Suzukoje skirtumas tarp šiųmetinių ir pernykščių mašinų greičio ypač yra ryškus – tiek dėl trasos ypatumų, tiek todėl, kad „Pirelli“ Japonijos etapui parinko ne pačias kiečiausias padangas. Dėl to Lewisas Hamiltonas absoliutų trasos rekordą pagerino iš karto pusantros sekundės...
„Pirelli“ automobilių lenktynių padalino vadovas Mario Isola: „Puikus Hamiltono ratas, pagerinęs absoliutų Suzukos trasos rekordą, pabrėžė puikų paskutinės kartos F-1 bolidų ir padangų darbą, nežiūrint į tai, kad visos treniruotės buvo nutrauktos lietaus ar raudonų vėliavų. Šių metų „pole“ pozicija yra net 3,3 sek. greitesnė nei pernai o tai reiškia, kad padangos dirba puikiai.
Mes rytoj laukiame, kad dauguma pilotų boksuose stos po du kartus, todėl, kad apkrovos padangomis čia yra vienos iš didžiausių šiame sezone. Mes jau matėme taktinius sprendimus kvalifikacijoje, du lenktynininkai, kurie prarado vietas dėl baudų, nutarė startuoti su minkštosiomis padangomis, tai turi leisti jiems nuvažiuoti kur kas ilgesnę pirmą atkarpą nei konkurentai.
Praėjęs etapas Malaizijoje parodė, kad esant teisingai strategijai, galima pasiekti gero rezultato, net pradedant lenktynes iš peletono pabaigos“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |