„Pirelli“: esminis faktorius bus sustojimo laiko pasirinkimas

„Pirelli“: esminis faktorius bus sustojimo laiko pasirinkimas
logo 2014 Rugsėjo 07 d. 12:38, Pirelli
Šeštadienį oras pasikeitė, tapo daug šilčiau nei penktadienį, o tai smarkiai atsiliepė padangų darbui – padangų specialistai patenkinti jų darbo efektyvumu ir palyginti labai mažu padangų dėvėjimusi, todėl jie spėja, kad šiandien lenktynės vyks tik su vienu sustojimu boksuose.
„Pirelli Motorsport“ vadovas Paulas Hembrey: „Mes su nekantrumu laukiame sprinto lenktynių mūsų namų trasoje – teoriškai visos lenktynės Monzoje tegali užtrukti viso labo 1 valandą 20 minučių.
Monza dar kartą patvirtina greičio šventovės statusą – kvalifikacijoje maksimalus greitis čia viršijo 350 km/h, o abiejų sudėčių padangų komplektų dėvėjimasis ir jų degradacija pasirodė labai nedidelė, todėl per lenktynes mes laukiame tik vieno sustojimo boksuose.
Esminiu komandų strategijų faktoriumi turėtų tapti sustojimo laiko pasirinkimas. Mes tikimės, kad pilotai stengsis nuvažiuoti kuo ilgesnę atkarpą su vidutinio kietumo padangomis, o šios atkarpos ilgis bus atvirkščiai proporcingas kelio dangos temperatūrai“.
Strategijos variantai pagal „Pirelli“
Lietaus per lenktynes nežadama, todėl visus 53 ratus pilotai be problemų turėtų nuvažiuoti su vienu sustojimu. Optimaliausiai strategija būtų startuoti su vidutinio kietumo padangomis ir pereiti prie kietųjų padangų 23 rate.
Startuojant su kietosiomis padangomis ir pereinant prie vidutinių kažkur 30 rate, teoriškai trasos įveikimo laikas būtų panašus, bet yra didelė tikimybė patekti į bolidų grūstį. Jei dangos temperatūra bus didesnė nei prognozuojama, tai tie, kurie startuos su vidutinėmis padangomis, prie kietųjų turėtų pereiti anksčiau – kažkur 18-20 ratuose.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794