Trijų stipriausių komandų pilotai Meksikoje geriausią laiką antroje kvalifikacijos dalyje užfiksavo su vidutinėmis padangomis – ir startuos su šiomis padangomis, tikėdami išsiversti su vienu sustojimu boksuose, tačiau „Pirelli“ mano, kad Mechike jų prireiks mažiausiai dviejų.
Pačia greičiausia strategija „Pirelli“ laiko dviejų sustojimų strategiją startuojant su vidutinėmis padangomis. Tokiu atveju prie kito vidutinių padangų komplekto reikėtų pereiti 20-23 ratų rajone, o po to – prie kietųjų 40-46 rate.
Kiek lėtesnė taktika būtų startuojant su minkštosiomis padangomis. Tokiu atveju jau 9-13 ratų rajone reikėtų pereiti prie vidutinių, o 22-26 rate – prie kietųjų.
Pačia lėčiausia strategija „Pirelli“ laiko vieno sustojimo taktiką – startas su vidutinėmis ir perėjimas prie kietųjų 26-30 rate.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Sąlygos viso savaitgalio metu buvo sudėtingos – buvo vėsu, mašinos slidinėjo, o naktį lijo, dėl to didžiąją dalį šeštadienio treniruotės lenktynininkai dirbo su tarpinėmis padangomis.
Kvalifikacijos metu trasos būklė smarkiai keitėsi, o geriausi rezultatai buvo parodyti kiekvienos sesijos pabaigoje. Šiomis aplinkybėmis nebuvo netikėtas trijų stipriausių komandų sprendimas startuoti su vidutinėmis padangomis, leidžiančiomis nuvažiuoti ilgesnę ir stabilesnę pirmąją atkarpą.
Nežiūrint į sudėtingas sąlygas ir kietesnių sudėčių pasirinkimą nei praėjusiais metais, lemiamame greitajame rate Maxas Verstappenas sugebėjo pasiekti trasos rekordą, pagerindamas pernykštį rekordą visai nedaug – tai byloja apie tai, kad lenktynininkai yra arti maksimaliai įmanomo rezultato šioje trasoje“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3896 |
2. | Tadas Misevičius | 3858 |
3. | fandom | 3858 |
4. | ramasgo | 3856 |
5. | Valode | 3850 |