„Pirelli“ laiko vieno sustojimo taktiką lenktynėse Belgijoje pačia optimaliausia, jei jos įvyks sausoje trasoje. Jei pradės lyti, komandos privalės veikti priklausomai nuo situacijos.
Startas su minkštosiomis padangomis ir perėjimas prie vidutinių po 18 ratų - tokį variantą „Pirelli“ laiko pačiu greičiausiu Spa trasoje, o taip pat ir atvirkštinę tokios strategijos versiją.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Šiemet mes atvežėme vienu laipsniu minkštesnes padangas nei praėjusį sezoną ir per kvalifikaciją Lewisas Hamiltonas net keturis kartus nuvažiavo vieną ratą greičiau nei absoliutus trasos rekordas, net ir bandyme su vidutinėmis padangomis.
Iš karto net septyni sportininkai įveikė ratą greičiau nei praėjusių metų „pole“ rezultatas, o tai dar kartą pabrėžia didelę bolidų pažangą lyginant su pernai metais.
Pirmasis trejetas startuos lenktynėse su vidutinėmis padangomis, o tai padarys pirmąją atkarpą labai įdomia - jie galės nuvažiuoti ilgesnę distanciją, o startuosiantys su minkštosiomis turės greičio pranašumą, kuris lenktynių pradžioje galės turėti nemenkos įtakos.
Kaip visada, komandos išnagrinės visus įmanomus strategijos variantus ir pasirinks patį optimaliausią, bet Spa gali prireikti veikti ir pagal situaciją, kadangi prognozė pranašauja lietų.
Na, lenktynių viduriui lyg ir 50% dabar rodo. Be to SPA kalnuose, tai ten dar ir savas mikro klimatas duoda savo.
O čia visai geras dalykas, jei neužsilenks, stebėti lenktynių orą: https://trackweather.live/
Tie 50% galioja visoj Belgijoj isskyrus SPA. O tas kad trasa kalnuose nelabai ka reiskia.Kada lijo ten paskutini karta per lenktynes? Lyja ten ne dazniau nei bet kur kitus Europoj.As paskutini karta ten lietu pamenu 2008,bet gal ir buvo kada veliau.
is zadetu 90% lietaus beliko geriausiu atveju 5%