Penktadienį daugelis pilotų skundėsi, kad ultraminkštosios padangos greitai praranda efektyvumą ant karšto asfalto, o šeštadienį jo temperatūra buvo visais 20 laipsnių žemesnė nei išvakarėse, todėl pilotams teko važiuoti serijas ratų, kad įvestų padangas į darbinį temperatūros režimą. „Pirelli“ tikisi vieno sustojimo šiandienos lenktynėse, jei bus apsieta bus lietaus.
„Pirelli“ automobilių sporto padalino vadovas Mario Isola: „Vakar pilotai pradėjo kvalifikaciją nežinodami tos informacijos, kurią įprastai surenka per trečią treniruotę – ryte lijo stiprus lietus.
Jau kvalifikacijos pradžioje, kai asfaltas vietomis buvo šlapias, greičiai buvo didesni nei penktadienį – lyginant su penktadieniu asfalto temperatūra pažemėjo daugiau nei 20 laipsnių. Tokiomis sąlygomis ultraminkštosios padangos labai puikiai dirbo ir leido parodyti trimis sekundėmis geresnį laiką nei praėjusi Hockenheimo trasos „pole“ pozicija – turint galvoje trumpą ratą pažanga yra daugiau nei akivaizdi.
Šiandien lenktynių strategija daug kuo priklausys nuo ultraminkštųjų padangų dėvėjimosi konkrečiomis oro sąlygomis, bet visi stengsis nuvažiuoti visą distanciją su vienu sustojimu boksuose. Bet kokiu atveju, visi trys čia atvežti padangų mišiniai gali būti panaudoti lenktynėse.