Antroje treniruotėje Austrijoje Pierre Gasly sulaužė priekinę pakabą, užvažiavęs ant aukšto kelkraščio, o Stoffelis Vandoorne į aukštą kelkraštį apgadino priekinį sparną. Kita vertus, dauguma pilotų nemato tame problemos, teigdami, kad aukšti kelkraščiai atlieka savąją funkciją – vengti išvažiavimų už trasos ribų.
Pavyzdžiui, Danielis Ricciardo, taip pat apgadinęs mašiną kelkraštyje, pareiškė: „Manau, gerai, kad yra tokie kelkraščiai. Mūsų uždavinys yra tas, kad laikytumėmės toliau nuo jų ir paisytumėme trasos ribų“.
Su Ricciardo sutinka ir jo komandos draugas Maxas Verstappenas: „Kelkraščiai yra pakankamai „agresyvūs“, bet jie čia yra jau keletas metų, todėl tame nėra nieko naujo. Kelkraščiai yra vienodi visiems, jų reikia vengti. Žinoma, kad jie gali sugadinti priekinį sparną, bet jei jų vietoje būtų siena, mes į ją atsitrenktumėme. Bet kokiu atveju, reikia laikytis toliau nuo šių kelkraščių“.
Sebastianas Vettelis taip pat gina aukštus kelkraščius: „Jei jų neužkalbinsi, problemų nebus, o jei užvažiuoji, tai tampi bolido keleiviu. Vieni pravažiuoja juos be problemų, kitiems lūžta pakabos ir sparnai. Nemanau, kad kelkraščių uždavinys yra gadinti mašinas. Idėja yra ta, kad priverstų mus neišvažiuoti už trasos ribų.
Mes visi žinome, kad ant jų neverta užvažiuoti, bet lengviau yra pasakyti, o ne padaryti. Kai stipriai atakuoji, tai gali atsitikti. Mums kelkraščiai nebuvo problema, bent jau man. Manau, kad Kimiui taip pat. Manau, kad taip bus ir toliau“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 2883 |
2. | redworm | 2851 |
3. | Valerijonas | 2848 |
4. | berta | 2847 |
5. | Valode | 2778 |