Baku miesto trasos asfalto paviršius yra labai lygus, padangos dėvisi mažai, todėl „Pirelli“ laukia vieno sustojimo lenktynėse, bet neatmeta, kad kas nors naudos ir kitokią strategiją...
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Kvalifikacija praėjo taip, kai ir mes tikėjomės. Dauguma komandų naudojo po du apšilimo ratus, kad būtų gerai įšildytos padangos savo bandymui, bet dėl raudonų vėliavų paskutinis bandymas tapo neįmanomas. Tačiau geriausias laikas buvo parodytas būtent finalinio sprinto metu.
Jei kalbėti apie lenktynes, tai aišku, kad padangų dėvėjimasis čia bus labai mažas, net ir superminkštųjų padangų, todėl per lenktynes yra laukiama vieno sustojimo boksuose. Pilotai stengsis kuo ilgesnį laiką važiuoti su superminkštosiomis. Tačiau labai tikėtina, kad trasoje pasirodys saugos automobilis ir įvyks kitokių incidentų, o komandos pabandys tuo pasinaudoti, kad gautų strateginį pranašumą“.