Patobulintas reglamentas paaštrins kovą kvalifikacijoje (3)

Patobulintas reglamentas paaštrins kovą kvalifikacijoje
logo Gruodžio 07 d. 12:25, FIA

Išvakarėse FIA Pasaulinė taryba patvirtino 2019 metų „Formulės-1“ Sportinio reglamento pataisas. Tarp kitų naujovių, pasikeitė baudų skyrimo tvarka pilotams prarandant pozicijas starte, kad nubausti pilotai būtų aktyviau skatinami dalyvauti kvalifikacijose.

2018 metais jei daugiau kaip vienas lenktynininkas gaudavo 15 starto pozicijų baudą už jėgainės elementų keitimą, tai starte jie išsidėstydavo tokia tvarka, kada buvo paskirta bauda. Baudos skyrimo momentu buvo laikomas pirmasis sportininko išvažiavimas į trasą su naujais jėgos agregato elementais.

Galiausiai viskas privedė prie to, kad nubausti pilotai stengėsi kuo anksčiau palikti boksus ir išsirikiuoti ties išvažiavimu iš techninio aptarnavimo juostos gerokai anksčiau nei prasideda sesija. Pavyzdžiui, etape Sočyje ties išvažiavimu iš techninio aptarnavimo juostos susirinko net 4 mašinos, o Interlagose Danielis Ricciardo išvažiavo 10 minučių anksčiau nei prasidėjo treniruotė.

Kad būtų išvengta panašios praktikos, 2019 metais nubausti pilotai startui bus surikiuoti tokia tvarka, kurioje vietoje jie kvalifikavosi. Ši taisyklė vers juos pilnavertiškai dalyvauti kvalifikacijoje, vietoje to, kad nuvažiuoti vieną ratą ir toliau atsisakyti dalyvauti sesijoje. FIA mano, kad nauja taisyklė paaštrins kovas dėl pozicijų starte ir kvalifikaciją padarys kur kas patrauklesne.

FIA taip pat patikslino, kad bet kuris lenktynininkas, nesutilpęs į 107 proc. taisyklę, bet prileistas prie starto, lenktynes pradės paskutinis, į priekį praleisdamas varžovus, kurie buvo nubausti už jėgos agregatų elementų keitimą.

Komentarai (3)


Zilvinas Van
| Gruodžio 10 d. 12:13
saab
| Gruodžio 07 d. 22:27

bet kokios baudos kazkokiom starto vietom yra absurdas ir anaiptol nesportiska,vienintele bauda galetu but kazkoks eliminavimas is gonkiu ar licenzijos stabdymas kazkuriamlaikui, bet tai jau turetu but kazkas labai stipraus (pastoviai sukeliamos avarijos pvz), nes tas dirbtinis starto poziciju zeminimas del varikliu keitimo reglamento pazeidimu(kur pilotas ne prie ko) ar paciu pilotu sportiniu klaidu yra NE SPORTAS

Čia ne ieties metimas, o komandinė sporto šaka, kur pilotas yra tik vienas iš komandos narių. Įsivaizduok, kad futbole 10 veikėjų valgo dopingą ir laimi čiampą - vartininkui, kuris vienintelis buvo švarus, vistiek reikia įteikti medalį?
tribeca
| Gruodžio 08 d. 01:10
Saab > kokias butent sankcijas komandai uz agregatu keitima siulai?
saab
| Gruodžio 07 d. 22:27
bet kokios baudos kazkokiom starto vietom yra absurdas ir anaiptol nesportiska,vienintele bauda galetu but kazkoks eliminavimas is gonkiu ar licenzijos stabdymas kazkuriamlaikui, bet tai jau turetu but kazkas labai stipraus (pastoviai sukeliamos avarijos pvz), nes tas dirbtinis starto poziciju zeminimas del varikliu keitimo reglamento pazeidimu(kur pilotas ne prie ko) ar paciu pilotu sportiniu klaidu yra NE SPORTAS
×

F-1.lt pulsas