Vokietijoje komandos beveik visai nenaudojo vidutinių padangų treniruotėse ir kvalifikacijoje – mažai tikėtina tai ir lenktynėse, nes ir su dviem padangų mišiniais taktinių variantų bus pakankamai.
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery: „Atrodo, kad per lenktynes mes matysime dviejų ar trijų sustojimų strategijas. Sprendžiant iš treniruočių rezultatų, galimi skirtingi požiūriai į taktinius variantus lenktynėse.
Be to, daug kas priklausys nuo oro sąlygų, nes prognozės iki šiol yra neaiškios. „
Mercedes“ jau dabar įgavo pranašumą, nes išsaugojo po vieną naujų superminkštųjų padangų komplektą ir varžybose jie dėl to galės turėti naudos.
„Pirelli“ strategijos variantai
„Pirelli“ rekomenduoja su minkštosiomis padangomis važiuoti ne daugiau kaip 29, o su superminkštosiomis – ne daugiau kaip 22 ratus.
Pats greičiausias strategijos variantas – su trimis sustojimais: trys atkarpos su superminkštosiomis ir viena su minkštosiomis.
Nedaug greičiu jam nusileidžia ir 2 sustojimų variantas: dvi atkarpos su superminkštosiomis ir viena su minkštosiomis. Ir jei tokiu atveju pilotui pavyktų ištęsti superminkštųjų padangų resursą, tai galima būtų pasiekti kur kas daugiau nei su ilga atkarpa minkštosiomis padangomis.
Yra ir dar vienas galimas variantas, bet ne toks greitais su 2 sustojimais: viena atkarpa su superminkštosiomis ir dvi su minkštosiomis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).