Nelabai, matau, gaudaisi kas toje Gazoo važiuoja. Jie auginasi Quinte...skaityti daugiauNelabai, matau, gaudaisi kas toje Gazoo važiuoja. Jie auginasi Quintero 22m, Variawa 19 metų ir abu tikrai ne ką blogiau važiuoja nei Rokas. Variava šiemet irgi nukentėjo panašiai kaip Rokas, ne dėl savo kaltės.
Toliau yra Lateganas ir Moraesas, kurie artimiausiais keliais metais bus top Gazoo prioritetas.
Tikrai taip pavardes pirmą kartą girdžiu.
Problema,kad kažką reiktų išmesti.(nebent yra variantas padidinti ekipažų skaičių) Bet pagal ,tai ką matom Rokas jokioj komandoj vaizdo negadintų ir paskutinis nebūtų
Rokas 2 iš 4 gazoo ekipažus overal aplenkė. O atmetus 2 valandas su...skaityti daugiauRokas 2 iš 4 gazoo ekipažus overal aplenkė. O atmetus 2 valandas sugaištas visus 3 savo debiutiniam sezone.Į visas kitas komandas kaip nr2 laisvai gali būti imamas irgi.
Turint omeny jo amžių ir kaip iššovė šiais metais nenustebčiau jei ir kova šiokia tokia dėl jo užvirtų :)
RB vienas iš remėjų jo kaip suprantu,kažkokį dar užnugarį čia komentaruose minėjo.Tad jei nereikėtų pačiam mokėti šimtais tūkstančių jau būtų pasiekimas.Iš reklamos galėtų gerai gyventi.
Kaip realiausias turbūt overdrive ilgalaikis kontraktas ir svarstomas matomai...
Nelabai, matau, gaudaisi kas toje Gazoo važiuoja. Jie auginasi Quintero 22m, Variawa 19 metų ir abu tikrai ne ką blogiau važiuoja nei Rokas. Variava šiemet irgi nukentėjo panašiai kaip Rokas, ne dėl savo kaltės.
Toliau yra Lateganas ir Moraesas, kurie artimiausiais keliais metais bus top Gazoo prioritetas.
Tai, kad tos gamylinės važiuoja iš esmės privačių komandų kurta...skaityti daugiauTai, kad tos gamylinės važiuoja iš esmės privačių komandų kurta technika. Dacia yra Prodrive, o Prodrive iš esmės niekuo nesiskiria nuo XRaid. Iš esmės tai tik Gazoo ir Ford atitinka pilną gamyklinių komandų apibrėžimą, jeigu kalbėtume F1 terminais.
Overdrive irgi dirba lygiagriačiai su Toyota, bei developina mašiną.
Overdrive ar XRaid algų pilotams nemoka, bet jie visada turėjo savo pagrindinius pilotus su kuriais buvo sudarę ilgalaikes partnerystes. Tos ilgalaikės partnerystes paremtos tuo, jog komanda duoda visą reikalingą techniką su pilnu palaikymu, o pilotas rūpinasi savo alga pats.
Pastaris scenarijus Rokui būtų realiausias, nes kalbėti apie kažkokią Gazoo ir juolab mokamą jam algą būtų labai naivu, matant kokia ten konkurencija. Dakare aplamai tos apmokamos vietos yra vos kelios.
Rokas 2 iš 4 gazoo ekipažus overal aplenkė. O atmetus 2 valandas sugaištas visus 3 savo debiutiniam sezone.Į visas kitas komandas kaip nr2 laisvai gali būti imamas irgi.
Turint omeny jo amžių ir kaip iššovė šiais metais nenustebčiau jei ir kova šiokia tokia dėl jo užvirtų :)
RB vienas iš remėjų jo kaip suprantu,kažkokį dar užnugarį čia komentaruose minėjo.Tad jei nereikėtų pačiam mokėti šimtais tūkstančių jau būtų pasiekimas.Iš reklamos galėtų gerai gyventi.
Kaip realiausias turbūt overdrive ilgalaikis kontraktas ir svarstomas matomai...
Tai, kad tos gamylinės važiuoja iš esmės privačių komandų kurta...skaityti daugiauTai, kad tos gamylinės važiuoja iš esmės privačių komandų kurta technika. Dacia yra Prodrive, o Prodrive iš esmės niekuo nesiskiria nuo XRaid. Iš esmės tai tik Gazoo ir Ford atitinka pilną gamyklinių komandų apibrėžimą, jeigu kalbėtume F1 terminais.
Overdrive irgi dirba lygiagriačiai su Toyota, bei developina mašiną.
Overdrive ar XRaid algų pilotams nemoka, bet jie visada turėjo savo pagrindinius pilotus su kuriais buvo sudarę ilgalaikes partnerystes. Tos ilgalaikės partnerystes paremtos tuo, jog komanda duoda visą reikalingą techniką su pilnu palaikymu, o pilotas rūpinasi savo alga pats.
Pastaris scenarijus Rokui būtų realiausias, nes kalbėti apie kažkokią Gazoo ir juolab mokamą jam algą būtų labai naivu, matant kokia ten konkurencija. Dakare aplamai tos apmokamos vietos yra vos kelios.
P.S. RedBullis dažnai mokėdavo tas algas visokiems Sainzams ir t.t.
reiktu pradeti nuo to, kurios komandos dakare yra gamyklines? tikriaus...skaityti daugiaureiktu pradeti nuo to, kurios komandos dakare yra gamyklines? tikriaus tik Ford, Dacia ir Gazoo. Overdrive, kaip ir XRaid, manau, duoda tik technika uz eurus
Tai, kad tos gamylinės važiuoja iš esmės privačių komandų kurta technika. Dacia yra Prodrive, o Prodrive iš esmės niekuo nesiskiria nuo XRaid. Iš esmės tai tik Gazoo ir Ford atitinka pilną gamyklinių komandų apibrėžimą, jeigu kalbėtume F1 terminais.
Overdrive irgi dirba lygiagriačiai su Toyota, bei developina mašiną.
Overdrive ar XRaid algų pilotams nemoka, bet jie visada turėjo savo pagrindinius pilotus su kuriais buvo sudarę ilgalaikes partnerystes. Tos ilgalaikės partnerystes paremtos tuo, jog komanda duoda visą reikalingą techniką su pilnu palaikymu, o pilotas rūpinasi savo alga pats.
Pastaris scenarijus Rokui būtų realiausias, nes kalbėti apie kažkokią Gazoo ir juolab mokamą jam algą būtų labai naivu, matant kokia ten konkurencija. Dakare aplamai tos apmokamos vietos yra vos kelios.
kiek as suprantu, tai taip ir yra kaip parasei. gazoo yra gamykline. t...skaityti daugiaukiek as suprantu, tai taip ir yra kaip parasei. gazoo yra gamykline. tai man idomu ar yra sansu, kad ta gazoo paims roka pay driveriu? ar visgi ir vaziavimas uz overdrive yra labai geras pasiekimas? paaiskinkit man
mano nuomone sansu mazai, nors kazkas pasakojo apie "pazengusias derybas"
reiktu pradeti nuo to, kurios komandos dakare yra gamyklines? tikriaus...skaityti daugiaureiktu pradeti nuo to, kurios komandos dakare yra gamyklines? tikriaus tik Ford, Dacia ir Gazoo. Overdrive, kaip ir XRaid, manau, duoda tik technika uz eurus
kiek as suprantu, tai taip ir yra kaip parasei. gazoo yra gamykline. tai man idomu ar yra sansu, kad ta gazoo paims roka pay driveriu? ar visgi ir vaziavimas uz overdrive yra labai geras pasiekimas? paaiskinkit man
bet cia eina kalba, kad galbut gaus vieta gamyklineje komandoje ar vel...skaityti daugiaubet cia eina kalba, kad galbut gaus vieta gamyklineje komandoje ar vel sitoj overdrive?
reiktu pradeti nuo to, kurios komandos dakare yra gamyklines? tikriaus tik Ford, Dacia ir Gazoo. Overdrive, kaip ir XRaid, manau, duoda tik technika uz eurus
Nemanau, kad galutiniai rezultatai turės daug įtakos. Ne durni jį s...skaityti daugiauNemanau, kad galutiniai rezultatai turės daug įtakos. Ne durni jį stebi, bei supranta į ką žiūrėti ir dėl ko jis prarado laiko. Jeigu ne ta nelemta šturmano klaida, tai jis antras greičiausias ir stabiliausias komandos pilotas po Radžio.
Žinant, kad Dakare šioje klasėje yra tiek Roko, tiek šturmano debiutai, kai kiti komandos draugai yra kur kas labiau patyrę, tai yra gan įspūdinga.
Reikia nepamiršti, kad Rokas ateinančius metus važiuos visą čempionatą ir nepaisant galutinio rezultato Dakare, jis dar išsaugos visus šansus tapti čempionu arba minimaliai atvažiuoti top3.
Pats Rokas nebyliai kalba apie tai, kad tos derybos yra rimtai pasistūmėję į priekį ir jeigu vertinant tik sportinę pusę, tai mažiau šansų, jog tos vietos negaus, nei gaus. Žinoma, visada yra bet. Yra daug turtingesnių, kurie dar ir primokėtų už tą vietą.
bet cia eina kalba, kad galbut gaus vieta gamyklineje komandoje ar vel sitoj overdrive?
idomu, ar dabar uzteks tos 13 vietos, kad atkreiptu i save demesi, ar ...skaityti daugiauidomu, ar dabar uzteks tos 13 vietos, kad atkreiptu i save demesi, ar kaip sakoma uzsirekomenduotu?
Nemanau, kad galutiniai rezultatai turės daug įtakos. Ne durni jį stebi, bei supranta į ką žiūrėti ir dėl ko jis prarado laiko. Jeigu ne ta nelemta šturmano klaida, tai jis antras greičiausias ir stabiliausias komandos pilotas po Radžio.
Žinant, kad Dakare šioje klasėje yra tiek Roko, tiek šturmano debiutai, kai kiti komandos draugai yra kur kas labiau patyrę, tai yra gan įspūdinga.
Reikia nepamiršti, kad Rokas ateinančius metus važiuos visą čempionatą ir nepaisant galutinio rezultato Dakare, jis dar išsaugos visus šansus tapti čempionu arba minimaliai atvažiuoti top3.
Pats Rokas nebyliai kalba apie tai, kad tos derybos yra rimtai pasistūmėję į priekį ir jeigu vertinant tik sportinę pusę, tai mažiau šansų, jog tos vietos negaus, nei gaus. Žinoma, visada yra bet. Yra daug turtingesnių, kurie dar ir primokėtų už tą vietą.
7-8 realiau. LT rekordą gal būtų ir pagerinęs. Iki 5-uko būtų re...skaityti daugiau7-8 realiau. LT rekordą gal būtų ir pagerinęs. Iki 5-uko būtų reikėję geriau maratoninį ruožą suvažiuoti ir dieną prieš tai.
idomu, ar dabar uzteks tos 13 vietos, kad atkreiptu i save demesi, ar kaip sakoma uzsirekomenduotu?
gedimas ne jo asmeniskai kaip vairuotojo, bet ekipazo kalte. toks pat ...skaityti daugiaugedimas ne jo asmeniskai kaip vairuotojo, bet ekipazo kalte. toks pat kaip butu pasiklydimas.
O ekipažas susideda iš vairuotojo,šturmano,mašinos.Lentelėj atsispindi visuma,bet kas domisi pažiūrį išsamiau ir mato kas kaip.
Kad ir šiandien atvažiavo 20. Bet važiavo lygiai su pirmo penktetuko grandais visą ruožą ir net juos aplenkė... Va tau ir 20. Kas ten jiem visiem nutiko klausimas.
Nžn kaip anksčiau buvo,bet dabar matom,kad norint būti top3 turi apsieiti be didesnių nuotykių. Prie to būti žiauriai greitu. Toks monstras kaip Al Attiah daug ruožų nepatempė greičiu...
Gedimas ne jo kaltė,todėl reik pabūt objektyvesniu. Ir niekas į t�...skaityti daugiauGedimas ne jo kaltė,todėl reik pabūt objektyvesniu. Ir niekas į tą 7 vietą nesikesina,o tik sakoma kaip yra...
Aš neseku pareiškimų,tik mačiau jo tėvo interviu,kur sakė,kad dakaras pajėgiausias istorijoje ir top20 nėr silpnų todėl bus sunku.
Spangti apie top3 gal ir galėjo ir net turėjo,taip pasikeliant sau motyvaciją. Ir kaip laikas parodė,kaip matom dabar Jo atvėjis skamba DAUG realiau nei F1 dugno pilotų sapalionės ar vanago tikslas top5 net ir atmetus jo puntuką :)))
gedimas ne jo asmeniskai kaip vairuotojo, bet ekipazo kalte. toks pat kaip butu pasiklydimas.
kokia dar 8.
Jei 2 valandas prarado tvirta 7 vieta. Rokas sakė...skaityti daugiaukokia dar 8.
Jei 2 valandas prarado tvirta 7 vieta. Rokas sakė,kad 3 valandas prarado.Tada visa 5 vieta. jei ir 2.5-6.
Dakaras dar nesibaigė priartės dar gausiai jei nesuluš.
Svarbiausia suprasti,kad niekam neįdomi ta 8 vieta ar 10 kaip plikiui dabar svarbiausias markeris.
Tik stabilus top10 važiavimas dažnai pretenduojant į podiumą va kur maksimumų maksimumas ko galima norėti jei nori užsirekomenduoti kaip gamyklinis draiveris. Ką jis beje jau padarė! Galite tuom neabejoti...Tokioj konkurencijoj taip pavaryti.... Ten dėdės protingi sėdi ,nežiūri aklai į lentelę,o stebi bendrai visą situaciją. Be didelės klaidos,kuri suvalgė laiko visi kiti lėtesni ruožai dėl šturmano nesėkmių ar kitų nesėkmingai susiklosčiusių aplinkybių,bet ne draiverio kaltės.
jis ta diena lyderiui pralaimejo 2h 20min - kokios dar bl 3h. Vare gerai tai sakykim, butu praloses 5min = 2h 15min deficitas. tai ir yra 7 vieta su 15min grubiai iki 6
Jei bobutė turėtų k... būtų dėdukas... Tokiam lygyje nėra pasit...skaityti daugiauJei bobutė turėtų k... būtų dėdukas... Tokiam lygyje nėra pasiteisinimų, su tokiu užnugariu turėjo būti aukščiau. Suprantama, kad tai pirmas jo kartas, daug atleidžiama, bet pezelai apie pirmą vietą buvo visai ne į temą.
Gedimas ne jo kaltė,todėl reik pabūt objektyvesniu. Ir niekas į tą 7 vietą nesikesina,o tik sakoma kaip yra...
Aš neseku pareiškimų,tik mačiau jo tėvo interviu,kur sakė,kad dakaras pajėgiausias istorijoje ir top20 nėr silpnų todėl bus sunku.
Spangti apie top3 gal ir galėjo ir net turėjo,taip pasikeliant sau motyvaciją. Ir kaip laikas parodė,kaip matom dabar Jo atvėjis skamba DAUG realiau nei F1 dugno pilotų sapalionės ar vanago tikslas top5 net ir atmetus jo puntuką :)))
kokia dar 8.
Jei 2 valandas prarado tvirta 7 vieta. Rokas sakė...skaityti daugiaukokia dar 8.
Jei 2 valandas prarado tvirta 7 vieta. Rokas sakė,kad 3 valandas prarado.Tada visa 5 vieta. jei ir 2.5-6.
Dakaras dar nesibaigė priartės dar gausiai jei nesuluš.
Svarbiausia suprasti,kad niekam neįdomi ta 8 vieta ar 10 kaip plikiui dabar svarbiausias markeris.
Tik stabilus top10 važiavimas dažnai pretenduojant į podiumą va kur maksimumų maksimumas ko galima norėti jei nori užsirekomenduoti kaip gamyklinis draiveris. Ką jis beje jau padarė! Galite tuom neabejoti...Tokioj konkurencijoj taip pavaryti.... Ten dėdės protingi sėdi ,nežiūri aklai į lentelę,o stebi bendrai visą situaciją. Be didelės klaidos,kuri suvalgė laiko visi kiti lėtesni ruožai dėl šturmano nesėkmių ar kitų nesėkmingai susiklosčiusių aplinkybių,bet ne draiverio kaltės.
Jei bobutė turėtų k... būtų dėdukas... Tokiam lygyje nėra pasiteisinimų, su tokiu užnugariu turėjo būti aukščiau. Suprantama, kad tai pirmas jo kartas, daug atleidžiama, bet pezelai apie pirmą vietą buvo visai ne į temą.
7-8 realiau. LT rekordą gal būtų ir pagerinęs. Iki 5-uko būtų re...skaityti daugiau7-8 realiau. LT rekordą gal būtų ir pagerinęs. Iki 5-uko būtų reikėję geriau maratoninį ruožą suvažiuoti ir dieną prieš tai.
kokia dar 8.
Jei 2 valandas prarado tvirta 7 vieta. Rokas sakė,kad 3 valandas prarado.Tada visa 5 vieta. jei ir 2.5-6.
Dakaras dar nesibaigė priartės dar gausiai jei nesuluš.
Svarbiausia suprasti,kad niekam neįdomi ta 8 vieta ar 10 kaip plikiui dabar svarbiausias markeris.
Tik stabilus top10 važiavimas dažnai pretenduojant į podiumą va kur maksimumų maksimumas ko galima norėti jei nori užsirekomenduoti kaip gamyklinis draiveris. Ką jis beje jau padarė! Galite tuom neabejoti...Tokioj konkurencijoj taip pavaryti.... Ten dėdės protingi sėdi ,nežiūri aklai į lentelę,o stebi bendrai visą situaciją. Be didelės klaidos,kuri suvalgė laiko visi kiti lėtesni ruožai dėl šturmano nesėkmių ar kitų nesėkmingai susiklosčiusių aplinkybių,bet ne draiverio kaltės.
jei gerai suskaiciuoju, tai atmetus ta nelaime 2am etape, butu buves a...skaityti daugiaujei gerai suskaiciuoju, tai atmetus ta nelaime 2am etape, butu buves apie top penketuka?
7-8 realiau. LT rekordą gal būtų ir pagerinęs. Iki 5-uko būtų reikėję geriau maratoninį ruožą suvažiuoti ir dieną prieš tai.
O jei atmetus ne tik Roko, bet ir visų kitų nelaimes?
O kokios tos kitų nelaimės? Kulversčiai ir nepatikima technika? Nemanau, kad tai patenka į tą pačią kategoriją. Galima atleisti nebent dėl organizatorių klaidų patirtus nuostolius.
R. Bačiuška devintajame Dakaro greičio ruože fiksavo puikų rezultatą (22)
Nelabai, matau, gaudaisi kas toje Gazoo važiuoja. Jie auginasi Quinte... skaityti daugiau
Problema,kad kažką reiktų išmesti.(nebent yra variantas padidinti ekipažų skaičių) Bet pagal ,tai ką matom Rokas jokioj komandoj vaizdo negadintų ir paskutinis nebūtų
Rokas 2 iš 4 gazoo ekipažus overal aplenkė. O atmetus 2 valandas su... skaityti daugiau
Toliau yra Lateganas ir Moraesas, kurie artimiausiais keliais metais bus top Gazoo prioritetas.
Tai, kad tos gamylinės važiuoja iš esmės privačių komandų kurta... skaityti daugiau
Turint omeny jo amžių ir kaip iššovė šiais metais nenustebčiau jei ir kova šiokia tokia dėl jo užvirtų :)
RB vienas iš remėjų jo kaip suprantu,kažkokį dar užnugarį čia komentaruose minėjo.Tad jei nereikėtų pačiam mokėti šimtais tūkstančių jau būtų pasiekimas.Iš reklamos galėtų gerai gyventi.
Kaip realiausias turbūt overdrive ilgalaikis kontraktas ir svarstomas matomai...
Tai, kad tos gamylinės važiuoja iš esmės privačių komandų kurta... skaityti daugiau
reiktu pradeti nuo to, kurios komandos dakare yra gamyklines? tikriaus... skaityti daugiau
Overdrive irgi dirba lygiagriačiai su Toyota, bei developina mašiną.
Overdrive ar XRaid algų pilotams nemoka, bet jie visada turėjo savo pagrindinius pilotus su kuriais buvo sudarę ilgalaikes partnerystes. Tos ilgalaikės partnerystes paremtos tuo, jog komanda duoda visą reikalingą techniką su pilnu palaikymu, o pilotas rūpinasi savo alga pats.
