Tai greičiau ne pasiūlymas, o pasvajojimas, kas sugražintų F-1 įdomumą ir neleistų visiškai ištuštėti trasų tribūnoms. Reikėtų taip keisti taisykles, kad bolidai taptų sunkiau reguliuojami, sunkiau valdomi, ir kad jų valdymo charakteristikos varžybų metu labai stipriai kistų. Taip pat gražinti turbinas ir įvesti kuro limitus. Tai bet kuriuo atveju suteiktų daugiau intrigos, ir nebetektų matyti tokių nuobodžių procesinių lenktynių, kokios yra dabar.
_ Deja, tai tik svajonės, ir praėjus beveik 15 metų po TURBO eros pabaigos tik dar geriau matyti tai, ką visi žinojo iškart po turbinų uždraudimo: F-1 jau NIEKADA nebebus tokia įspūdinga, azartiška ir įdomi, kaip TURBO eros metu.
_ Dar vienas F-1 vėžys, kurio deja nematau būdų pašalinti, yra KOMPIUTERIAI. Pasaulis modernėja, ir visa automobilių sfera pastoviai siekia kuo daugiau vairuotojo funkcijų perleisti kompiuteriams. F-1 ir čia stengiasi pirmauti. Tačiau yra dar viena sfera, kur kompiuteriai atlieka net svarbesnį vaidmenį, nei tiesiogiai padėdami vairuotojui- tai telemetrija. Per paskutinį dešimtmetį ši sfera taip ištobulėjo, kad vairuotojui praktiškai nebereikia analizuoti savo darbo- jis pravažiuoja kelis ratus, ir programa, įvertinusi visus duomenis, iškart parodo visas klaidas, visas vietas, kur galima patobulinti savo važiavimą, įskaitant ir reguliavimo variantus. Telieka tik vėl sėsti į bolidą ir važiuoti pagal kompiuterio nurodymus. Čia svarbiausia geri fiziniai duomenys, ir viskas. Anksčiau būtent pilotų sugebėjimas prisitaikyti konkrečiai trasai, rasti geriausius reguliavimus, sugebėti pajusti visas ribas, buvo tai, ką vadinome TALENTU ir kas leisdavo pilotui to TALENTO dėka įgyti ar prarasti kito piloto atžvilgiu net po kelias sekundes rate (!!!). Tai leisdavo net su prastesniu bolidu siekti pergalės. Dejas, šiuo metu to TALENTO poreikis sumažėjęs iki minimumo, nes bet kuris kompiuteris šias funkcijas atlieka geriau už žmogų.
_ F-1 turėjo du kelius- likti technologijų priešaky, bet prarasti vairuotojo įtakos faktorių, arba išlikti pilotų (o ne vien bolido kūrėjų) varžymosi sportu, bet prarasti naujausių auto-technologijų lyderės vardą. F-1 bosai pasirinko pirmąjį pariantą, kas tikrai prisidėjo prie azarto trasose sumažinimo. Čia jau turėtume dėkoti B.E., nes jis ne sykį yra pareiškęs, kad jam daug įdomiau stebėti ne tiesiogines pilotų kovas trasose, bet tuo metu boksuose tarp strategų verdančias kovas. Deja, šis kadaise geros košės savo galvoje turėjęs žmogus nuseno ir nebesuvokia, kad jam, turinčiam VIP leidimą, tai gal ir įdomiau, bet 99,99% fanų randasi ne boksuose, ir jiems Bernio prioritetai nepriimtini. Tai rodo ir tuštėjančios tribūnos.
_ Kad šiais aukštų technologijų laikais dar įmanoma organizuoti lenktynes, kur azarto ir netikėtumų būtų daugiau nei dviejų distrofikų šachmatų partijoje, rodo puikūs JAV serijų pavyzdžiai, kur kiekvienose lenktynėse į pergalę realiai pretenduoja 10-20 lenktynininkų. Deja, F-1 dėl objektyvių ir subjektyvių priežąsčių pasirinko kitą kelią, ir pabaigai su liūdesiu telieka pakartoti žodius, plačiai kartotus po turbo eros baigos, ir dabar skambančius dar įtikimiau: "F-1 jau niekada nebebus tokia įdomi"