Padangos tapo sudėtine šou dalimi. Tokios padangos, kokios šiuo metu yra, jų sukibimo ir ilgaamžiškumo santykis yra toli gražu nuo to, koks jis turėtų būti norint nuvažiuoti 305 lenktynių kilometrus per mažiausią laiko vienetą. Kai tėra vienas padangų gamintojas, nėra ne tik konkurencijos, bet ir tikslo kažką keisti. Būtent padangos yra viena iš priežasčių dėl ko padangėjo lenkimų ir neprognozuojamų rikiuočių. Berniui tik to ir tereikia, tad bet kokie argumentai iš techninės pusės, neva padangos galėtų nuvažiuot kur kas daugiau, arba sukibimas posūkiuose galėtų būt kur kas didesnis, ar padangų savybės keičiantis temperatūrai galėtų būt pastovesnės atsiremia į "gerai kaip yra, jūs tik pažiūrėkit į TV reitingus" sieną. Asmeniškai sunku pasakyt kas yra geriau - Maldonadai ir Rosbergai laimintys lenktynes, ar Raikkonenai ir Montojos susprogdinantys arba nesusprogdinantys padangas paskutiniuose ratuose Niurburgringe ir Monzoje. Bet kad padangos būtų dalijamos ištraukus šiaudus iš po staltiesės, tai visiškas šnipštas. Padangos turi identifikavimo kodus, jas labai akylai prižiūri personalas ir jokių machinacijų negali būti. Viena, ko labai norėtųsi - vienas privalomas vien tik kvalifikacijai padangų komplektas. Absurdas, kuomet Q3 pirmas šešias minutes pilotai krapšto nosį, o paskui, pauostę amoniako, penki ar šeši važiuoja didvyrišką vieną ratą, kiti apskritai nesiteikia būt šou dalimi, lieka boksuose ir startuoja lenktynėse neparodę jokio laiko.