Pastaris scenarijus Rokui būtų realiausias, nes kalbėti apie kažkokią Gazoo ir juolab mokamą jam algą būtų labai naivu, matant kokia ten konkurencija. Dakare aplamai tos apmokamos vietos yra vos kelios.
kiek as suprantu, tai taip ir yra kaip parasei. gazoo yra gamykline. t... skaityti daugiau
reiktu pradeti nuo to, kurios komandos dakare yra gamyklines? tikriaus... skaityti daugiau
bet cia eina kalba, kad galbut gaus vieta gamyklineje komandoje ar vel... skaityti daugiau
Nemanau, kad galutiniai rezultatai turės daug įtakos. Ne durni jį s... skaityti daugiau
idomu, ar dabar uzteks tos 13 vietos, kad atkreiptu i save demesi, ar ... skaityti daugiau
Žinant, kad Dakare šioje klasėje yra tiek Roko, tiek šturmano debiutai, kai kiti komandos draugai yra kur kas labiau patyrę, tai yra gan įspūdinga.
Reikia nepamiršti, kad Rokas ateinančius metus važiuos visą čempionatą ir nepaisant galutinio rezultato Dakare, jis dar išsaugos visus šansus tapti čempionu arba minimaliai atvažiuoti top3.
Pats Rokas nebyliai kalba apie tai, kad tos derybos yra rimtai pasistūmėję į priekį ir jeigu vertinant tik sportinę pusę, tai mažiau šansų, jog tos vietos negaus, nei gaus. Žinoma, visada yra bet. Yra daug turtingesnių, kurie dar ir primokėtų už tą vietą.
7-8 realiau. LT rekordą gal būtų ir pagerinęs. Iki 5-uko būtų re... skaityti daugiau
gedimas ne jo asmeniskai kaip vairuotojo, bet ekipazo kalte. toks pat ... skaityti daugiau
Kad ir šiandien atvažiavo 20. Bet važiavo lygiai su pirmo penktetuko grandais visą ruožą ir net juos aplenkė... Va tau ir 20. Kas ten jiem visiem nutiko klausimas.
Nžn kaip anksčiau buvo,bet dabar matom,kad norint būti top3 turi apsieiti be didesnių nuotykių. Prie to būti žiauriai greitu. Toks monstras kaip Al Attiah daug ruožų nepatempė greičiu...
Gedimas ne jo kaltė,todėl reik pabūt objektyvesniu. Ir niekas į t�... skaityti daugiau
kokia dar 8.
Jei 2 valandas prarado tvirta 7 vieta. Rokas sakė... skaityti daugiau
Jei bobutė turėtų k... būtų dėdukas... Tokiam lygyje nėra pasit... skaityti daugiau
Aš neseku pareiškimų,tik mačiau jo tėvo interviu,kur sakė,kad dakaras pajėgiausias istorijoje ir top20 nėr silpnų todėl bus sunku.
Spangti apie top3 gal ir galėjo ir net turėjo,taip pasikeliant sau motyvaciją. Ir kaip laikas parodė,kaip matom dabar Jo atvėjis skamba DAUG realiau nei F1 dugno pilotų sapalionės ar vanago tikslas top5 net ir atmetus jo puntuką :)))
kokia dar 8.
Jei 2 valandas prarado tvirta 7 vieta. Rokas sakė... skaityti daugiau
7-8 realiau. LT rekordą gal būtų ir pagerinęs. Iki 5-uko būtų re... skaityti daugiau
Jei 2 valandas prarado tvirta 7 vieta. Rokas sakė,kad 3 valandas prarado.Tada visa 5 vieta. jei ir 2.5-6.
Dakaras dar nesibaigė priartės dar gausiai jei nesuluš.
Svarbiausia suprasti,kad niekam neįdomi ta 8 vieta ar 10 kaip plikiui dabar svarbiausias markeris.
Tik stabilus top10 važiavimas dažnai pretenduojant į podiumą va kur maksimumų maksimumas ko galima norėti jei nori užsirekomenduoti kaip gamyklinis draiveris. Ką jis beje jau padarė! Galite tuom neabejoti...Tokioj konkurencijoj taip pavaryti.... Ten dėdės protingi sėdi ,nežiūri aklai į lentelę,o stebi bendrai visą situaciją. Be didelės klaidos,kuri suvalgė laiko visi kiti lėtesni ruožai dėl šturmano nesėkmių ar kitų nesėkmingai susiklosčiusių aplinkybių,bet ne draiverio kaltės.
jei gerai suskaiciuoju, tai atmetus ta nelaime 2am etape, butu buves a... skaityti daugiau
O jei atmetus ne tik Roko, bet ir visų kitų nelaimes?