„Pirelli“ tikisi vieno sustojimo Kanadoje

„Pirelli“ tikisi vieno sustojimo Kanadoje
logo Birželio 19 d. 11:58, Pirelli

Jei, kaip žada orų prognozė, lenktynės Monrealyje įvyks sausu oru, tai vieno sustojimo boksuose strategija leistų maksimaliai greitai nuvažiuoti visą lenktynių distanciją.

„Pirelli“ mano, kad geriausia būtų startuoti su vidutinėmis padangomis, o vėliau pereiti prie kietųjų. Minkštųjų ir vidutinių padangų degradacija mažai kuo skiriasi, tačiau vidutinių padangų naudojimas leidžia kur kas laisviau pasirinkti sustojimo laiką ir taikyti lankstesnę strategiją. Pasirinkimas „minkštosios-kietosios“ taip pat įmanomas, bet tada lenktynininkams teks anksčiau atlikti sustojimą boksuose nei startuojant su vidutinėmis.

Dviejų sustojimų strategija būtų gerokai lėtesnė, bet prie tam tikrų aplinkybių ji gali suveikti geriau. Dar ir dėl to, kad Monrealyje sustojimui boksuose reikia sąlyginai nedaug laiko lyginant su kitomis trasomis.

Startuosiantys iš galo, gali naudoti ir kietąsias padangas pirmai atkarpai, o tai leistų maksimaliai ilgai pasilikti trasoje tikintis saugos automobilio išvažiavimo, o lenktynių pabaigai gauti gerokai greitesnes minkštąsias padangas. Monrealyje galima lenkti varžovą, todėl pozicija trasoje nėra tokia svarbi kaip kituose etapuose.

„Pirelli“ atstovas Mario Isola: „Kvalifikacijos Kanadoje metu trasos būklė leido pereiti nuo lietaus prie tarpinių padangų pirmosios sesijos pabaigoje, nors perėjimo nuo lietaus prie tarpinių momentas buvo kiek kitas, nei mes galvojome.

Asfaltas džiūvo pakankamai greitai, vieni ruožai liko dar labai šlapi, kiti – beveik sausi. Dėl to mes pamatėme fantastišką kvalifikaciją, kuri leido lenktynininkams parodyti savo meistriškumą.

Kadangi visiems šiems metams yra homologuotos tik vieno tipo lietaus ir tarpinės padangos, jos turi tikti gana plačiam oro sąlygų diapazonui, tarp jų ir toms, kurios buvo Kanadoje. Čia lietaus ir tarpinės padangos dirbo tinkamai, tik vienas sportininkas finale išvažiavo su „slick“ tipo padangomis, bet trasos būklė tuo metu dar neleido to padaryti.

Šiandien oro sąlygos turėtų būti visai kitokios, komandos galės pasinaudoti ta informacija, kurią surinko penktadienį“.

„Circuit Gillles Villeneuve", Monrealis
Trasa: „Circuit Gillles Villeneuve", Monrealis (Kanados GP)
Ilgis: 4,361 km Ratų skaičius: 70
Plačiau

Komentarai (0)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas