Seniausi komentarai
Black_Death
| Birželio 12 d. 23:59
* ... turi pajausti jų artėjančia pradžia ir tiksliai numatyti veiksmus, kuriuos turi daryti, kovojant su jais, tai tada dar dažniausiai sugebama, "pagauti" mocą.
Black_Death
| Birželio 12 d. 23:54
Mantas Babenskas10211593304092449
| Birželio 12 d. 12:49

Blogai, kad matysime mažiau epizodų, kaip lenktynininkas meistriškumo dėka išlaiko bolidą neapsisukusį. Su žemo profilio padangomis reakcijos laikas gali būti trumpesnis, nei leidžia žmogaus fiziologija, juolab, kad tokių padangų nauda - abejotina. Ir didelis klausimas, kiek jie ten įmigę važiuoja. Taip tik atrodo per TV, nes tai yra geriausi iš geriausių savo srities profesionalų. Su formule apskritai yra labai sunku suklijuoti greitą ratą, ką jie daro, rodosi, be didesnio vargo, bet taip tik atrodo. Jei netiki - pabandyk formulę gerame simuliatoriuje su gera įranga, perteiks didelę dalį visko, su kuo turi susidoroti lenktynininkai, kad ne tik su ja važiuotų, bet išspaustų iš jos maksimumą

... tai gal dar padidinam lenktynininkų meistriškumą sumontuodami atstumo palaikymo sistemas??? jei tų sėdinčių su keturiais ratais fiziologiją 'lagina' tai čia jų problema, kodėl tokių skundų dėl laginančios fiziologijos nėra pas su 2 ratais lenktyniaujančius?? pažiūrėk motogp pamatysi, retai, bet pasitaikų slide'inimų, pasirodo jie kažkaip suvaldo.
Nesvarbu kur ko daugiau, tikiu ką sakai dėl apkrovų, simuliatoriaus nebandysiu. O apie paskydimo greitį ir reakcijos fizologinį greitį gal teisingai sakai, bet tai dar labiau atsijotų "pelus nuo grūdų". šis pasakymas nėra nonsensas, nes iš savo patirties ir kiti lenktyniavę kroso trasoj, patvirtins kad yra dalykų , kuriuos turi pajausti ir numatyti kaip išvengti 'batono', nes jau kai pajunti ~70% bus per vėlu, ir šie potyriai ne iš simuliatoriaus, o iš patirties 'skraidant' krosavyku.
Mantas Babenskas10211593304092449
| Birželio 12 d. 12:49
Black_Death
| Birželio 12 d. 09:15

O tai kas cia blogai? kad lenktynininkai tures ne taip giliai imigia vaziuoti gal tai jau nebesaugu nes pabudes spino metu i nedeganti kombinzona pridarys?

Blogai, kad matysime mažiau epizodų, kaip lenktynininkas meistriškumo dėka išlaiko bolidą neapsisukusį. Su žemo profilio padangomis reakcijos laikas gali būti trumpesnis, nei leidžia žmogaus fiziologija, juolab, kad tokių padangų nauda - abejotina. Ir didelis klausimas, kiek jie ten įmigę važiuoja. Taip tik atrodo per TV, nes tai yra geriausi iš geriausių savo srities profesionalų. Su formule apskritai yra labai sunku suklijuoti greitą ratą, ką jie daro, rodosi, be didesnio vargo, bet taip tik atrodo. Jei netiki - pabandyk formulę gerame simuliatoriuje su gera įranga, perteiks didelę dalį visko, su kuo turi susidoroti lenktynininkai, kad ne tik su ja važiuotų, bet išspaustų iš jos maksimumą
Black_Death
| Birželio 12 d. 09:15
Mantas Babenskas10211593304092449
| Birželio 12 d. 00:30

Vienas svarbus momentas - aukštesnių sienelių padangos dėl savo didesnės šoninės deformacijos palieka daugiau erdvės pagauti slydimą, todėl pilotas gali pažaisti su važiavimu ant ribos. Sakydamas slydimą turiu omenyje nedidelius slystelėjimus, kurie per TV net nesimato nesulėtintai. Su žemesniais sidewall'ais gal kažkam ir bus gražiau, bet daug daugiau slystelėjimų trasoje baigsis apsisukimais. Tai bus turbūt vienintelis reikšmingas pasikeitimas

O tai kas cia blogai? kad lenktynininkai tures ne taip giliai imigia vaziuoti gal tai jau nebesaugu nes pabudes spino metu i nedeganti kombinzona pridarys?
Mantas Babenskas10211593304092449
| Birželio 12 d. 00:30
Vienas svarbus momentas - aukštesnių sienelių padangos dėl savo didesnės šoninės deformacijos palieka daugiau erdvės pagauti slydimą, todėl pilotas gali pažaisti su važiavimu ant ribos. Sakydamas slydimą turiu omenyje nedidelius slystelėjimus, kurie per TV net nesimato nesulėtintai. Su žemesniais sidewall'ais gal kažkam ir bus gražiau, bet daug daugiau slystelėjimų trasoje baigsis apsisukimais. Tai bus turbūt vienintelis reikšmingas pasikeitimas
Klepsidra
| Birželio 11 d. 18:59
A85
| Birželio 11 d. 16:15

Nu, bent jau pati padanga tai kaip amortizatorius dabar veikia, nes pati pakaba eigos beveik neturi. Tai čia dar komandos turės pakabą atitinkamai prie R18 pritaikyt, nes sulaužys tiek pakabą, tiek vairuotojus. O ir per bortelius visokius taip lengvai nebepašokinės. Padangos profilis dabar toks balioninis, tai su siena kontaktas pirmiausiai padangos išorine dalim. O, kad ratlankiai nelabai atsparūs, parodė VB ir MV susidūrimas, kai VB kliudė aukštą pitų bodriūrą boksuose.

Tai pagrindinis pasipriesinimas tokiu padangu ivesimui ir buvo delto, kad teks stipriai ties pakabom padirbeti
rmntz
| Birželio 11 d. 17:25
Aukštos padangos sienelės - mažesnis šoninis standumas. Vis palėtinimuose matosi kaip jos tamposi posūkių metu. Kai pereis prie 18 colių, turėtų padangos pradėti mažiau daryti įtakos lenktynėms, nes dabar tai viskas vien apie jas sukasi, kam pavyko prie jų prisitaikyti, sušildyti, sutaupyti, kam ne. O ir atsiras galimybės inžinieriams rimčiau padirbėti su važiuokle.
A85
| Birželio 11 d. 16:15
Klepsidra
| Birželio 11 d. 13:42

ar tikrai padangos sonas kazka ten amortizuodavo? kad bus daugiau pazeistu ratlankiu - tikriaus taip.

Nu, bent jau pati padanga tai kaip amortizatorius dabar veikia, nes pati pakaba eigos beveik neturi. Tai čia dar komandos turės pakabą atitinkamai prie R18 pritaikyt, nes sulaužys tiek pakabą, tiek vairuotojus. O ir per bortelius visokius taip lengvai nebepašokinės. Padangos profilis dabar toks balioninis, tai su siena kontaktas pirmiausiai padangos išorine dalim. O, kad ratlankiai nelabai atsparūs, parodė VB ir MV susidūrimas, kai VB kliudė aukštą pitų bodriūrą boksuose.
Klepsidra
| Birželio 11 d. 13:42
RBR
| Birželio 11 d. 13:32

Su tokiu ratu prisiliesti prie sienos dabar be sansu bus. Iskarto sulankstys. Anksciau dar padanga kazkiek smugio atmortizuodavo

ar tikrai padangos sonas kazka ten amortizuodavo? kad bus daugiau pazeistu ratlankiu - tikriaus taip.
RBR
| Birželio 11 d. 13:32
Su tokiu ratu prisiliesti prie sienos dabar be sansu bus. Iskarto sulankstys. Anksciau dar padanga kazkiek smugio atmortizuodavo

F-1.lt pulsas