F-1 padangų gamintojai iš „Pirelli“ laiko vieno sustojimo strategiją Monzoje pačia greičiausia, kur per Italijos GP reikės įveikti 53 ratus. Tam reikėtų startuoti su minkštosiomis padangomis ir pereiti prie vidutinių 24 rate. Atvirkštinis variantas taip pat yra įmanomas.
Antroji pagal greitį strategija taip pat numato vieną sustojimą – startas su minkštosiomis ir perėjimas prie kietųjų 22 rate. Arba galima su vidutinėmis ir 26 rate pereiti prie kietųjų.
Variantas su dviem sustojimais yra pats lėčiausias: nuvažiuoti dvi atkarpas su minkštosiomis po 16 ratų, o finaliniame etape užsidėti vidutines. Galimas ir variantas vidutines padangas naudoti antroje atkarpoje, o pirmoje ir trečioje – minkštąsias.
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Kvalifikacija praėjo be problemų turint galvoje padangas. Mūsų laukia lenktynės su vienu sustojimu, bet įmanomi ir kitokie strategijų variantai.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |