„Pirelli“ yra įsitikinę, kad pakeitimai, įdiegti ruošiantis naujam sezonui, leis 2019 metais išspręsti padangų pūslėjimosi problemą.
Pernai italų padangų gamintojai į tris etapus – Ispaniją, Prancūziją bei Didžiąją Britaniją buvo atvežę padangas su kur kas plonesniu protektoriaus darbiniu sluoksniu. Šiam eksperimentiniam žingsniui „Pirelli“ ryžosi po to, kai kai kurios komandos dar priešsezoninių bandymų Barselonoje metu susidūrė su padangų pūslėjimosi reiškiniu.
Todėl dabar visose čempionato lenktynėse bus naudojamos būtent tokios padangos. Bandymuose Abu Dabyje po finalinių sezono lenktynių komandos jau turėjo progą susipažinti su visais padangų mišiniais, kurie bus naudojami 2019 metais, nors Yas Marinos trasos konfigūracijos ypatumai padangų apkrovoms ir yra mažesni, nei, pavyzdžiui, Silverstoune.
„Yas Marinoje prie tam tikrų sąlygų skirtumas tarp pernykščių ir naujų padangų kažkuria prasme yra supanašėjęs, - komentavo „Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola. – Manau, kad kitose trasose komandos kur kas labiau pajus šiuos skirtumus.
Jei kalbėsime apie padangų darbinio sluoksnio suplonėjimą, tai yra tik viena iš naujų padangų ypatybių. Barselonoje, Paul Ricarde ir Silverstoune tai leido iš esmės sumažinti pūslėjimąsi.
Pavyzdžiui, per padangų bandymus Silverstoune mes lyginome įprastines padangas su tomis, kurios turėjo plonesnį darbinį sluoksnį. Jei „normalios“ padangos pūslėjosi, tai naujos atrodė kur kas geriau.
Aš manau, kad mes gavome šios versijos skirtumų įrodymus – tikėtina, kad tose trasose, kur apkrovos padangoms lygis yra kur kas didesnis, skirtumai pasijus labiau. Bet jokių revoliucinių padangų pasikeitimų nėra, ypač jei lyginsime su pernykšte versija. Permainos nėra tokios ryškios kaip 2017 metais“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |