kart
IP: a72232d | 07/05 15:25 Atsakyti
Naivus Kvailys
07/05 14:57

Nes negali.

Tą ir sakau. Todėl ir keista, kad į Austriją nieko naujo neatsivežė. Turbūt nematė prasmės.
Naivus Kvailys
IP: 2cad991 | 07/05 14:57 Atsakyti
kart
07/05 13:04

Įdomu, kad jie net nebetobulins šito variklio.

Nes negali.
Klepsidra
IP: 1233286 | 07/05 13:51 Atsakyti
#AustrianGP#Ferrari 6 tenths slower on the straights than #Mercedes according to the gps surveys of the teams. Last year it was 4 tenths faster than silver arrows.
kart
IP: a72232d | 07/05 13:04 Atsakyti
Micius
07/05 08:53

Mersedes pranašumas prieš varžovus gerokai padidėjęs. Stebina visų italų variklius naudojančių komandų lėtas važiavimas... Panašu, kad tepalo deginimas, pulsuojantis padidintas degalų tiekimas baigėsi, motorai liko be apgavysčių, ir prarado labai jau daug galios... Panašu, kad jėgainė iš stipriausios pasidarė silpniausia...

Įdomu, kad jie net nebetobulins šito variklio.
Mind.
IP: 62253df | 07/05 10:55 Atsakyti
Smagu dėl Ferrari powered cars! Kaip Toto Wolf pakomentavo tai: "I think enough has been said". Neįmanoma nesutikti :)))
Micius
IP: 15d615f | 07/05 08:53 Atsakyti
Mersedes pranašumas prieš varžovus gerokai padidėjęs. Stebina visų italų variklius naudojančių komandų lėtas važiavimas... Panašu, kad tepalo deginimas, pulsuojantis padidintas degalų tiekimas baigėsi, motorai liko be apgavysčių, ir prarado labai jau daug galios... Panašu, kad jėgainė iš stipriausios pasidarė silpniausia...
ddt
IP: e609101 | 07/05 07:59 Atsakyti
kart
07/05 00:47

Brendas tikrai ispopuliarejo nuo F1. Gal dabar ir pasitraukus pardavimai kuri laika testusi, bet ilgainiu begant prarastu ta identiteta kuri turi.
Mes cia daugelis matom tik vietine TV ir kazka internete, bet pacioje Italijoje, tai ten visa kultura. Jeigu laida ar reklama apie Ferrari, tai be F1 paminejimo turbut neapsieina.

Labai didelė dalis pirkėjų aplamai yra tie, kurie supranta vertę. Kurie supranta vertę, jie žino ir istoriją. Panašiai kaip su paveikslais.

Sakyciau, Ferrari JAV labiausiai ispopuliarino Le Mans
kart
IP: a72232d | 07/05 00:47 Atsakyti
Klepsidra
07/05 00:25

N metu senumo mitas tas marketingas. Ar ne 25% masinu parduodama USA - idomu, pvz nuo kada F1 ten pasidare toks geras marketingo irankis? Pakankamai siais laikais tas maketingas isdalintas

Brendas tikrai ispopuliarejo nuo F1. Gal dabar ir pasitraukus pardavimai kuri laika testusi, bet ilgainiu begant prarastu ta identiteta kuri turi.
Mes cia daugelis matom tik vietine TV ir kazka internete, bet pacioje Italijoje, tai ten visa kultura. Jeigu laida ar reklama apie Ferrari, tai be F1 paminejimo turbut neapsieina.

Labai didelė dalis pirkėjų aplamai yra tie, kurie supranta vertę. Kurie supranta vertę, jie žino ir istoriją. Panašiai kaip su paveikslais.
Klepsidra
IP: 1233286 | 07/05 00:29 Atsakyti
kart
07/04 23:19

Taip ir galvojau, kad Wolfą paminėsi. Akivaizdus interesų konfliktas su Totto gaunasi. Tegul parduoda visų komandų akcijas, pabūna kelis metus be F1 ir niekas nieko nevetuos.

Wolfas yra vienas pavyzdys. Vos ne kaskart kai kazkas rimtesnio F1 vyksta kur nors bus paminetas ir veto - tada greit visi ims tartis. Jie turi ta veto teise ir ja naudoja aktyviai kaip derybu iranki
Klepsidra
IP: 1233286 | 07/05 00:27 Atsakyti
baltutis
07/05 00:02

J. Todtas dirba FIA, o ne F-1. Tai truputi skirtingos organizacijos.

T.y. Todtas managina teisejus, taisykliu kurima ir laikymasi, o Wollfas priziuretu tik biznio dali
Klepsidra
IP: 1233286 | 07/05 00:25 Atsakyti
kart
07/04 23:23

Reikia priminti kaip Ferrari atsirado, jeigu tokie klausimai kyla. O pirmiausiai nuo sporto ir atsirado ir tik po to automobilius pradėjo gaminti. Taip, kad jie neatsiejami nuo F1. Jų visas marketingas sukasi aplink F1, tai manau nereikėtų daug aiškinti ar to reikia, ar ne.

N metu senumo mitas tas marketingas. Ar ne 25% masinu parduodama USA - idomu, pvz nuo kada F1 ten pasidare toks geras marketingo irankis? Pakankamai siais laikais tas maketingas isdalintas
kart
IP: a72232d | 07/05 00:06 Atsakyti
Sub7
07/04 23:45

Su Todtu toks pat interesu konfliktas buvo, bet viskas buvo v shokolade

Ferrari FIA'ai įtakos neturi. Bet analogiškoje situacijoje gal ir kitaip reaguotų. Iš kitos pusės Todtas prieš tai visai atsiribojo nuo Ferrari ir F1. Kandidatavo tik po kurio laiko.
baltutis
IP: 826e244 | 07/05 00:02 Atsakyti
Sub7
07/04 23:45

Su Todtu toks pat interesu konfliktas buvo, bet viskas buvo v shokolade

J. Todtas dirba FIA, o ne F-1. Tai truputi skirtingos organizacijos.
Sub7
IP: 5364ddf | 07/04 23:45 Atsakyti
kart
07/04 23:19

Taip ir galvojau, kad Wolfą paminėsi. Akivaizdus interesų konfliktas su Totto gaunasi. Tegul parduoda visų komandų akcijas, pabūna kelis metus be F1 ir niekas nieko nevetuos.

Su Todtu toks pat interesu konfliktas buvo, bet viskas buvo v shokolade
Fekkalli
IP: 12a78ee | 07/04 23:30 Atsakyti
kart
07/04 23:20

Na, jie lyg ir perspėjo, kad vetuotų. Bet buvo tam ir logiškas paaiškinimas.

Kaip siaures koreja perspeja testinai, kad apmetys bombom.
Jei ferari bent 30% atveju isnaudotu ta teise, turbut seniai jos nebeturetu.
kart
IP: a72232d | 07/04 23:23 Atsakyti
Zilvinas Van
07/04 23:16

Kompanijos pelnas yra savininkų nuosavybė. Jiems reikėtų įtikinamai paaiškinti kodėl pinigai bus išleisti ne dividendams, o komandos biudžeto didinimui. Su dabartiniais pasiekimais toks uždavinys gali būti šiek tiek komplikuotas.

Reikia priminti kaip Ferrari atsirado, jeigu tokie klausimai kyla. O pirmiausiai nuo sporto ir atsirado ir tik po to automobilius pradėjo gaminti. Taip, kad jie neatsiejami nuo F1. Jų visas marketingas sukasi aplink F1, tai manau nereikėtų daug aiškinti ar to reikia, ar ne.
kart
IP: a72232d | 07/04 23:20 Atsakyti
Fekkalli
07/04 23:18

Veto teise yra skirta vetuot, o ne grasint vetavimu. Kur cia rast vietos interpretcijai - bbz

Na, jie lyg ir perspėjo, kad vetuotų. Bet buvo tam ir logiškas paaiškinimas.
kart
IP: a72232d | 07/04 23:19 Atsakyti
Klepsidra
07/04 23:09

Taip, pinigai greicio nelemia - outside top3 visi yra siaip leti nevykeliai.
Veto islenda kiekvienoj rimtesneje diskusijoje - net siemet buvo klausimu del biudzetu, PU ir pan, bet jus gi tipo nesuprantat, kad Ferrari pagrasinus veto ir pasitraukimu reikalai derinami uz uzdaru duru. Taigi jie nieko nevetavo! Ir net negrasina. Gerasirdziai ***.

Ferrari threaten to use their VETO to block Toto Wolff becoming the next CEO of Formula One

Bet tokie nesiskaito!

Taip ir galvojau, kad Wolfą paminėsi. Akivaizdus interesų konfliktas su Totto gaunasi. Tegul parduoda visų komandų akcijas, pabūna kelis metus be F1 ir niekas nieko nevetuos.
Fekkalli
IP: 12a78ee | 07/04 23:18 Atsakyti
Veto teise yra skirta vetuot, o ne grasint vetavimu. Kur cia rast vietos interpretcijai - bbz
Zilvinas Van
IP: ce0039d | 07/04 23:16 Atsakyti
kart
07/04 22:50

Man irgi kilo klausimas, ką jau tokio gero Ferrari vetavo. O kas liečia piniginius klausimus, tai dasidurtų daugiau iš savų ir tiek. Kompanija juk pelninga.

Kompanijos pelnas yra savininkų nuosavybė. Jiems reikėtų įtikinamai paaiškinti kodėl pinigai bus išleisti ne dividendams, o komandos biudžeto didinimui. Su dabartiniais pasiekimais toks uždavinys gali būti šiek tiek komplikuotas.

TOP naujienos