Pasiulymas del straipsniu

2005 Kovo 17 d. 18:53

Ar galima tiketis, kad bus issamiai apzvelgiama F1 istorija? Nuo pat pradziu, kaip ji isikure iki to, ka turime dabar. Noretusi paskaityti ne vien tik apie pasiektus rezultatus, bet ir apie uzkulisinius ivykius ar kokius nors skandalus, idomesnius etapus.

2005 Kovo 17 d. 19:28

skandalu ieskok "geltonoj" spaudoj.

2005 Kovo 17 d. 19:56

Geltonojoje spaudoje skandalų apie Juaną Manuelį Fangio nerasi :rolleyes: O ir skandalai ne tik apie antrąjį galą būna :rolleyes:

2005 Kovo 17 d. 21:50

Giuseppe>>> man atrodo tau adminai atsakys taip: jei nori istoriniu straipsniu imk ir pats juos parasyk arba surask kas juos galetu rasyti.

2005 Kovo 17 d. 21:51

jau tasiprasau ne taip[ supratau galvojau kad cia prasymas F-1.LT puslapiui ir tik dabar pastebejau kad cia prasymas F-1 naujienu zurnalui.

2005 Kovo 17 d. 22:15

O istoriju ir anksciau buta idomiu..Atsimenu skaiciau viena kaip Fancio pries kazkuri etapa revoliucionieriai pagrobe,tiesa nepamenu kurioj Lotynu Amerikos saly.

2005 Kovo 18 d. 20:03

Pritarciau Giuseppe, istoriniu straipsniu is ties noretusi daugiau, pvz. ar visi labai daug zino apie LOTUS komanda? Juk is ties savo laiku buvo ale Ferrari siandien:)

2005 Kovo 18 d. 20:26

Vytia> aha, neblogas straipsniukas "Formuloje" apie tai buvo :)
beerman> Lotus niekada nebuvo "ala ferari", Chapmano dėka Lotus buvo LOTUS ir tuom viskas pasakyta.

2005 Kovo 19 d. 01:31

Teisutis>Jo,tas pats;)Gerai kad Cempionas "otdelalsia liochkim ispugom".

2005 Kovo 19 d. 03:15

Reik rimto kadro, kad be nukrypimų parašyt informaciją iš tų laikų, daug žinių prikaupt reik, netgi ir šitaip, kažkokiu šaltiniu daugiau mažiau remtis reik... Nelengva :)

2005 Kovo 19 d. 03:32

wialnias> nu žmonės gi bando biznį daryti- tegu investuoja į kadrus, bus ir rezultatas

2005 Kovo 20 d. 22:10

Klausimelis:
jus domina 'padriki' straipsniai is F1 istoriju,ar chronologine seka surikiuoti ivykiai,istorijos,galu gale skandalai ir dalyvavusiu koamndu aprasai...?:D

2005 Kovo 21 d. 00:42

Kvakva> man asmeniškai įdomiau "padriki" bet išsamūs kokio nors atskiro laikotarpio ar įstorinio įvykio aprašymai nei a-la enciklopedija "nuo A iki Z" telpanti dvidešimtyje puslapių ir kiekvieniems metams skirianti vos po pastraipą... Manau paviršutiniškai praskrieti paviršiumi gali sau leisti bulvariniai ar plataus vartojimo leidiniai orientuoti į beveik nieko apie F-1 negirdėjusį skaitytoją, o specializuotas žurnalas turėtų į reikalą pažvelgti giliau

2005 Kovo 21 d. 17:23

Butu malonu, kad tas reikalas, kuri minejo Teisutis, eitu chronologiskai a-la enciklopedija ;)

2005 Kovo 21 d. 19:36

Cia tu staipsniu galima prikept kaip blynu,bet yra viena problema.Visi jie butu nuplagijuoti spjaunant i autorines teises.Lievoje nera F1 specialistu kurie butu mate F1 lenktynes bent jau nuo 70tuju metu.Anglijoj,Vokietijoj tokiu zmoniu marios,kurie raso po 20-30-50metu,patys yra dirbe komandose,savo akimis mate Enzo,Chepmena,Kena Tyrrella ir kitus...bendrave su jais..O koks autorius gali buti Lietuvoje?Jokio.

2005 Kovo 21 d. 19:37

sorry..Lietuvoje nera..

2005 Kovo 21 d. 20:40

Vytia> straipsnis, parašytas remiantis bent 2-3 skirtingais informacijos šaltiniais- jau visiškai naujas kūrinys, nepažeidžiantis niekieno autorinių teisių. Galbūt Lietuvoje nėra žmonių, dirbusių pas Chapmaną ar bendravusių su Fangio, bet Lietuvoje netrūksta žmonių, mokančių skaityti ir turinčių košės galvoje kad iš perskaitytos ar pamatytos medžiagos parašyti straipsnį. Beje, daugelis užsienio leidiniuose publikuojamų istorinių straipsnių irgi yra parašyta ne vos kretančių 100-mečių, o šių dienų profių, kurie nors ir nematę tų laikų didvyrių "gyvai", bet turi pakankamai informacijos šaltinių ir sugebėjimų parašyti profesionalius išsamius darbus apie tuos laikus. Lygiai taip pat kaip ir geras istorikas nebūtinai turi būti spaudęs ranką Cezariui ar Vytautui Didžiajam kad galėtų profesionaliai tuos istorinius įvykius tyrinėti ir vertinti ;)

2005 Kovo 21 d. 20:54

Teisutis>Manau kad jei apie Cezari nebutu rases koks P.K.Tacitas,kuris praktiskai buvo jo amzininkas,o taip pat nebutu like jo pacio parasytu rastu,tai mes spyga apie ji isgirstume,o jei ir isgirstume tai tas pievas paskaites pats Cezaris(skaitykim turetu tokia galimybe) is koto isvirstu.Tas pats ir su Vytautu..Livonijos,Magdeburgo metrastininkai isnarste ji po kauleli,todel dabartiniams Gudaviciams ir nera sunku aoie ji kalbeti.O kurinys parsytas pagal du trys saltinius,aisku tai ne plagiatas,bet ir jo menine verte butu abejotina,nes visu rimtu autoriu stiliai skiriasi..gautusi toks kaip ir kokteilis.
Nors aisku,nieko nera neimanomo,jei vertejas sugebetu gerai sujungti tas medziagas,dadet kazka nuo saves,kazkas iseitu.

2005 Kovo 21 d. 21:43

Vytia,
jeigu apjungi keleto skirtingu stiliu 'kurinius' dar nereiskia,kad tai taps 'zanru kokteiliu'. Na cia buvo tiok tarp kitko.;)
Beja,manau,kad net nebuvus ir nemacius,tik turint Tiksla ir dideli nora bei,aisku,siek tiek talento ieskoti ir surasti,taip pat nusimanyma - tada manau,kad straipsnis (ir geras) tikrai nera mistika ;)
OK,cia is serjos 'tarp kitko norejau pasakyt' {;

2005 Kovo 21 d. 22:27

Kvakva>O ka turi omeny sakydama apjungti?Sulipdyti perrasant tiesiogiai?Nu atleisk,jei vienas autorius savo straipsnyje apie Facio labiau akcentuos jo buiti,moralinius prioritetus,o kitas-kokiom elipsem jis posukius raize plius statistika-tai kas gausis?Ne kokteilis?O dar jei is to kokteilio koks "specialistas" F1 bolido gyvai nemates pabandys "sedevra" kurti,o tokie patys "nemate" perskaitys ta kurini..tai ir supras galu gale kad Fancio-flamandu tapytojas buvo.:)

2005 Kovo 21 d. 22:35

Vytia,
na tiesioginis perrasymas siaip nesveikintinas dalykas.Ir turejau galvoj tikrai ne tiesiogiai perrasytas kone citatas is skirtingu operu. Turejau omeny serija 'remiantis tokio ir kitokio bei anokio stiliu saltiniais parasytas bendras 'ale' kurinelis'.
Taip pat del to bolidu matymo nematymo irgi nelabai noreciau sutikt,bet gal vistik butu nelabai i tema,tad nesipletosiu.
Beja,ta isvada vistik apie falamandu tapytoja man tikrai patiko.Prajuokino ;)

2005 Kovo 21 d. 22:43

Kvakva>Siaip tai as gyncyjuos del ginco.Ner ka veikti;)Pats mielai paskaityciau geru straipsniu.Ko visiems ir linkiu.

2005 Kovo 21 d. 22:49

Vytia> manau kad net iki apsilankymo Automuziejuje tu, nematęs gyvai, apie AutoUnion būtum turėjęs ką pasakyti 100 kartų daugiau nei 99,9% tų, kas ten jau buvo lankęsis. Tai va taip pat ir F-1 straipsniai- jei žmogus perskaitys 5 komandų vadovų, 10 kolegų, kelių mechanikų atsiliepimus apie Fangio, galiausiai pačio Fangio memuarus, ir paskui "suvirškinęs" visą gautą informaciją ją apibendrindamas ir dar turėdamas sugebėjimų ir reikiamą išsilavinimą parašys straipsnį apie Fangio, tai rezultatas manau gali gautis ne blogesnis o kai kada net geresnis, nei kokio nors seno bambeklio, kadaise atsitiktinai mačiusio Fangio pravažiuojantį pro šalį, raštliava. T.y. gaunamas rezultatas labiau priklauso nuo to, kiek noro ir laiko įdės straipsnio autorius ir kiek jis turi sugebėjimų, nei nuo to buvo jis ar ne tų įvykių tiesioginis liudininkas.

2005 Kovo 21 d. 23:12

Teisutis>Matai,AutoUnion'as dabar sakyciau statiskoj padety..:)Gal ir galiu pasneket apie ji daugiau nei kiti(Lietuvoje),bet..net neabejoju kad to AutoUnion'o vairuotojas,(aisku ju jau nera gyvuju tarpe),galejo papasakot 100 kart daugiau nei as.Ir kas svarbiausia siuo atveju-daug teisingiau.Ir kad bet kuris prieskarines "titanu kovos" liudininkas,kad ir mechanikas papasakotu 99 kartus daugiau nei as.Originalas visada vertingesnis uz perdirbini;)O del straipsniu,teatleidzia sio saito chebra,bet praktiskai visi straipsniai-kopija.Gal su kazkokiais nukrypimais,bet jauciasi labai.A,vienas buvo 100% originalas,tuom net neabeju,tai Ginciaus isvyka i Monaca.O siaip,sakau,gincyjuos tik del,kad ner ka veikt.Visiskai nesu isitikines savo teisumu.Geri straipsniai butu jega:)

2005 Kovo 22 d. 01:33

Vytia> šio saito straipsnių čia nėra ko vertinti- jie parašyti tokių pat eilinių lankytojų kaip tu ar aš, tiesiog radusių laiko išversti vieną ar kitą gerą straipsnį, na gal palipdyti iš kelių, skiriant tam kelias laisvas valandas atlikusias nuo darbų ar mokslų. Nė vienas jų nebuvo nei profis žurnalistas nei profis vertėjas. Kvakva tuo tarpu kalba apie mokamą leidinį kur dirba (bent jau taip turėtų būti) savo darbą išmanantys profiai- tai ir kokybė turėtų būti jau visai kita. Kaip ją išspausti- jų reikalas ir bėdos. Mus turėtų mažiausiai jaudinti, ar jie kalbins Chapmano gimines, ar pasitenkins spausdintine medžiaga, ar dar kokiais būdais rinks informaciją. Mūsų čia prašoma išreikšti savo pageidavimus susijusius su žurnalo turiniu tai ir reikškime. O paskui jei turinys pateisins lūkesčius- mes jį pirksime, jei ne-ne. Paprasta :)

2005 Kovo 22 d. 02:12

Teisutis>Nesimiega,filma nebloga paziurejau,galima toliau kalbet;)Apie koki mokama leidini kalbi?As tai supratau kad cia inete kazkas "krutu" straipsniu nori.O spausdintinis leidinys,nenoriu izeist tautiniu jausmu,bet ne lietuviu nosiai.Nera rinkos.Norint isverst rimta straipsni,kad ir is kokio "Motor classik" reikia ji nusipirkti.Tai viena straipsni!O du,o trys?Ir kiek tai tukstanciu euru kainuotu?Ir kokio tirazo reiketu kad juos atsimti?Nezinau,nebent straipsnius plagijuoti,bet kai uzlaus -mazai nepasirodys.Rusai tauta simtamilijonine,ir tai tik praeitais metais atsirado F1 Racing rusu versija..kurioj pvz istoriniu straipsniu kaip ir nera,vien tik anglu specialistu pasvaigimai kaip vejo gusiai Alonso nupute..ir t.t.O va Formula 1 automatiskai uzsilenke,nors pirkeju ratas apie 50 kart didesnis nei cia.
Musu specialistai parasys?Surinks is triju straipsniu viena?Apsaugok viespatie.Net jei tokiu talentau ir butu,jiems reikia algas moketi.O ka tu mokesi pardaves 500 zurnalu po 5 litus.

2005 Kovo 22 d. 02:47

Vytia> na aš tai kiek supratau čia kalba eina apie tą žurnalą "F1 naujienos", kuris pasirodė mūsų spaudos padangėje praeitais metais. Juk ne internete jie tau plakatus spausdinti siūlė ? :) O dėl rinkos tai čia jau žinok visiškai ne mano reikalas- aš žurnalo leisti artimiausiu metu neketinu tad rinkos potencialas manęs nedomina. O va jei tuos ką domina klausia mano kaip paprasto (potencialaus) skaitytojo nuomonės- mielai ja pasidalinu :)

2005 Kovo 25 d. 17:46

Na manau,kad nagrineti kiek egzemplioriu parduodama nelabai taktiska,ypac jei nera duomenu.Cia draugiska pastaba.

Del nuomones - tikrai idomi skaitytojo nuomone,siulome ir toliau ja aktyviai ir drasiai dalintis,nebijoti klausti ir patarti.

Beja,dar del straipsniu...Gal kiek isikabinus bet visgi manau net ir naudojant keleta straipsniu,keleta saltiniu,galima parasyt straipsni.Ir visai idomu.{;

2005 Kovo 25 d. 22:46

Viena is "F-1 savaites" leidybos nutraukimo priezasciu ir buvo... rasytoju trukumas. O parasyti GERA F-1 istorini straipsni Lietuvoje tolygu disertacijai... ;)

2005 Kovo 26 d. 01:43

Komentaras> na tai dabar aišku- reiškia parašėt, apsigynėt ir išplaukėt visi į platesnius vandenis :) Va dabar jaunesnioji karta bando sekti jūsų pėdomis...

2005 Kovo 28 d. 21:56

Na rasytoju bet kokiu gal ir nera Labai Daug,bet atrast pasisventusiu imanoma.
Tada tokia Disertacija ir maloni skaitovui iseina {;

2005 Balandžio 03 d. 01:04

Klausimas del tirazo. Negi leidinys neprivalo skelbti savo tirazo ir autoriu? Bent jau uzu prudo tai privaloma...

2005 Balandžio 03 d. 18:23

Autoriai jei ka yra skelbiami.{;

2005 Balandžio 15 d. 16:11

Man dar butu idomu suzinoti,ar yra paklausa su WRC susietu istoriniu ar dar kokio kitokio tipo {siulykite} straipsniai?

2005 Balandžio 15 d. 16:20

Manau WRC praeitis yra gana idomi,bet pvz man tai praeitis ju nelabai rupi...

2005 Balandžio 19 d. 09:15

MSC.,
bet tarkim paskaitai ir 'uzsikabini' ir uz WRC {; buna juk taip (;

2005 Balandžio 20 d. 18:45

Na as nieko pries WRC siandienine,bet apie praeiti...Na bet Ralio istorija gi nera baisus dalykas aisku.[]

2005 Balandžio 20 d. 20:03

kvakva>>> mano atveji ka tik papasakojai... ;)

2005 Balandžio 21 d. 15:40

MSC,
ralio istorija nera baisus dalykas {{{;

F1,
cia ir mano atvejis {;

2005 Gegužės 17 d. 09:03

Ei,aptingot ko turputi...?{{;

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553