, net jei kai kas bando mus visai nurašyti, bet mes – dar gyvi, todėl žmonės kreipiasi į mane, mes kalbamės, ir jie nelaiko mūsų silpna komanda. Jie mato, kad mes įtemptai dirbame, stengdamiesi išsiaiškinti su mūsų problemomis ir neieškome pasiteisinimų. Mūsų mašina leidžia rodyti 6 vietą kvalifikacijoje, bet prastai dirba lenktynių distancijoje ir tai – neįprasta situacija. Esu įsitikinęs, kad mes surasime sprendimą“.

Kalbėdamas apie situaciją pilotų rinkoje, Steineris pareiškė, kad „Haas“ nežada skubėti su ekipos sudėtimi 2020 metais: „Jūs bandote suprasti, kaip viskas klostosi, tik po to bandote priimti patį geriausią iš įmanomų sprendimų, remdamasis tuo, ką siūlo rinka. Tai reiškia, jog reikia suprasti, kas iš pilotų yra pasiekiamas, o kas – ne ir ką mes galime sau leisti.

Tai kaip domino žaidime: iš pradžių krenta vienas kauliukas, po to – visi kiti. Kol kas rinkoje nėra jokio judėjimo, be to, neaišku, koks bus pirmasis žingsnis. Gali būti, jog dar ilgai niekas nesikeis, nors turi įvykti nemažų permainų. Kažkas liks be kontrakto, nors mes galime sau leisti ne visus pilotus, kurie atsiras rinkoje“.

Komentarai (18)


Jonaitis
| Rugpjūčio 20 d. 08:37
Tech
| Rugpjūčio 19 d. 21:12

Mercedes kam reikalingas dabar Verstapenas kai turi Hamiltona ir savo jaunima kuri neaisku kur det? Hamiltonui tikslas iseit is laimincios komandos? Verstapenui taip, cia labai noretusi. Greiciau jau Fetelis pasitrauks is Ferrari ir grys Kimi, nei toks ejimas is Mercedes visiskai be loginio rysio. Kazkada baigsis sutartis Hsmiltonui ir Verst, tada bus galima galvot

Ko tu cia reki ? As ta pati ir sakau, kad MV tikrai nekeis VB ir nebus kartu su LH. Ne kaip kurie egzpertai cia delioja sekanciu metu rokiruote.
kart
| Rugpjūčio 19 d. 22:20
Tech
| Rugpjūčio 19 d. 21:12

Mercedes kam reikalingas dabar Verstapenas kai turi Hamiltona ir savo jaunima kuri neaisku kur det? Hamiltonui tikslas iseit is laimincios komandos? Verstapenui taip, cia labai noretusi. Greiciau jau Fetelis pasitrauks is Ferrari ir grys Kimi, nei toks ejimas is Mercedes visiskai be loginio rysio. Kazkada baigsis sutartis Hsmiltonui ir Verst, tada bus galima galvot

Vettelio isejimas ir Kimio gryzimas toks pats utopinis, kaip ir Hamiltono ir MV duetas. Greiciau jau Riccardo ateis i Ferrari jei Vettelis iseis, nes tuo paciu metu baigiasi kontraktai.
neonas
| Rugpjūčio 19 d. 21:53
Nebesvaikit egzpertai, ne jum (o taip pat ir man spresti kur kas ir kaip). Galesim komentuoti, svarstyti tik ivykus konkreciam sandoriui...
Tech
| Rugpjūčio 19 d. 21:12
Jonaitis
| Rugpjūčio 19 d. 18:53

Abejociau kad diva sutiktu buti vienoj komandoj su MV. Jeigu MV ateis i Mersus, tikrai ne i Botto vieta

Mercedes kam reikalingas dabar Verstapenas kai turi Hamiltona ir savo jaunima kuri neaisku kur det? Hamiltonui tikslas iseit is laimincios komandos? Verstapenui taip, cia labai noretusi. Greiciau jau Fetelis pasitrauks is Ferrari ir grys Kimi, nei toks ejimas is Mercedes visiskai be loginio rysio. Kazkada baigsis sutartis Hsmiltonui ir Verst, tada bus galima galvot
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 19 d. 19:37
kart
| Rugpjūčio 19 d. 15:10

Ne i tema, bet: "Red Bull contacted Alonso after the British Grand Prix to offer him Gasly’s seat but he was quick to decline." :)

Kaip greitai Horneris ir Marko paneigs šitą? :)
Jonaitis
| Rugpjūčio 19 d. 18:53
A85
| Rugpjūčio 19 d. 18:50

Oi, tai čia jų daug yra :D Čia mano toks bandymas tik nuspėti kas kur :) Šitas būtų labai įdomus, bet menkai tikėtinas, vien dėl visokių sutarčių nutraukimo mokesčių. Nors, jei būtų tokia karuselė, tai realiai komandos pasidengtų viena kitos nuostolius :) Mark Hughes kažką minėjo, kad galimi du stiprūs pasikeitimai pilotų rinkoj, tai čia man būtų MV ir SV migracija.

Abejociau kad diva sutiktu buti vienoj komandoj su MV. Jeigu MV ateis i Mersus, tikrai ne i Botto vieta
A85
| Rugpjūčio 19 d. 18:50
Jonaitis
| Rugpjūčio 19 d. 18:01

Tai yra dar trecias fantastinis scenarijus: LH -> Ferrari, MV - Mercedes, SV - RBR. Berods gi Jordanas sita skelbe

Oi, tai čia jų daug yra :D Čia mano toks bandymas tik nuspėti kas kur :) Šitas būtų labai įdomus, bet menkai tikėtinas, vien dėl visokių sutarčių nutraukimo mokesčių. Nors, jei būtų tokia karuselė, tai realiai komandos pasidengtų viena kitos nuostolius :) Mark Hughes kažką minėjo, kad galimi du stiprūs pasikeitimai pilotų rinkoj, tai čia man būtų MV ir SV migracija.
Jonaitis
| Rugpjūčio 19 d. 18:10
Tech
| Rugpjūčio 19 d. 18:06

Cia apie kuriuos metus kalbejo?

2035
Tech
| Rugpjūčio 19 d. 18:06
Jonaitis
| Rugpjūčio 19 d. 18:01

Tai yra dar trecias fantastinis scenarijus: LH -> Ferrari, MV - Mercedes, SV - RBR. Berods gi Jordanas sita skelbe

Cia apie kuriuos metus kalbejo?
Jonaitis
| Rugpjūčio 19 d. 18:01
A85
| Rugpjūčio 19 d. 12:55

Nu, pabandžiau dabar sau pasidėliot realų scenarijų 2020 metam ir tokį turbo mega keistą:

Realus:
1. Mercedes: LH ir VB;
2. Ferrari: SV ir CL;
3. RBR: MV ir AA;
4. McLaren: CS ir LN;
5. STR: PG ir JV (Jüri Vips);
6. Renault: DR ir EO;
7. Alfa Romeo: KR ir AG;
8. RP: SP ir LS;
9. Haas: KM ir NH;
10. Williams: GR ir NL.

Fantastinis:
1. Mercedes: LH ir MV;
2. Ferrari: KR ir CL;
3. RBR: SV ir AA;
4. McLaren: CS ir LN;
5. STR: PG ir JV (Jüri Vips);
6. Renault: DR ir VB;
7. Alfa Romeo: NH ir AG;
8. RP: SP ir LS;
9. Haas: KM ir DK;
10. Williams: GR ir NL.

Tai yra dar trecias fantastinis scenarijus: LH -> Ferrari, MV - Mercedes, SV - RBR. Berods gi Jordanas sita skelbe
×

F-1.lt pulsas