Seniausi komentarai
Senas_Kareivis
| 06/12 10:01
Klepsidra
| 06/11 19:33

Negaliu ivertinti - nespeju sekti vis nauju galingesniu versiju pristatymu. Helmutas sake, kad jau Singapure tai bus ju laikas - lauksiu.

Kad Singapūre šerti - reikia ne power, bet mašinos - o čia panašu irgi gap'as :)
Klepsidra
| 06/11 19:33
Stinger
| 06/11 18:39

Nu nu. Gal pirma leiskim Hondos naudą įvertinti egZpertui Klepsiui.

Negaliu ivertinti - nespeju sekti vis nauju galingesniu versiju pristatymu. Helmutas sake, kad jau Singapure tai bus ju laikas - lauksiu.
YZF
| 06/11 19:20
O tai kur vakarėlis?
Stinger
| 06/11 18:39
kart
| 06/11 18:19

Apie kokia tu 2 pergales kalbi? Jei Verstapeno, tai vienas eme Austrijoje, kur abu Mersai turejo DNF, o kitos Meksikoje. Nei vieno is siu etapu dar kol kas nebuvo.
Bet anyway, technikos patikimumas pernai ir siemet, tai kol kas i vienus vartus Hondos naudai.

Nu nu. Gal pirma leiskim Hondos naudą įvertinti egZpertui Klepsiui.
Laikinai pašalintas
ddt
| 06/11 18:38
Ir vėl pagerintas variklis? Kanadoje tas geras variklis och kaip užsirekomendavo. Kas šiemet tikrai OK, priešingai nei maniau, tai kol kas taip nerūksta, kaip rūkdavo anksčiau. Tiesa, reiktų pažiūrėt, kiek jų kvotose beliko.
kart
| 06/11 18:19
Lexxus
| 06/11 18:11

Čia savęs apgaudinėjimas - pernai su Renault dvi pergalės, o šiemet net artimesnių prošvaiščių nėra. Jau net ta pati Renault juos pradeda lenkt. O ir pinigai jiem tikrai ne problema. Na, gal dar atveš japonai kokių stebuklų. Bet jau tiek veža, kad nesitiki. Bent DNF'ų nėr.

Apie kokia tu 2 pergales kalbi? Jei Verstapeno, tai vienas eme Austrijoje, kur abu Mersai turejo DNF, o kitos Meksikoje. Nei vieno is siu etapu dar kol kas nebuvo.
Bet anyway, technikos patikimumas pernai ir siemet, tai kol kas i vienus vartus Hondos naudai.
kart
| 06/11 18:15
fasten
| 06/11 17:23

Pergalių? Arba top2 statusas, arba antras normalus lenktynininkas komandoje... :D šiemet fermai gerokai ramiau nei tai buvo pernai.

Ramiau del Gasly, bet dabar ne apie pilotus kalba. Jei Gasly butu Riccardo, tai Ferrari ne tik degtu sikna, bet grestu visiska sikna, zinant, kad RBR antra sezono puse dar palankesne del trasu.
Lexxus
| 06/11 18:11
kart
| 06/11 17:16

Nezinau ko kas tikejosi is Hondos, bet mano lukescius pateisino. Iki naujo reglamento top 3 nelieciami. P3 nuo P4 skiria 4x tasku skirtumas. Su Renault perspektyvu nebuvo, pinigus kainavo, o cia ta pati paketa gauna daug pigiau. Ko dar reikia Bulliams?

Čia savęs apgaudinėjimas - pernai su Renault dvi pergalės, o šiemet net artimesnių prošvaiščių nėra. Jau net ta pati Renault juos pradeda lenkt. O ir pinigai jiem tikrai ne problema. Na, gal dar atveš japonai kokių stebuklų. Bet jau tiek veža, kad nesitiki. Bent DNF'ų nėr.
fasten
| 06/11 17:23
kart
| 06/11 17:16

Nezinau ko kas tikejosi is Hondos, bet mano lukescius pateisino. Iki naujo reglamento top 3 nelieciami. P3 nuo P4 skiria 4x tasku skirtumas. Su Renault perspektyvu nebuvo, pinigus kainavo, o cia ta pati paketa gauna daug pigiau. Ko dar reikia Bulliams?

Pergalių? Arba top2 statusas, arba antras normalus lenktynininkas komandoje... :D šiemet fermai gerokai ramiau nei tai buvo pernai.
kart
| 06/11 17:16
Nezinau ko kas tikejosi is Hondos, bet mano lukescius pateisino. Iki naujo reglamento top 3 nelieciami. P3 nuo P4 skiria 4x tasku skirtumas. Su Renault perspektyvu nebuvo, pinigus kainavo, o cia ta pati paketa gauna daug pigiau. Ko dar reikia Bulliams?
Senas_Kareivis
| 06/11 17:07
Super. Dabar tai jau tikrai Honda užmins. Beliks tą Hondos progresą sudengti su bolido tobulinimu, nes panašu kad Honda tobulėja greičiau nei RBR tvarkosi su savo modernizacija.
Pit Crew
| 06/11 16:58
Super. Bus intriga dėl 3-4 vietos.

F-1.lt pulsas