„Pirelli“ mano, kad greičiausiai visą Ostino lenktynių distanciją galima nuvažiuoti stojant boksuose vieną kartą 22-25 rate, nuo startinių minkštųjų padangų perėjus prie vidutinių.
Beje, kiti variantai būtų daugmaž lygiaverčiai – startas su vidutinėmis ir perėjimas prie kietųjų 24-27 ratų rajone arba startas su minkštosiomis ir perėjimas prie kietųjų 19-22 ratuose.
Strategiją su dviem sustojimais „Pirelli“ laiko lėtesne: startas su minkštosiomis ir perėjimas prie dar vieno minkštųjų komplekto 15-18 ratuose ir perėjimas prie vidutinių 30-36 rate.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Neįprasta, tačiau vargu ar oro sąlygos per lenktynes bus tokios pačios kaip ir per kvalifikaciją, kadangi sekmadienį lenktynės įvyks trimis valandomis anksčiau. Šiltesnis oras padėjo atskleisti padangų potencialą – mes vėl pamatėme naują trasos rekordą.
Kai trajektorija pasidengė didesniu sluoksniu atidirbtos gumos, sukibimas su trasa gerėjo. Stipriausių komandų strateginiai žaidimai prasidėjo dar šeštadienį, kai „Mercedes“, „Ferrari“ lenktynininkai bei Maxas Verstappenas pasirinko vidutines padangas greitajam ratui antroje kvalifikacijos dalyje, kad galėtų startuoti su šiuo komplektu.
Teoriškai pati greičiausia lenktynių strategija – vienas sustojimas nuo minkštųjų pereinant prie vidutinių, o kiti variantai yra maždaug lygiaverčiai“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3896 |
2. | Tadas Misevičius | 3858 |
3. | fandom | 3858 |
4. | ramasgo | 3856 |
5. | Valode | 3850 |