na manau ne viena f-1 fana domina kaip veikia sis labai sudetingas mehanizmas tad gal imkim ir padiskutuokim apie tai?
na manau ne viena f-1 fana domina kaip veikia sis labai sudetingas mehanizmas tad gal imkim ir padiskutuokim apie tai?
manau kad tai paremta pavaru dezes automobilio kompiuterio bei sensoriu nepriekaistingu darbu.
kiek zinai, tai dauguma F1 driveriu dabar naudoja automatine pavaru deze tik pavaroms i virsu perjungti, o zemyn jas jungia patys
Idomu ar sukiams artejant prie pavojingos ribos pati elektronika imasi taisyt padeti, ar tai jau driverio reikalas t.y ar gali driveris sugadint
pavaru dezhe? Ar elektronika to neleidzhia?
MANAU KAD GALI SUGADINTI NES KIEK GIRDEJAU TO ELEKTRONIKA NEKOREGUOJA TIK PERDUODA APIE TAI INFORMACIJA LENKTYNININKUI.
As asmeniskai, pries automatine pavaru deze, nes noriu, kad kuo daugiau priklausytu nuo piloto!
P. S. Turejau omeny, pries bet kokia pavaru dezes automatika.
Explosive>>> Na nelabai isivaizduoju dabartine formule su rankine greichiu dezhe...:p
As manau kad automatine deze turetu buti ,nes pilotas turetu kreipti demesi tik i keli,tada bus maziau avariju.
butu sunku su mechanine...
O avarijos gi tik pagražina lenktynes. Žinoma, apgadinami bolidai, žalojami žmonės etc., tačiau kiek teko girdėti į nascar ar kur tai žmonės eina kaip tik avarijų pasižiūrėti ;))
Ir šiaip, jei dar visokias "automatinio pristabdymo", "automatinio posūkio darymo" sistemas įdiegtų, tai į formulę galimą guminę bobą įsodint - lai važiuoja ;)
Manau, jog pagal tai, kaip visą bolido techninę dalį moka valdyti pilotas, ir nusako jo profesionalumo lygis. Ir visgi, F-1 - naujausių techninių sprendimų lenktynės...Taigi ką mes norime matyti? Nepriekaištingą piloto darbą ar technikų bemiegių naktų darbo vaisių? :)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |