Seniausi komentarai
Swaggy
| Birželio 24 d. 17:55
Panašu kad susigrąžins Hamis tai ką prarado Kanadoje nebent lis.
kart
| Birželio 24 d. 17:13
egiduxx
| Birželio 24 d. 16:37

Neuzilgo suzinosim, bet daug vilciu nedeciau i fer kazkokius pranasumus, vien jau kvala pralosta sako savo, nuo kada kvala laimeje yra laikomi nefavoritais lenktynems, jei butu ferai laimeje kvala nemanau, kad butum taip strategaves, jog ferai gali pralosti race, del gumos pasirinktos ir oro salygu. Labai jau viskas turi sukristi, kad butu kitaip nei yra dabar, bet kuriuo atveju kvala prasikta abiems mersams.

Ne kartą strategavau ir Mersų šansus prieš Ferrari, tai taip, kad...
Norge
| Birželio 24 d. 16:50
Tech
| Birželio 24 d. 16:48

tai matai, jeigu ismoks valdyti greiti, kas reiks - ilgesni rato iveikimo laiko vidurki. kitas dalykas, ismokti lenkti svariai, ko jis ketvirti metai nemoka. manau, jei ne Helmutas, Verstapenu paties zvaigzde jau butu nusileidusi

laukiam ;)
Tech
| Birželio 24 d. 16:48
Norge
| Birželio 24 d. 16:26

ai matau jau parasei. na tai dabar skaityk Franco komentara ta tema ir suprasi, kad q yra itin svarbi pastaraisiais metais ir jeigu verst nustos sumauti savo lenktynes, ricardui jokiu sansu nebus. ar jis tai padarys - pamatysim. mano spejimas nesikeicia - ricardo zvaigzde nusileis taip greitai kaip ir patekejo ir liks perezu ir hulkenbergu ;)

tai matai, jeigu ismoks valdyti greiti, kas reiks - ilgesni rato iveikimo laiko vidurki. kitas dalykas, ismokti lenkti svariai, ko jis ketvirti metai nemoka. manau, jei ne Helmutas, Verstapenu paties zvaigzde jau butu nusileidusi
egiduxx
| Birželio 24 d. 16:37
kart
| Birželio 24 d. 16:12

Tai aš ir kalbu apie aplinkybes, kurios gali pakeisti lenktynių eigą. Vien tik pasirinkta Ferrari padangų strategija sako, kad jie tikisi vėsesnio oro(ką, beje, patys ir patvirtino), kas jiems duotų nemažą pranašumą startuojant su US, o Mersams ir RBR'ams problemas su SS įšildymu.

Neuzilgo suzinosim, bet daug vilciu nedeciau i fer kazkokius pranasumus, vien jau kvala pralosta sako savo, nuo kada kvala laimeje yra laikomi nefavoritais lenktynems, jei butu ferai laimeje kvala nemanau, kad butum taip strategaves, jog ferai gali pralosti race, del gumos pasirinktos ir oro salygu. Labai jau viskas turi sukristi, kad butu kitaip nei yra dabar, bet kuriuo atveju kvala prasikta abiems mersams.
Norge
| Birželio 24 d. 16:26
Norge
| Birželio 24 d. 16:18

o pernai? :)

ai matau jau parasei. na tai dabar skaityk Franco komentara ta tema ir suprasi, kad q yra itin svarbi pastaraisiais metais ir jeigu verst nustos sumauti savo lenktynes, ricardui jokiu sansu nebus. ar jis tai padarys - pamatysim. mano spejimas nesikeicia - ricardo zvaigzde nusileis taip greitai kaip ir patekejo ir liks perezu ir hulkenbergu ;)
Norge
| Birželio 24 d. 16:18
Tech
| Birželio 24 d. 15:41

siemet 5:3 pralaimi Ricciardo. nu ir kas is to? :) vidutinis skirtumas - -0.182s

o pernai? :)
kart
| Birželio 24 d. 16:12
egiduxx
| Birželio 24 d. 15:58

Del lietaus sutinku jis visada inesa lengvo chaoso, bet tu jau trauki ferus sau palankiom aplinkybem, nes suprantu is posto, kad starta siulai sausa kada vetka varo su greitesnem padangom, tada per starta deda mersus, o tada pyst ir uzlyja, tada taip pas vetka tuzai, aisku jei jis su startuoja gerai, o bet taciau jei startas slapias kas tadum?

Tai aš ir kalbu apie aplinkybes, kurios gali pakeisti lenktynių eigą. Vien tik pasirinkta Ferrari padangų strategija sako, kad jie tikisi vėsesnio oro(ką, beje, patys ir patvirtino), kas jiems duotų nemažą pranašumą startuojant su US, o Mersams ir RBR'ams problemas su SS įšildymu.
egiduxx
| Birželio 24 d. 15:58
kart
| Birželio 24 d. 15:47

P.S. praneša 50% lietaus tikymbę, tai taip, kad neprisišnekėk su tais savo stojimais. Užtenka Vetkai gero starto ir visas lenktynes važiuoja traukinukas.

Del lietaus sutinku jis visada inesa lengvo chaoso, bet tu jau trauki ferus sau palankiom aplinkybem, nes suprantu is posto, kad starta siulai sausa kada vetka varo su greitesnem padangom, tada per starta deda mersus, o tada pyst ir uzlyja, tada taip pas vetka tuzai, aisku jei jis su startuoja gerai, o bet taciau jei startas slapias kas tadum?
kart
| Birželio 24 d. 15:47
kart
| Birželio 24 d. 15:43

O tai tu siūlai Ferrariams užsidėti SS ir net nesipriešinti? Norint aplenkti reikia keisti strategiją, o ne tas pačias padangas dėtis. Vienodas, turėjau omenyje, kad nėra jokio pranašumo tarp top3 komandų.

P.S. praneša 50% lietaus tikymbę, tai taip, kad neprisišnekėk su tais savo stojimais. Užtenka Vetkai gero starto ir visas lenktynes važiuoja traukinukas.
Tech
| Birželio 24 d. 15:46
Norge
| Birželio 24 d. 14:38

o kai nesusimauna, visada uzkrauna ricardui, nes visi zinom q rezultatus verst vs ricardo. Tech, tu geras statistikos specas, gal pagelbesi kaip santykis q per paskutinius kokius 2m? :)

beja,. kitu metu jau buvau ir kazkada sumetes :) visus metus laimejo Verstapenas. bet kaip zinom, visus metus gavo apciupiamu tasku skirtumupvz pernai 42 tasku skirtumu. tai ,kad jis vaziuoja ant suduzimo ribos, atspindi rezultatu lentele ir crashu'u skaiciai ;)
kart
| Birželio 24 d. 15:43
egiduxx
| Birželio 24 d. 15:33

Ka reiskia beveik vienoda laika?kiek varzovas turetu atsilikti, kad butu palei tave beveik nevienodas? Del kaliosu, tai cia kaip pasiziuresi, startuoja su ciut greitesnem ferai, bet ciut greitesnem, o laiko jos trumpai, tai jeigu ir per starta deda mersus vetka, jis niekur nepabega, o stoja daug anksciau, nematau jokio pranasumo su siom gumom.

O tai tu siūlai Ferrariams užsidėti SS ir net nesipriešinti? Norint aplenkti reikia keisti strategiją, o ne tas pačias padangas dėtis. Vienodas, turėjau omenyje, kad nėra jokio pranašumo tarp top3 komandų.
Tech
| Birželio 24 d. 15:41
Norge
| Birželio 24 d. 14:38

o kai nesusimauna, visada uzkrauna ricardui, nes visi zinom q rezultatus verst vs ricardo. Tech, tu geras statistikos specas, gal pagelbesi kaip santykis q per paskutinius kokius 2m? :)

siemet 5:3 pralaimi Ricciardo. nu ir kas is to? :) vidutinis skirtumas - -0.182s
egiduxx
| Birželio 24 d. 15:36
R12
| Birželio 24 d. 12:21

Štai išlindo garbaniaus hipio garbintojas.Tu toks pat kausas ir pries dvi savaites matei kaip hipis uoste visiems!

Bet tu dauztas rimtai, tu ziuri kas buvo, o ne kas vyksta dabar arba vyks ateiti, tai pernai tada galima sakyt vetka uoste garbaniaus juodaji. Kaip tau taip?
egiduxx
| Birželio 24 d. 15:33
kart
| Birželio 24 d. 11:52

Pole yra pole, bet esme, kad MB, Ferrari ir RBR parode beveik vienoda lenktyniu tempa. Ferrari pasirinko kita padangu strategija, kuri turetu duoti pranasuma starte. Veliau rizikuos, bet jeigu pasiteisins, tai visko dar cia gali buti.

Ka reiskia beveik vienoda laika?kiek varzovas turetu atsilikti, kad butu palei tave beveik nevienodas? Del kaliosu, tai cia kaip pasiziuresi, startuoja su ciut greitesnem ferai, bet ciut greitesnem, o laiko jos trumpai, tai jeigu ir per starta deda mersus vetka, jis niekur nepabega, o stoja daug anksciau, nematau jokio pranasumo su siom gumom.
kart
| Birželio 24 d. 15:32
Tiems kas supranta angliškai. Kalba eina apie Mersų pranašumą. Jeigu kas nesupranta, galėsiu išversti.

"1) these tyres really are favouring mercs a lot than other teams like RB & Ferrari. They quickly get into working range & pump a lap after a lap with further improvement.

2) If it’s only the power, they took the example of their customer teams. No one is into the q3, infact in top10 standings 5 cars are Ferrari powered.

3) Also amus reported, only Spain & France mercs has front row lock out. Both the drivers looked comfortable, in general one of them used to struggle with softer tyres. But this isn’t the case.

4) There is a rumour in the paddock that, mercs wantedly pushed its engine upgrade to France. So as to showcase that it’s the engine upgrade that got them to this position not the tyre advantage else there would have been much talk about the tyres again saying it’s favouring mercs team.

5) Amus also mentioned that it will be interesting to see where’s these mercs quali in Austria when Pirelli bring back original tyres & again compare it with Silverstone.

All in all, to be precise these new tyres are really favouring mercs not the engine."
YZF
| Birželio 24 d. 15:07
Veni, Vidi, Vici
| Birželio 24 d. 14:35

Biški nesususilaikei, ane? :))

As rasau ka noriu ir kada noriu, o tau dar vienas promachas. Eik ruoskis ziureti lenktyniu.
Francas
| Birželio 24 d. 14:51
Norge
| Birželio 24 d. 14:38

o kai nesusimauna, visada uzkrauna ricardui, nes visi zinom q rezultatus verst vs ricardo. Tech, tu geras statistikos specas, gal pagelbesi kaip santykis q per paskutinius kokius 2m? :)

niekas, net Tech nekvestionuoja MV gabumu. Kalba apie ju isnaudojima. tarp eiluciu rekejo skaityti: kas butu su MV vaziuojant ratas i rata. Manu butu tas pats kas vyko siu metu pradzioj. Psichika kolkas atsilieka nuo gabumu.
Norge
| Birželio 24 d. 14:38
Francas
| Birželio 24 d. 14:09

race rezimo savoka senai ismetes is apyvartos. auto jau daug metu nebegali vaziuoti ratas i rata. Tai ne tik aero, bet ir PU perkaitimai(ypac MB). Viskas vyksta daugmaz komforto zonoj. Taigi visi "patvarkymai" vyksta q rezime, tik MV sugeba sumauti savo lenktynes:):):)

o kai nesusimauna, visada uzkrauna ricardui, nes visi zinom q rezultatus verst vs ricardo. Tech, tu geras statistikos specas, gal pagelbesi kaip santykis q per paskutinius kokius 2m? :)
Veni, Vidi, Vici
| Birželio 24 d. 14:35
YZF
| Birželio 24 d. 13:45

Biski uzsifeilinai, ane?

Biški nesususilaikei, ane? :))