Mechaninės pavarų dėžės vis dar procentaliai pirmauja EU ir nemat...skaityti daugiauMechaninės pavarų dėžės vis dar procentaliai pirmauja EU ir nematau probemos tame.
Nieko neturėčiau prieš EV, jeigu jų gamyba būtų švaresnė. Šiai dienai nuo pagaminimo iki utilizavimo jie daugiau teršia nei VDV. Tai pat, sakyčiau, visi turintys EV jų baterijas turėtų krauti tik iš atsinaujinančių elektros gavybos šaltinių, jokių mazutinių elektrinių, tik vėjas, vanduo, saulė ir atomas.
Kad ir kaip atrodytų keista, bet ekologiškiausia yra mašina nuo 15 metų. Ją pagaminti užteršiama tiek, kad tas sunaudojamo kuro skirtumas prilygsta 15 metų naudojimo. Vėliau ją naudoji ir būni ekologiškas, nesbnereikia išteklių naujai. Aišku elektrinės teršia labiau, tai irvlaikas prasitęsia, kol nauja tampa ekologiška
Taip, Volvo planai neįdomus, kur kas idomesni Teslos planai ar kinų ...skaityti daugiauTaip, Volvo planai neįdomus, kur kas idomesni Teslos planai ar kinų gamintojų, kuriu simtai nauju kuriasi ir visi tik EV gamina. :)
Taip, bet jo gavyba netešia aplikos kaip, o vėliau ir elektros gamin...skaityti daugiauTaip, bet jo gavyba netešia aplikos kaip, o vėliau ir elektros gaminimas visai neišmeta tašos. Kai tuo tarpu baterijų metalus kasa vergai Konge, dideliausi ličio baseinai Čilėje ir pan. Galiausiai net utiliuoti nėra vis dar gerų būtų.
P.S. Rekomenuoju apsilankyti Visagine, ten buvusios mūsų atominės darbuotojas papasakos, dar daugiau gerų dalykų su atomu.
Geriau būti priklausomiems nuo rusu ar arabu naftos ir vaikščioti smirdanciomis nuo dyzelio gatvemis. Geriau, kad ES turi daugiau proto nei cia kai kurie kaimieciai. :)
Patys Volvo ko gero sudaro ne daugiau 8 proc. Europoje parduodamu auto...skaityti daugiauPatys Volvo ko gero sudaro ne daugiau 8 proc. Europoje parduodamu automobiliu. Tai niekam ju tie planai neidomus?
Taip, Volvo planai neįdomus, kur kas idomesni Teslos planai ar kinų gamintojų, kuriu simtai nauju kuriasi ir visi tik EV gamina. :)
Mechaninės pavarų dėžės vis dar procentaliai pirmauja EU ir nemat...skaityti daugiauMechaninės pavarų dėžės vis dar procentaliai pirmauja EU ir nematau probemos tame.
Nieko neturėčiau prieš EV, jeigu jų gamyba būtų švaresnė. Šiai dienai nuo pagaminimo iki utilizavimo jie daugiau teršia nei VDV. Tai pat, sakyčiau, visi turintys EV jų baterijas turėtų krauti tik iš atsinaujinančių elektros gavybos šaltinių, jokių mazutinių elektrinių, tik vėjas, vanduo, saulė ir atomas.
Neteršia daugiau, net jei elektra gaminama iš dujų, plius kur žmonės gyvena ir vaikšto taršos nėra, kas svarbiausia.
Vis dar svedu gamintojas? -nu klounada, no comments..
ypatingai apdovanotiems:
Volvo Cars is a multinational company with plants located in China, Sweden, and the U.S.A. For most global markets, all Volvo cars are produced and assem*** in Sweden. The plant in South Carolina currently produces the Volvo S60. The plant in Chengdu, China, is responsi*** for Asian market vehicles.
Ksiu , zinios is volvo, jau 2025 metu gale, su zinia , kad prades gaminti dyzelinius variklius, 🤭😂😂 , jai ne , tai kita zinute bus, volvo ant bankroto ribos.
Taip, bet jo gavyba netešia aplikos kaip, o vėliau ir elektros gaminimas visai neišmeta tašos. Kai tuo tarpu baterijų metalus kasa vergai Konge, dideliausi ličio baseinai Čilėje ir pan. Galiausiai net utiliuoti nėra vis dar gerų būtų.
