Pirelli - X padangos

2012 Gegužės 15 d. 23:40

Ziurint si sezona, kuris pripazistu yra tikrai idomus ziurovams, drisau susigalvoti savotiska samokslo teorija, jog Pirelli kiekviename etape turi viena spec. padidinto sukibimo padangu rinkini varzyboms bei kvalifikacijai ir patys nusprendzia, kuriam lenktynininkui duoti tas padangas, kad tas savo pergale keltu intriga cempionate, arba viskam vadovauja Bernis ir nurodineja kam duoti "x padangas" kad jis laimetu;)
Zinoma viskas humoro formoj, bet pamastykim jei taip butu. Ar ne tai yra lengviausias budas rezisuoti varzybas? Ir please gerbiami saito lankytojai komentuokim konstruktyviai:)

2012 Gegužės 16 d. 00:32

Laukiam tada Karthikeyano pergalės :)))

2012 Gegužės 16 d. 07:27

Na, gal ne pergeles, bet bent jau podiumo :) ar tik tai jam bus ne antras podiumas F1 karjeroje? :D

2012 Gegužės 16 d. 11:15

Nop. 2005 ant podiumo lipo Monteiro, o Karthikeyanas liko 4.

2012 Gegužės 16 d. 11:25

slx, visiska nesamone. Tai tu manai, kad kiekvienas varzybas vienas pilotas gauna geresnes padangas ir visus komplektus. Treniruotems, kvalai.. Bolidai reguliuojami pagal padangu veikima. Komandoje visi inzinieriai tokie atsilupe, kad nesusigaudo, jog ju abu lenktynininkai gauna skirtingo misinio padangas. Inzinieriai nelygina duomenu gautu su vienodom padangom. Arba sita dalyka zino koks 1000 zmoniu, kad vienas lenktynininkas varzybose gauna visiskai kitas padangas, bet tas 1000 zmoniu saziningai laiko tai paslaptyje ir i ziniasklaida nieko panasaus neislindo.

2012 Gegužės 16 d. 13:07

slx> Pirelli padangų komandoms neskirsto, tai bent dalį tavo teorijos galiu sugriauti. dėl kitos dalies nežinau :)

2012 Gegužės 16 d. 14:53

Slx gana neblogai nusišneka. Kodėl tada Lotus sugeba jau kelintą kartą išspausti iš padangų gerą darbą?

2012 Gegužės 16 d. 14:55

Padangos tapo sudėtine šou dalimi. Tokios padangos, kokios šiuo metu yra, jų sukibimo ir ilgaamžiškumo santykis yra toli gražu nuo to, koks jis turėtų būti norint nuvažiuoti 305 lenktynių kilometrus per mažiausią laiko vienetą. Kai tėra vienas padangų gamintojas, nėra ne tik konkurencijos, bet ir tikslo kažką keisti. Būtent padangos yra viena iš priežasčių dėl ko padangėjo lenkimų ir neprognozuojamų rikiuočių. Berniui tik to ir tereikia, tad bet kokie argumentai iš techninės pusės, neva padangos galėtų nuvažiuot kur kas daugiau, arba sukibimas posūkiuose galėtų būt kur kas didesnis, ar padangų savybės keičiantis temperatūrai galėtų būt pastovesnės atsiremia į "gerai kaip yra, jūs tik pažiūrėkit į TV reitingus" sieną. Asmeniškai sunku pasakyt kas yra geriau - Maldonadai ir Rosbergai laimintys lenktynes, ar Raikkonenai ir Montojos susprogdinantys arba nesusprogdinantys padangas paskutiniuose ratuose Niurburgringe ir Monzoje. Bet kad padangos būtų dalijamos ištraukus šiaudus iš po staltiesės, tai visiškas šnipštas. Padangos turi identifikavimo kodus, jas labai akylai prižiūri personalas ir jokių machinacijų negali būti. Viena, ko labai norėtųsi - vienas privalomas vien tik kvalifikacijai padangų komplektas. Absurdas, kuomet Q3 pirmas šešias minutes pilotai krapšto nosį, o paskui, pauostę amoniako, penki ar šeši važiuoja didvyrišką vieną ratą, kiti apskritai nesiteikia būt šou dalimi, lieka boksuose ir startuoja lenktynėse neparodę jokio laiko.

2012 Gegužės 16 d. 18:48

matau vietiniai ciabuviai esat per daug rimti nuo lietuvisko gyvenimo budo, sekmes ir toliau bunat tokiais:)

TOP naujienos