Galima tik spėlioti, kokia strategija bus pati efektyviausia Mugello trasoje. Esminiu faktoriumi lenktynėse bus padangų dėvėjimasis, o „Pirelli“ mano, kad stojama bus vieną arba du kartus.
„Pirelli“ manymu, dviejų sustojimų strategija bus kiek greitesnė. Tokiu atveju reikėtų dvi atkarpas po 19 ratų nuvažiuoti su minkštosiomis padangomis, o vėliau - 21 ratą su vidutinėmis.
Kiek lėtesnis būtų variantas taip pat su dviem sustojimais - 16 ratų su minkštosiomis, o po to dvi atkarpos - 21 ir 22 ratus su vidutinėmis.
Vieno sustojimo strategija, kurią, matyt, pasirinks dauguma komandų - 22 ratai su minkštosiomis ir po to - su kietosiomis padangomis iki pat finišo.
„Pirelli“ atstovas Mario Isola: „Per visas jau įvykusias sesijas mūsų padangos dirbo gerai. Jau pirmoje kvalifikacijos dalyje buvo pagerintas treniruočių trasos rekordas, o „pole“ pozicijos laikas dabar bus nauju atskaitos tašku.
Visi pirmojo dešimtuko pilotai nusprendė startuoti su minkštosiomis, strategija lenktynėse daug kuo priklausys nuo padangų dėvėjimosi pirmuose ratuose, tada komandos ir apsispręs - įveikti visą distanciją su vienu ar dviem sustojimais.
Kvalifikacijoje buvo naudojamos tik minkštosios padangos, o per lenktynes mes tikriausiai pamatysime ir kietąsias, kurias naudos ypač tie, kurie stos vieną kartą“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |