Patobulink Marussia

2013 Gruodžio 12 d. 15:43

Pasiėmiau Sepango Video http://www.youtube.com/watch?v=S3xIMv9y5OA ir pabandžiau pamatyt kaip dirba bolidas, ką jame būtų galima pakeist. O pamačiau štai ką:

prastas pasukamumas. Gale mažai downforce, o tai pasireiškia per patį pasukamumą, per daug apkrovos priekiui ir kietas vairavimas gaunasi.
Priekinė pakaba galėtų būti minkštesnė(geriau suktusi ratai i posukius ir posukiai geriau karpytus :) ). Dar toks vaizdas kad aušinimo angos sumontuotos per žemai jeigu jos jau tokio pločio. http://www.f-1.lt/nuotraukos.php?id=977&Submit=Pasirinkti Gal atsiliepia truputį per priekinius ratus, kuomet jie apipučiami ir anga dirba savo darbą.galėtų jos būti siauresnės ir trumpesnės.. (matyt negalima keist jų aukščio ?:)) ) Gal kas turi kitų pastebėjimų.
O jei toki vairuot tai daugiau gazu/stabdžiu dirbt.


Kaip tobulintumėt Jūs ? :)

2013 Gruodžio 12 d. 15:54

http://www.youtube.com/watch?v=J4Qj40AWBL0

Caterham neišildo padangu, bent jau šitoj trasoj

2013 Gruodžio 12 d. 19:57

nu su pirmu video viskas aišku - neeilinių gabumų ekstrasensas inžinierius genijus. bet su antru lyg ir viskas paprasta turėtų būt - neįšildo padangų. neiškenčiau viso video, bet ar ten parodė padangų temperatūrą ar iš ko buvo nuspresta, kad neįšildo?

2013 Gruodžio 13 d. 00:18

Per letai ieina i posukius, slydineja, neprispaudzia bolido. Ir aukstesne pakaba, kad geriau prispaustu.

2013 Gruodžio 13 d. 08:24

Man atrodo Newey moka lietuviskai ir dar daugiau jis prisiregistravo F-1.lt :O

2013 Gruodžio 13 d. 10:31

RE F-1> tai lygiai taip pat tos padangos gali buti ir perkaitintos. ar ne? o kas per reiškinys yra prastas pasukamumas?

2013 Gruodžio 13 d. 15:08

pasukamumas.

Šita dalis http://postimg.org/image/eiz0to911/ sunkiai sudirba su http://postimg.org/image/f62ienfoj/ dalimi. Dar priklausant nuo galinio downforce, pantonų ir išmetimo sistemos nuėjimo

2013 Gruodžio 13 d. 18:00

Galvoju ar teisus esu sakydamas, kad pakabai esant minkštesnei(priekinei daliai) padangos gauna daugiau bolido svorio dėl geresnio suveikimo su asfaltu. ? Bet tuo pačiu pakaba turi būti ir kieta kad bolidas stabiliai laikytųsi.. ar turim pakabų specialistą? :) koks tai mixas pakaboje įmanomas..? išilginė dalis kietesnė, į šonus einanti minkštesnė(link ratų).

Toks vaizdas kam šitam video ratai spaudžiami per stipriai lėtuose posūkiuose, ir per mažai tiesiosiose. dėl to nešvelnus vairavimas gaunasi ant posūkių. Ratai suka o priekinė pakaba tiesiai pjauna. Stabilumo duoda bolidui toks variantas bet per praslydimus kartais.. http://www.youtube.com/watch?v=Yu34Kw490Ws Apie Alonsa kalbu. Ferrari siulau platesne ratų baze :) ..

2013 Gruodžio 13 d. 19:27

grizkim prasau prie pasukamumo. tuose paveiksliukuose pavaizdavai vaira ir priekine sake? kas jiems yra? prastai suverzti? ar kas?

2013 Gruodžio 13 d. 21:58

RE f-1 yra išmanusis žiūrovas f-1. :)

2013 Gruodžio 14 d. 11:11

ne nu cia tai pzdc , lietuvoj ne tik pilna krepsinio treneriu bet ir f1 inzinieriu. parasyk tu i marussia laiska su savo pastebejimais , bet dudou b*bi nukirst, kad jie jau seniai viska zino kas negerai su ju bolidu. kad komanda nera stipri tai nereiskia kad ten dirbantys prie bolido zmones yra visiski atsilikeliai/idiotai.

2013 Gruodžio 14 d. 17:06

Priekine ašį, nesusijungia padoriai, gal lankstumo per mažai per tas dvi dalis kur pavaizdavau, jų saveikoj... juk priekine ašimi einama į posūkį, o link bolido vidurio einanti dalis turi išlikti stabili ir atlaikyti apkrovas. žodžiu lanksti priekinės ašies atžvilgiu, kad lengvai valdytųsi bolidas, manevringas būtų.
Kiek suprantu kieta pakaba suteikia aštresnius posūkio karpymus, minkštesnė geresni įvažiavimai/ išvažiavimai, didesnis greitis juose dėl geresnio sukibimo.. jei galinė išlaiko balansa

2013 Gruodžio 14 d. 17:09

100% žinių neturiu ;) reiktų mechaniką gera pasikviest :)

2013 Gruodžio 15 d. 15:26

du variantai - arba tu genijus arba ne.

2013 Gruodžio 17 d. 00:42

ne, tik stengiuos išanalizuot. kaip manot kodėl komandoms tapo taip sunku padangas išildyt ir sunormalizuot.. ?

2013 Gruodžio 17 d. 01:34

Tai analizuot galima kažkokius išmatuojamus vienetus, o ne pagal onboard video nustatinėt padangų temperatūrą ir galinės bolido dalies prispaudimo jėgą. ar ne?

kurioms komandoms čia sunku padangas sunormalizuot? nekeistų padangų konstrukcijos ir mišinių bent du sezonus ir visi išmoktų su jomis elgtis. elementarus treniruočių trūkumas.

2013 Gruodžio 18 d. 00:41

įsijauti ir nusprendi kas kaip .. :)

2013 Gruodžio 18 d. 14:04

kiek girdėjau išsamiai analizei niekas kitas taip nepadeda kaip įsijautimas... :)

2013 Gruodžio 18 d. 14:13

butent, įsijautimas ir tikėjimas ;)

2013 Gruodžio 18 d. 17:25

Gal geriau trinkit sita tema nebejuokine zmoniu,atsirado lietuviskieji Newey,zinot kiek tokiu kaip jus esa visame pasaulyje, jei tokie gudrus esat tai turetumete dirbti kurioje nors komandoje o ne cia durnus isvedziojimus vedzioti

2013 Gruodžio 18 d. 18:30

trali vali festivali, jei gudrus eik uzsiimk kuo geru ;) nepilk pamazgu kur nereikia.

2013 Gruodžio 29 d. 10:33

:DD juokdariai, žinovai mat :DD RE f-1 atsibusk, su tokiais savo pamastymais ten apie tuos bolidus labai jau kvailai atrodai.... Labai.

F-1.lt pulsas