Vieno sustojimo strategiją „Pirelli“ laiko pačia optimaliausia lenktynėse Spielberge.
Pagal padangų gamintojo duomenis, pats greičiausias variantas – startas su minkštosiomis padangomis ir perėjimas prie kietųjų 24-28 ratų rajone. Alternatyvus scenarijus – startas su vidutinėmis ir perėjimas prie kietųjų 27-32 ratuose. Abi strategijos yra praktiškai lygios pagal laiką, tačiau antroji strategų yra laikoma labiau lankstesnė.
Kur kas lėtesnė strategija – startas su minkštosiomis ir perėjimas prie vidutinių 30-34 ratuose.
Dviejų sustojimų strategija dar labiau nusileidžia pagal laiką. Tiems, kas pasirinks tokį variantą, „Pirelli“ rekomenduoja nuvažiuoti dvi atkarpas po 16-18 ratų su minkštosiomis, o po to pereiti prie vidutinių ar kietųjų, priklausomai nuo situacijos lenktynėse.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Ratas, kuris leido Valtteri Bottui iškovoti „pole“ – rekordinis šiai trasos konfigūracijai. Tai dar kartą byloja apie bolidų evoliuciją, nes padangos liko tokios pačios kaip ir praėjusiais metais.
Įdomiu tapo Verstappeno sprendimas su vidutinėmis padangomis, o tai leis jam lanksčiau dirbti su strategija naudojant padangas lenktynėse ir tai gali suvaidinti lemiamą vaidmenį.
Kaip ir buvo laukiama, gana trumpame rate prie tokio rezultatų glaustumo kvalifikacijoje komandos naudojo tik minkštąsias padangas, kad būtų maksimaliai išnaudotas bolidų greičio potencialas. Todėl per varžybas visi trys padangų mišiniai vaidins svarbų vaidmenį“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |