„Pirelli“ mano, kad du sustojimai būtų greičiau

„Pirelli“ mano, kad du sustojimai būtų greičiau
logo Rugsėjo 13 d. 10:25, Pirelli

Galima tik spėlioti, kokia strategija bus pati efektyviausia Mugello trasoje. Esminiu faktoriumi lenktynėse bus padangų dėvėjimasis, o „Pirelli“ mano, kad stojama bus vieną arba du kartus.

„Pirelli“ manymu, dviejų sustojimų strategija bus kiek greitesnė. Tokiu atveju reikėtų dvi atkarpas po 19 ratų nuvažiuoti su minkštosiomis padangomis, o vėliau - 21 ratą su vidutinėmis.

Kiek lėtesnis būtų variantas taip pat su dviem sustojimais - 16 ratų su minkštosiomis, o po to dvi atkarpos - 21 ir 22 ratus su vidutinėmis.

Vieno sustojimo strategija, kurią, matyt, pasirinks dauguma komandų - 22 ratai su minkštosiomis ir po to - su kietosiomis padangomis iki pat finišo.

„Pirelli“ atstovas Mario Isola: „Per visas jau įvykusias sesijas mūsų padangos dirbo gerai. Jau pirmoje kvalifikacijos dalyje buvo pagerintas treniruočių trasos rekordas, o „pole“ pozicijos laikas dabar bus nauju atskaitos tašku.

Visi pirmojo dešimtuko pilotai nusprendė startuoti su minkštosiomis, strategija lenktynėse daug kuo priklausys nuo padangų dėvėjimosi pirmuose ratuose, tada komandos ir apsispręs - įveikti visą distanciją su vienu ar dviem sustojimais.

Kvalifikacijoje buvo naudojamos tik minkštosios padangos, o per lenktynes mes tikriausiai pamatysime ir kietąsias, kurias naudos ypač tie, kurie stos vieną kartą“.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas