Pirmą kartą Katare surengtoje kvalifikacijoje „pole“ iškovojo L. Hamiltonas (97)

Pirmą kartą Katare surengtoje kvalifikacijoje „pole“ iškovojo L. Hamiltonas
logo Lapkričio 20 d. 17:02, Daimler AG

Pirmą kartą Katare, Losailo trasoje, surengtoje „Formulės-1“ kvalifikacijoje geriausią rezultatą užfiksavo ir „pole“ poziciją iškovojo Lewisas Hamiltonas, antroje vietoje likusį Maxą Verstappeną aplenkęs puse sekundės.

Įveikęs savo pirmąjį greitąjį ratą paskutinėje kvalifikacijos dalyje, L. Hamiltonas užfiksavo geriausią rezultatą ir pakilo į pirmą vietą. Britas tuo metu pagrindinį savo varžovą kovoje dėl čempiono titulo M. Verstappeną lenkė 0,162 sek. Bet vėliau L. Hamiltonui pavyko pagerinti savo rezultatą ir antroje vietoje likusį olandą aplenkti puse sekundės. Tad kvalifikacijoje nugalėjęs britas rytoj iš „pole“ pozicijos startuos pirmą kartą nuo etapo Vengrijoje.

Kvalifikacijos pabaigoje rezultato nepagerinęs antrasis „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas liko trečioje vietoje. Tuo tarpu važiavimų pabaigoje priekinį sparną nulaužęs ir padangą pradūręs Pierre‘as Gasly lenktynes Katare pradės iš ketvirtos pozicijos.

Greičiausiųjų penketuką užbaigė „Alpine“ lenktynininkas Fernando Alonso. O ispano komandos draugas Estebanas Oconas liko devintoje vietoje.

Dėl trečios vietos čempionate kovojančios „McLaren“ atstovas Lando Norrisas liko šeštas, greičiu pranokęs „Ferrari“ sportininką Carlosą Sainzą.

Po ilgos pertraukos, pirmą kartą nuo etapo Belgijoje, lenktynes iš pirmojo dešimtuko pradės „Aston Martin“ pilotas Sebastianas Vettelis, šiandien surengtoje kvalifikacijoje užfiksavęs dešimtą rezultatą.

Svarbiausiuose šios dienos važiavimuose prastai pasirodė antrasis „Red Bull“ lenktynininkas Sergio Perezas, likęs už pirmojo dešimtuko ribos - vienuoliktoje vietoje.

Dar prasčiau sekėsi antrajam „Ferrari“ pilotui Charlesui Leclercui, kuris taip pat nepateko į paskutinę kvalifikacijos dalį ir iškovojo tik tryliktą startinę poziciją.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:21.901

1:21.682

1:20.827

18

2.

Maxas Verstappenas

1:21.996

1:21.984

1:21.282

18

3.

Valtteri Bottas

1:22.016

1:21.991

1:21.478

20

4.

Pierre'as Gasly

1:22.535

1:21.728

1:21.640

19

5.

Fernando Alonso

1:22.422

1:21.894

1:21.670

18

6.

Lando Norrisas

1:22.839

1:22.216

1:21.731

21

7.

Carlosas Sainzas

1:22.304

1:22.241

1:21.840

21

8.

Yuki Tsunoda

1:22.458

1:22.058

1:21.881

18

9.

Estebanas Oconas

1:22.565

1:22.012

1:22.028

18

10.

Sebastianas Vettelis

1:22.549

1:22.146

1:22.785

21

11.

Sergio Perezas

1:22.398

1:22.346

12

12.

Lance'as Strollas

1:22.551

1:22.460

15

13.

Charlesas Leclercas

1:22.742

1:22.463

15

14.

Danielis Ricciardo

1:22.688

1:22.597

15

15.

George'as Russellas

1:22.863

1:22.756

16

16.

Kimi Raikkonenas

1:23.156

9

17.

Nicholas Latifi

1:23.213

10

18.

Antonio Giovinazzi

1:23.262

8

19.

Mickas Schumacheris

1:23.407

9

20.

Nikita Mazepinas

1:25.859

9

Lewisas Hamiltonas
Pilotas: Lewisas Hamiltonas 2021 sezono taškai: 343.5
Komanda: Mercedes Amžius: 36 m.
Plačiau

Komentarai (97)
Kestutis Gps
IP: 04fa3e5 | 11/21 12:18 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/21 11:00

Mano išeities taškas toks, kad LH ir MV dalinasi 1 ir 2 vietas viso sezono metu (išskyrus retas išimtis). Tai imat šitą domėn, tai, kad LH sezono gale atrodo stipresnis, tai Jeddah yra esminis etapas. Jeigu Jeddah LH susilygins su MV ar bent jau atsilieka ne daugiau 5 taškais – titulas, skaityk, LH kišeniuj. Jeigu Jeddah neįvyksta, tai, tuomet, MV užtenka finišuoti 2, o viskas spręsis, realiai, per greičiausio rato taškus. Už tai Jeddah yra lemiamas.

Žinoma, niekas nežino kaip viskas vyks savaitgalio metu – avarijos, patikimumas, Covid, viskas gali turėti įtakos. Čia aš rašau grynai iš to, kas buvo įprasta viso sezono metu.

Dar ko neparašiau ankstesniam komentare tai FIA visom jėgom stengiasi nesikišti į kovą dėl čempiono titulo. Ir, panašu, labiau stengiasi nesikišti į MV lenktyniavimo ypatumus (Brazilija buvo akivaizdžiai nei akivaizdu). Ir tai tik tam, kad čempionas spręstųsi paskutinėse lenktynėse.

Nu tikrai pensininko (pats įvardinai) analizai... Jo jo, FIA taip "stengiasi nesikišti", kad net patys sportininkai atviru tekstu tyčiojasi iš jos sprendimų, reglamento interpretacijos :D
Na gal tiek "nesikišti", kiek "kišasi" Masi portfeliukan... :D
supratau
IP: 981961c | 11/21 11:33 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/21 11:00

Mano išeities taškas toks, kad LH ir MV dalinasi 1 ir 2 vietas viso sezono metu (išskyrus retas išimtis). Tai imat šitą domėn, tai, kad LH sezono gale atrodo stipresnis, tai Jeddah yra esminis etapas. Jeigu Jeddah LH susilygins su MV ar bent jau atsilieka ne daugiau 5 taškais – titulas, skaityk, LH kišeniuj. Jeigu Jeddah neįvyksta, tai, tuomet, MV užtenka finišuoti 2, o viskas spręsis, realiai, per greičiausio rato taškus. Už tai Jeddah yra lemiamas.

Žinoma, niekas nežino kaip viskas vyks savaitgalio metu – avarijos, patikimumas, Covid, viskas gali turėti įtakos. Čia aš rašau grynai iš to, kas buvo įprasta viso sezono metu.

Dar ko neparašiau ankstesniam komentare tai FIA visom jėgom stengiasi nesikišti į kovą dėl čempiono titulo. Ir, panašu, labiau stengiasi nesikišti į MV lenktyniavimo ypatumus (Brazilija buvo akivaizdžiai nei akivaizdu). Ir tai tik tam, kad čempionas spręstųsi paskutinėse lenktynėse.

dabar jau aiskiau ka turejai galvoje. na kaip bevartytum, vistiek viskas spresis abu dhabi. o bendrai jei be jokiu incidentu tai hamiltonas nesunkiai turetu imti visas 3 likusias. del jedah nesuprantami gandai, nes raso, kad nors ir aplinka nebus sutvarkyta, bet tikrai lentynes turetu ivykti. tiesa bus l.idomu, nes asfaltas bus kokiu 3d senumo tai ta slidi smala turetu geriau red bull tikti.
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 11/21 11:23 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/20 23:24

Jeigu viskas eis taip ir toliau, tai LH turės vienodai (9) pergales su savo čempionato prelegentu (irgi 9). Ir, iš esmės, norint imti čempą LH reikia likusių 3 pergalių.

Kol kas, panašu, kad LH čempionato pabaiga turi greitesnį bolidą. Taip pat panašu, kad ne šitas etapas bus lemiamas, o sekantis (jeigu neįvyks kažkokių netikėtumų, o jų, ne taip ir retai, įvyksta). Jeigu bus – kam geriau tiks visiškai šviežia visomis prasmėmis Jeddah trasa, o jeigu neįvyks – ar užteks LH pranašumo paskutinėse lenktynėse. Tada, manau, net FL taškas gali būti lemiamas.

Na, o rytoj, startas – LH, manau, nepamirš MAGIC išjungt, tai turėtų pirmas į pirmą posūkį atvažiuot. Klausimas kaip MV ir VB seksis startuot. Jeigu VB sugebės aplenkti MV – ne tai, kad game over, bet netoli to. Kontaktas – patys suprantant, tik nežinau ar supranta MV.

Žodžiu, kol kas sezonas kaip pagal Netflix scenaristų užmanymą.

Sorry, kad kaip pensas rašau, bet, tiesiog, labai įdomus sezonas, norisi pasidalint :)

Pritariu mintim. Realiai ko trūksta šitam sezonui iki 10/10 įdomumo tai kitų komandų pajėgumo. Jei Hamis su Maxu bent pakovot su kitais turėtų dėl tos P2, visos lenktynės turėtų dar daug daugiau intrigos. O dabar panašu, kad rbr ir Mersai vieninteliai investavo į mašinų gerinimą ir dar labiau nutolo nuo visų kitų nei sezono pradžioj.
Kol kas sezono finalas šviečiasi panašus į 2007 ar 2008, tik tiek, kad lyderiai nesimaišys rikiuotės vidury, o kovos toli priekyje.
Wawawywa
IP: e039b2e | 11/21 11:01 Atsakyti
YZF
11/20 23:49

Viduje budamas, atsilikes beveik per pilna bolido ilgi, stabde veliau uz Liuse ir neissilaike trasoje (telemetrijoje matesi kad stabdi laike ilgiau negu iprastai ir vistiek isleke). Tai cia kas buvo?

Ka tu cia spangsti? Telemetrija atvirksciai rode, kad atlwido stabdi anksciau nei iprastai. Kazkokioje tu vps altwrnatyvioje realybwjw gyveni schizofrenike
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 11/21 11:00 Atsakyti
susivelei
11/21 10:28

ne sekantis etapas bus lemiamas, o paskutinis abu dhabi. po sekancio tures apylygiai/lygiai tasku jei abu kumpis laimes

Mano išeities taškas toks, kad LH ir MV dalinasi 1 ir 2 vietas viso sezono metu (išskyrus retas išimtis). Tai imat šitą domėn, tai, kad LH sezono gale atrodo stipresnis, tai Jeddah yra esminis etapas. Jeigu Jeddah LH susilygins su MV ar bent jau atsilieka ne daugiau 5 taškais – titulas, skaityk, LH kišeniuj. Jeigu Jeddah neįvyksta, tai, tuomet, MV užtenka finišuoti 2, o viskas spręsis, realiai, per greičiausio rato taškus. Už tai Jeddah yra lemiamas.

Žinoma, niekas nežino kaip viskas vyks savaitgalio metu – avarijos, patikimumas, Covid, viskas gali turėti įtakos. Čia aš rašau grynai iš to, kas buvo įprasta viso sezono metu.

Dar ko neparašiau ankstesniam komentare tai FIA visom jėgom stengiasi nesikišti į kovą dėl čempiono titulo. Ir, panašu, labiau stengiasi nesikišti į MV lenktyniavimo ypatumus (Brazilija buvo akivaizdžiai nei akivaizdu). Ir tai tik tam, kad čempionas spręstųsi paskutinėse lenktynėse.
Wawawywa
IP: e039b2e | 11/21 10:59 Atsakyti
Seb'as teisingai pastebejo:


It’s a bit of a shame because I had the yellow flag in the last sector and then the yellow flag cleared, I guess, because Max was coming.
susivelei
IP: 981961c | 11/21 10:28 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/20 23:24

Jeigu viskas eis taip ir toliau, tai LH turės vienodai (9) pergales su savo čempionato prelegentu (irgi 9). Ir, iš esmės, norint imti čempą LH reikia likusių 3 pergalių.

Kol kas, panašu, kad LH čempionato pabaiga turi greitesnį bolidą. Taip pat panašu, kad ne šitas etapas bus lemiamas, o sekantis (jeigu neįvyks kažkokių netikėtumų, o jų, ne taip ir retai, įvyksta). Jeigu bus – kam geriau tiks visiškai šviežia visomis prasmėmis Jeddah trasa, o jeigu neįvyks – ar užteks LH pranašumo paskutinėse lenktynėse. Tada, manau, net FL taškas gali būti lemiamas.

Na, o rytoj, startas – LH, manau, nepamirš MAGIC išjungt, tai turėtų pirmas į pirmą posūkį atvažiuot. Klausimas kaip MV ir VB seksis startuot. Jeigu VB sugebės aplenkti MV – ne tai, kad game over, bet netoli to. Kontaktas – patys suprantant, tik nežinau ar supranta MV.

Žodžiu, kol kas sezonas kaip pagal Netflix scenaristų užmanymą.

Sorry, kad kaip pensas rašau, bet, tiesiog, labai įdomus sezonas, norisi pasidalint :)

ne sekantis etapas bus lemiamas, o paskutinis abu dhabi. po sekancio tures apylygiai/lygiai tasku jei abu kumpis laimes
CBRV
IP: e3b3085 | 11/21 09:20 Atsakyti
YZF
11/20 23:49

Viduje budamas, atsilikes beveik per pilna bolido ilgi, stabde veliau uz Liuse ir neissilaike trasoje (telemetrijoje matesi kad stabdi laike ilgiau negu iprastai ir vistiek isleke). Tai cia kas buvo?

nepasuko vairo kiek reiketu i kaire, greiti uzgesino, bet ,neleido sukryziuot trajektoriju ( cia buvusiu F1 pilotu nuomone) ir manau dalis tiesos cia yra
darkstar
IP: 603a89e | 11/21 01:11 Atsakyti
Hamiltonas nepabijojo uzsideti salmo su lgbt spalvom musulmoniskoje salyje. Respect.
YZF
IP: 20135ae | 11/20 23:52 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/20 23:24

Jeigu viskas eis taip ir toliau, tai LH turės vienodai (9) pergales su savo čempionato prelegentu (irgi 9). Ir, iš esmės, norint imti čempą LH reikia likusių 3 pergalių.

Kol kas, panašu, kad LH čempionato pabaiga turi greitesnį bolidą. Taip pat panašu, kad ne šitas etapas bus lemiamas, o sekantis (jeigu neįvyks kažkokių netikėtumų, o jų, ne taip ir retai, įvyksta). Jeigu bus – kam geriau tiks visiškai šviežia visomis prasmėmis Jeddah trasa, o jeigu neįvyks – ar užteks LH pranašumo paskutinėse lenktynėse. Tada, manau, net FL taškas gali būti lemiamas.

Na, o rytoj, startas – LH, manau, nepamirš MAGIC išjungt, tai turėtų pirmas į pirmą posūkį atvažiuot. Klausimas kaip MV ir VB seksis startuot. Jeigu VB sugebės aplenkti MV – ne tai, kad game over, bet netoli to. Kontaktas – patys suprantant, tik nežinau ar supranta MV.

Žodžiu, kol kas sezonas kaip pagal Netflix scenaristų užmanymą.

Sorry, kad kaip pensas rašau, bet, tiesiog, labai įdomus sezonas, norisi pasidalint :)

Gali buti visokiu variantu. Per tris etapus gali buti visokie safety car, gedimai, crashai ir ko tik nori. Mersai cia panasu kad turi akivaizdu pranasuma, bet strategija irgi gali suzaisti. Is esmes kad LH paimtu champa reikia kad jam viskas gerai susiklostytu per situos paskutinius etapus. Jeigu sukris, tada ims, bet jeigu bus netiketumu, tada gali ir nesigauti. Tai viskas ant to ir gulasi - bus siurprizu ar nebus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas