„Pirelli“ užbaigė pirmąjį naujų padangų bandymų etapą

„Pirelli“ užbaigė pirmąjį naujų padangų bandymų etapą
logo 2016 Rugpjūčio 05 d. 11:15, PIrelli
Viena iš esminių sąlygų, nulėmusių naujos padangų tiekimo sutarties pasirašymą tarp „Pirelli“ ir FOM buvo ta , kad padangų gamintojui būtų sudarytos visos sąlygos surengti pilnavertiškus padangų bandymus. Mat iki šiol padangų gamintojai turėjo tenkintis tik epizodiniais testais.
Tačiau ruošiantis 2017 metų sezonui, kai padangos taps platesnės, o F-1 bolidai – greitesni, „Pirelli“ gavo leidimą išsamiems 24 dienų padangų bandymams, kuriuose sutiko dalyvauti trys komandos.
„Pirelli“ kompanijos prezidentas Marko Tronchetti Provera: „Pirelli“ yra vienintelis padangų tiekėjas „Formulei-1“, kuriam iki šiol neleisdavo rengti bandymų. Kurdami naujos padangos modelį įprastiniams automobiliams, mes 2 ar 3 metus dirbame su klientais ir surengiame nuo 20 iki 25 bandymų. Ir tai kalba eina apie eilinius serijinius automobilius, važinėjančius gatvėmis. Tuo tarpu „Formulėje-1“ mes pasiekėme maksimalaus efektyvumo visiškai neturėdami rimtų testų galimybių ir tik dabar mes sugrįžome prie normalios situacijos“.
Kiekviena iš trijų komandų – „Ferrari“, Red Bull“ ir „Mercedes“ naujų „Pirelli“ padangų bandymuose praleis po 8 dienas ir dirbs su patobulintais 2014 ar 2015 m. bolidais, imituodami didesnė prispaudžiamąją jėgą ir kitas technines charakteristikas, kurias privalės turėti 2017 m. mašinos. Visos trys komandos iš „Pirelli“ gaus finansines kompensacijas už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą, o pilotai ir komandos nežinos su kokiu konkrečiu padangų mišiniu jie dirba trasoje – visos padangos nebus pažymėtos.
Naujųjų „Pirelli“ padangų prototipai buvo pristatyti Monake. Jų išmatavimai pasikeis iš esmės: priekinė padanga nuo 245 mm. padidės iki 305 mm. o galinė – nuo 325 mm iki 405 mm. Diametras padidės nedaug – nuo 660 mm iki 670 mm (tokį turi dabartinės lietaus padangos), o padangos dydis išliks nepasikeitęs – 13 colių.
Iš pradžių padangų gamintojai dirbo su prototipais, turinčius dabartinius gabaritus – su GP2 mašinomis, o su „Ferrari“ bei „Mercedes“ – per testus Silverstone. O šią savaitę buvo surengti pirmieji bandymai, kurios buvo uždėtos ant 2017 m. sezono bolidų su atitinkamais gabaritais.
Rugpjūčio 1 ir 2 dienomis Sebstianas Vettelis bei Estebanas Gutierrezas prie patobulinto SF15 T bolido vairo dirbo ant dirbtinai drėkinamos trasos Fiorane su naujomis lietaus padangomis, abu jie nuvažiavo 285 ratus.
Rugpjūčio 3 ir 4 dienomis jau kitoje Italijos trasose – Mugello su „slick“ tipo padangomis ant RB11 bolido dirbo Sebastjenas Buemi, po ilgos pertraukos vėl pasirodęs „Formulėje-1“.
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery: „Mes džiaugiamės, kad galėjome pradėti labai rimtą ir labai reikalingą darbą su kur kas platesnėmis kitų metų sezono padangomis.
Dabar bandome suprasti, kokia kitais metais bus bolido prispaudžiamoji jėga, kiek artimos yra charakteristikos tų mašinų, kurias mes naudojame šiandien . Akivaizdu, jog komandos gerai žino naująjį reglamentą, bet jis negali tiksliai įvertinti būsimosios prispaudžiamosios jėgos lygio, o mums tai yra vienas iš esminių momentų, kuris turės didelė įtaką naujų padangų darbui.
Suprantama, kad 2017 metais bolidai bus visai kitokie, dabar mes tegalime tik imituotis visas būsimas permainas, o realias bandymų sąlygas mes tegausime tik per pirmuosius 2017 m. žiemos testus“.
Dabar padangų gamintojas sugrįš į savo bazę Italijoje, kur išanalizuos visą suriktą informaciją ir toliau tęs tyrimus, o rugsėjį įvyks kita padangų bandymų sesija – rugsėjo 6 ir 7 d. Barselonoje dirbs „Ferrari“, o lygiagrečiai Paul Ricarde tris dienas (09.06-09.08) dirbs „Mercedes“ komanda . Visi bandymai su sukoncentruoti darbui su „slick“ tipo padangomis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794