Penktadienio rytą Prancūzijos Paul Ricard trasoje greičiausias buvo Lewisas Hamiltonas, ratą įveikęs per 1:32.736 sek. Valtteri Bottas nusileido jam 0,069 sek, o Charlesas Leclercas – 0,373 sek.
Penktadienio rytas Prancūzijos trasoje buvo karštas ir vėjuotas. Daugelis komandų į Paul Ricard trasą atvežė naujienų, „Honda“ klientai gavo naujas jėgaines – jie jau galėjo įvertinti jų efektyvumą. Prie „Williams“ George‘o Russello mašinos vairo pirmoje treniruotėje atsisėdo atsarginis pilotas Nicholas Latifi, kitose komandose dirbo pagrindiniai pilotai.
„Ferrari“ lygino dviejų skirtingų konfigūracijų mašinų elgesį – Sebastianas Vettelis dirbo su nauja priekinio sparno versija, o Charlesas Leclercas – su senąja, o abejose mašinose buvo sumontuoti nauji difuzoriai. „Mercedes“ lenktynininkai praleido pirmą pusę valandos garažuose, vėliausiai iš visų išvažiavo iš boksų.
Dagelis pilotų skundėsi padangomis. Paul Ricard trasoje yra labai didelė priekinių padangų apkrova ir jos labai greitai dėvisi. Vettelis skundėsi, jog naujų minkštos sudėties padangų vos vos užtenka nuvažiuoti du ratus, jo mašiną ir Leclerco mašiną sesijos eigoje išrinko nustatymų konfigūracijai pakeisti.
Lenktynininkai ne kartą buvo išvažiavę už trasos ribų, Verstappenas ir Gasly apsisuko trasoje, bet Paul Ricard autodrome – labai plačios saugumo zonos, todėl viskas apsėjo be pasekmių. Grosjeanas prarado didelę sesijos dalį dėl skysčių nutekėjimo iš bolido.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |