Nuo 2021 metų „Formulėje-1“ įvestos komandų biudžetų lubos, kurios apriboja visų komandų išlaidas sezono metu iki 145 mln. JAV dolerių. Be standartinių išlaidų, kurias komandoms teko apkarpyti, atsiranda ir nestandartinių išlaidų. Pavyzdžiui, bolidų remontas po patirtų avarijų.
Anksčiau avarijų išlaidos būdavo skausmingos tik mažosioms neturtingoms komandoms, tačiau dabar avarijų pasekmės kerta per visus – norint suremontuoti bolidą, reikia mažinti išlaidas jo modernizacijai ar kuriai nors kitai sričiai. Be to, 2021 m. avarijų yra daugiau nei ankstesniais metais.
Šiuo metu įvyko jau 15 etapų, 28 kartus visos sesijos buvo nutrauktos raudonomis vėliavomis dėl kokių nors incidentų. 16 kartų avarijos kainavo daugiau kaip ketvirtį milijono dolerių. Tai Tsunodos, Botto ir Russello avarijos Imoloje, Schumacherio Monake ir Budapešte, Tsunodos, Strollo ir Verstappeno Baku, Vettelio Spielberge, Verstappeno Silverstoune, Leclerco ir Perezo Budapešte, Norriso Spa, Latifi Zandvoorte ir Gasly Monzoje.
Aštuonios iš minėtųjų avarijų įvyko lenktynėse, keturis kartus – kvalifikacijoje, vieną kartą – sprinte ir tris kartus – treniruotėse.
26 kartus bolidų pažeidimai komandoms kainavo nuo 100 iki 250 tūkst. dolerių, dar 20 kartų – nuo 10 iki 100 tūkstančių.
Du kartus komandos pareiškė, kad bolidų remontas po avarijų kainavo daugiau nei milijonas dolerių. Taip „Mercedes“ įvertino Valtteri Botto avariją Imoloje ir „Red Bull“ Maxo Verstappeno avariją Silverstoune. Tačiau paminėtos sumos galėjo būti tikslios tik tuo atveju, jei visos bolido detalės po remonto būtų naujos. Tačiau taip „Formulėje-1“ labai retai būna...
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |