Pasaulinė taryba pasiruošusi balsuoti dėl naujojo reglamento (2)

Pasaulinė taryba pasiruošusi balsuoti dėl naujojo reglamento
logo Spalio 24 d. 12:38, Pirelli

„Formulės-1“ komandos kartu su FIA bei „Liberty Media“ spalio 16 dieną surengė paskutinį posėdį dėl naujojo „Formulės-1“ reglamento nuo 2021 metų ir spalio 25 dieną įvyks Pasaulinės tarybos posėdis, kuriame šis reglamentas turi būti patvirtintas.

Vokiečių „Auto Motor und Sport“ praneša, kad Pasaulinė taryba bet kokiu atveju balsuos už tą reglamento variantą, kurį jiems pasiūlys FIA, tačiau „Ferrari“ turi veto teisę ir kol kas nėra įsitikinimo, jog italų komanda tuo nepasinaudos.

Spalio 16 d. susitikime komandos pateikė savo pasiūlymus dėl reglamento ir beveik visi jie buvo susiję su didesne technine laisve kuriant bolidus. FIA ir „Formulės-1“ vadovai išklausė komandų pasiūlymus, pabrėždami, kad labai įdomius pasiūlymus į naują reglamentą bus galima įtraukti ir po spalio 31 d., kai dokumentas turi būti viešai paskelbtas.

Kai kurių komandų atstovai mano, jog Jeanas Todtas ir Chase Carey padarys viską, kad reglamentas būtų patvirtintas tokio turinio, kokio nori FIA ir „Liberty Media“. Mat čempionato vadovybė nori išsaugoti savąją versiją po milžiniško paruošiamojo darbo, o taip pat nenorėdama prarasti savo autoriteto bei įtakos čempionatui.

Kartu su ginčais dėl reglamento visiškai kitokiomis spalvomis atrodo „Racing Point“ komandos protestas dėl „Renault“, pateiktas iš karto po Japonijos GP. „Racing Point“ įtaria, kad varžovai naudojo neleistiną automatinę stabdžių balanso koregavimo sistemą ir parengė 12 puslapių protestą – akivaizdu, kad „Renault“ seniai buvo įtariama pažeidinėjanti taisykles.  FIA techninė komisija vakar pripažino, jog „Renault“ pažeidė Sportinį reglamentą.

Tuomet kyla klausimas – kodėl protestas buvo pateiktas tik Japonijoje, o ne, pavyzdžiui, Monzoje, kur iš „Renault“ buvo galima atimti net 22 taškus? „Renault“ rezultatai vakar buvo išbraukti iš Japonijos GP protokolo, tai daugiausiai dėl to išlošė ne „Racing Point“, o „Toro Rosso“. D. Ricciardo prarado 8 taškus, o N. Hulkenbergas – vieną.

Kai kurie ekspertai spėja, kad protestas prieš „Renault“ yra politiškai motyvuotas, kadangi prancūzų koncerno komanda pasisako už naująjį reglamentą, o „Racing Point“ ir jų jėgos agregatų tiekėjai iš „Mercedes“ – prieš.

Komentarai (2)


Camicasee
| Spalio 24 d. 17:20
deivec
| Spalio 24 d. 17:03

idomu po kiek bilietai i ta cirka ant ratu

Kai kurie ir kelių šimtų milijonų nepagaili :)
deivec
| Spalio 24 d. 17:03
idomu po kiek bilietai i ta cirka ant ratu
×

F-1.lt pulsas