P.S. Rekomenuoju apsilankyti Visagine, ten buvusios mūsų atominės darbuotojas papasakos, dar daugiau gerų dalykų su atomu.
Nesu Volvo gerbėjas, bet jų planai įdomūs daugiau kam, nei isivaiz...skaityti daugiauNesu Volvo gerbėjas, bet jų planai įdomūs daugiau kam, nei isivaizduoji. O kaimo suoratimas, kad tikra mašina, tai tik su vdv greitu metu pasimirš, kaip ir mechaninės greičių dėžės, greičiau, nei galvojat.
Kad kaimiečiai ir pensininkai ir važinėja su tom volvo. :D
Nesu Volvo gerbėjas, bet jų planai įdomūs daugiau kam, nei isivaiz...skaityti daugiauNesu Volvo gerbėjas, bet jų planai įdomūs daugiau kam, nei isivaizduoji. O kaimo suoratimas, kad tikra mašina, tai tik su vdv greitu metu pasimirš, kaip ir mechaninės greičių dėžės, greičiau, nei galvojat.
Nereikia didelio isivaizdavimo ar prisirisimo prie vdv. Visi zinom, kam priklauso Volvo. Todel kinieciams cia puikiausia galimybe istraiskyti savo baterijas ir taip lygtais sudaryti spaudima kitiems gamintojams, kad ir tie is ju baterijas pirktu. O varikliu jie gaminti nemoka, ko gero ir dabar is kitu gamintoju perka. Todel vienu suviu du zuikius praktiskai nusautu🙂 ir nieko bendro cia su ekologija nera
Mechaninės pavarų dėžės vis dar procentaliai pirmauja EU ir nemat...skaityti daugiauMechaninės pavarų dėžės vis dar procentaliai pirmauja EU ir nematau probemos tame.
Nieko neturėčiau prieš EV, jeigu jų gamyba būtų švaresnė. Šiai dienai nuo pagaminimo iki utilizavimo jie daugiau teršia nei VDV. Tai pat, sakyčiau, visi turintys EV jų baterijas turėtų krauti tik iš atsinaujinančių elektros gavybos šaltinių, jokių mazutinių elektrinių, tik vėjas, vanduo, saulė ir atomas.
Labai rizikingas žingsnis, žinant, kad elektrai ant galvos vis labiau lipa vandenilis....... o dar įvertinus elektromobilių tarįšą juos gaminant ir utilizuojant (apie ką visas pasaulis tyli suraukię subines) tai neatrodo labai jau perspektyvu. Kažkada kitas garsus švedų automobilių gamintojas nusprendė gaminti tik turbininius automobilius........ kuo tai baigėsi visi žinom.
Paaiškėjo, kada „Volvo“ nustos gaminti dyzelinius automobilius (24)
Mechaninės pavarų dėžės vis dar procentaliai pirmauja EU ir nemat... skaityti daugiau
Paaiskejo kad Volvo niekada nepirkom ir nepirksim.
Taip, Volvo planai neįdomus, kur kas idomesni Teslos planai ar kinų ... skaityti daugiau
Taip, bet jo gavyba netešia aplikos kaip, o vėliau ir elektros gamin... skaityti daugiau
Patys Volvo ko gero sudaro ne daugiau 8 proc. Europoje parduodamu auto... skaityti daugiau
Mechaninės pavarų dėžės vis dar procentaliai pirmauja EU ir nemat... skaityti daugiau
Vis dar svedu gamintojas? -nu klounada, no comments..
Volvo Cars is a multinational company with plants located in China, Sweden, and the U.S.A. For most global markets, all Volvo cars are produced and assem*** in Sweden. The plant in South Carolina currently produces the Volvo S60. The plant in Chengdu, China, is responsi*** for Asian market vehicles.
"atomas" yra iskastinis kuras
"atomas" yra iskastinis kuras
P.S. Rekomenuoju apsilankyti Visagine, ten buvusios mūsų atominės darbuotojas papasakos, dar daugiau gerų dalykų su atomu.
Nesu Volvo gerbėjas, bet jų planai įdomūs daugiau kam, nei isivaiz... skaityti daugiau
Nesu Volvo gerbėjas, bet jų planai įdomūs daugiau kam, nei isivaiz... skaityti daugiau
Mechaninės pavarų dėžės vis dar procentaliai pirmauja EU ir nemat... skaityti daugiau