„Pirelli“ skaičiavimais, pats greičiausias būdas nuvažiuoti 71 Meksikos GP lenktynių ratą yra vieno sustojimo strategija. Laiko praradimas stojant boksuose čia yra gana nemažas – apie 22 sek. plius laikas padangoms keisti, lenkti šioje trasoje sunku, todėl komandos stengsis iki minimumo sumažinti sustojimų serviso zonoje skaičių.
Dauguma pilotų šiandien startuos su vidutinio kietumo padangomis, todėl sustojimo rato diapazonas bus gana platus ir leis sportininkams taktiškai pakovoti dėl aukštesnių pozicijų.
„Pirelli“ atstovas Mario Isola: „Praktiškai visi antroje kvalifikacijos dalyje naudojo vidutines padangas, kad lenktynėse galėtų panaudoti pačią greičiausią šios trasos strategiją – vieno sustojimo, kai bus startuojama su vidutinėmis ir pereinama prie kietųjų. Šis variantas komandoms duos pakankamai lanksčią taktiką.
Minkštosios padangos buvo labai greitos kvalifikacijoje, o sekmadienį galėtų pasiteisinti tik finalinėje Meksikos lenktynių atkarpoje“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |