R. Brawnas: „Mercedes“ čempionės titulą gali užsitikrinti Monzoje (25)

R. Brawnas: „Mercedes“ čempionės titulą gali užsitikrinti Monzoje
logo Birželio 25 d. 22:06, Daimler

F-1 sporto skyriaus vadovas Rossas Brawnas mano, kad jei ir toliau niekam nepavyks rimčiau pasipriešinti „Mercedes“ komandai, pastaroji čempionės titulą gali užsitikrinti rugsėjo mėnesį Monzos trasoje vyksiančiose lenktynėse.

Šiemet aštuonias pergales iš tiek pat galimų iškovojusi ekipa kol kas artimiausią varžovę „Ferrari“ konstruktorių įskaitoje lenkia 140 taškų.

„Mes ne kartą sakėme, kad turime imtis pokyčių. Skaičiai nemeluoja“, - sakė R. Brawnas.

„Po Prancūzijos GP, aštuntojo etapo, septynios komandos, konstruktorių įskaitoje užimančios vietas nuo ketvirtos iki dešimtos, kartu yra surinkusios mažiau nei pusę taškų, kuriuos jau yra iškovojusi „Mercedes“. Paul Ricard trasoje tik penki sportininkai nebuvo aplenkti ratu. Ir tik Carlosas Sainzas neatstovauja vienai iš trijų stipriausių čempionato komandų.“

„Jei „Mercedes“ ir toliau demonstruos tokį tempą, pirmąją vietą konstruktorių įskaitoje gali užsitikrinti Monzoje, likus trečdaliui sezono.“

„Lewisas, Valtteri ir „Mercedes“ nėra kalti dėl to, kaip viskas klostosi šių metų sezone. Ir taisyklių pokyčiai, kuriuos ruošiame įgyvendinti, nėra nukreipti prieš komandą, kuri perrašo rekordų knygas. Tačiau turime pripažinti, kad sportui, kuri mes taip mylime, reikia daugiau konkurencijos. Kitos komandos taip pat turi turėti galimybę pakovoti dėl prizinių vietų. Tai neturi būti toks čempionatas, kurie dominuoja tik kelios komandos.“

Komentarai (25)


Black_Death
| Birželio 27 d. 18:42
Klepsidra
| Birželio 26 d. 21:16

pagrindine panaikinimo priezastis - kastai. butu saugumas - butu panaikinta seniai iki tol. 2014-2016 df buvo sumazintas, bet ne tiek, kiek reikejo, o ir komandos greitai atkovojo tai, kas prarasta. plius del visos hybrid dalies, halo ir pan bolidai yra sunkesni, nei pvz 2002-2005 metu.

Nesu uztikrintas bet man menasi, kad per puse sezono buvo super daug, apie 3, gaisrus ir nusprende kad reikia drausti, saugu ir privalomas sustojimas gal bus atliekamas 20 rate, o kazkas lauks SC
Jonaitis
| Birželio 27 d. 09:06
YZF
| Birželio 26 d. 22:22

Tai kame bajeris?

Pritariu
YZF
| Birželio 26 d. 22:27
Rokas1
| Birželio 26 d. 18:15

Less df more hp buvo naudota 2014-2016 metais, tada netilo kalbos, kad mašinos per lėtos. O dar daugiau hp uždėt nelabai vaisių duotų, ypač moderniose trasose. Be to, jei gerai pamenu kuro papildymą panaikino pagrinde dėl saugumo, o ne dėl kaštų?

Viena is kuro panaikinimo priezasciu buvo taktikos paivarinimas. Taip, butent didesne taktikos ivairove.

Jaunimas sumises, nieko nebesupranta - "ka? daugiau veiksmo? kaip? kokiu budu???".

Motyvacija, eilini syki teorine, buvo tokia: nereikes visiems stoti 20-tame rate (nes baigiasi kuras, tenka stoti) o gales kai kas stoti veliau, pvz 30 rate ar 35 rate. Prasides strategiju ivairove ir idomumas. Bet cia is tos pacios serijos kaip musu jaunuolis nusprende kad top5 komandos stos 25 rate, o visos kitos, kazkodel, stos daug veliau. O kodel jos turetu daryti kazka, kas yra leciau ir blogiau? Zinoma kad nedarys, ir stos daugiau maziau panasiai. Tiesa, dabar mes matome jog istikruju kai kas stoja ansciau, kai kas veliau, tas vyksta. Bet nuo to kad stoja kitaip, niekas nesikeicia. Kas gereiciausias, tas greiciausias.
YZF
| Birželio 26 d. 22:22
Jonaitis
| Birželio 26 d. 12:56

Thanks, captain Obvious.

Tai kame bajeris?
adameitas
| Birželio 26 d. 21:25
Rokas1
| Birželio 26 d. 18:12

Reglamentas keistas 2017 ir 2019 metais pakankmai smarkiai, ne jo klatė, kad Mercs sugebėjo abu kartus išlikt priekyje. Ir koks skirtumas kas dominuoja? Jei kasmet kita komanda tiek dominuotų kiek šiemet mersai, man nuo to įdomiau nebūtų.
Spėliojimo nei dėl kuro papildymo nei dėl one-shot nėra, nes abu jau yra buvę ir abu nieko gero nedavė. Puikiai pamenu kaip garaže sėdėdavo visi 2/3 kvalos, veiksmo 0 buvo, o galiausiai laimėdavo vis vien tie patys. Dabartinis kvalos formatas yra geriausias kokį esam turėją ir jau ko ko, bet jo keisti tikrai nereikia (kuo įsitikinom prieš kelis metus).
Pasakymas "kaltas reglamentas ir techninė pažanga" yra vertas visiško 0. Reglamentas visada dėl visko kaltas, o pažanga yra esminis fatorius šiame sporte, kurio išmesti negalima. Čia tas pats kas į klausimą "kodėl smunka ekonomika" atsakyt "valdžia kalta".
Atsakant į "aukso amžių", tai man tokio laikmečio nėra buvę ir turbūt niekada nebus. Kasmet būdavo įdomių lenktynių, mėgiamų ir nemėgstamų pilotų, dominuojančių ir apverktinai atrodančių lenktynininkų ir komandų, ir kasmet būdavo prastų lenktynių bei nuolat verkiančių žiūrovų. Galiu pasidžiaugt tuo, kad pamenu kiek verksnių buvo dėl perėjimo nuo V12 prie V10, kiek žmonių žliumbė kai padangas pradėjo naudot su protektoriais, kai ABS leido naudot (ir lygiai tiek pat žliumbė, kai jį uždraudė). Pamenu ir kaip 2002 netilo kalbos apie F1 mirtį ir blogiausią reglamentą koks tik yra buvęs, nes lenktynės nuobodžios, trūksta lenkimų, dominuoja vienas lenktynininkas, o mašinose tiek elektronikos, kad piloto įtaka beveik 0 verta. Laikai keičiasi, žmones ne.

Mano nuomone kaltė iš dalies jo. Visais laikais kokia nors komanda pirma prisitaikydavo, bet sezono eigoje dažnai jėgų balansas kisdavo, į pergales ar podiumus pretenduodavo dar kokios dvi komandos. Per paskutinius metus tai pasikeitė ir net komandos su didžiuliais biudžetais to nebepajėgūs padaryti. Galima būtų sakyti, kad tiesiog kitos komandos "kvailesnės", bet juk kažkaip ankščiau joms tai pavykdavo padaryti.
Vieno rato kvala man imponuoja tuo, kad yra didesnė tikimybė, kad top pilotai padarys klaidą ir tai sumaišys startinę rikiuotę.
Radikaliai keičiant reglamentą visada bus tai palaikančių ir ne. Tai būdinga ne tik f-1, nekalbant jau apie tai, kad ne vienas ir ne du pakeitimai nepasiteisino. Taip MS ferarri dominavimo laikotarpis buvo nuobodus, bet jis truko tik 3 metus ir gan greitai pasimiršo per pakankamai įdomų 2003-2008 laikotarpį. Be to tais laikais formulėj buvo daugiau charizmatiškų jaunų pilotų ko dabar labai trūksta. Dabar dominavimas trunka vos ne 10 metų. Ir žiūrint f-1 atrodo lyg žiūrėtum paskutinių metų Žalgirio ir Ryto varžybas.. Tiesiog norėtųsi daugiau tokių sezonų kaip 2007.
Klepsidra
| Birželio 26 d. 21:16
Rokas1
| Birželio 26 d. 18:15

Less df more hp buvo naudota 2014-2016 metais, tada netilo kalbos, kad mašinos per lėtos. O dar daugiau hp uždėt nelabai vaisių duotų, ypač moderniose trasose. Be to, jei gerai pamenu kuro papildymą panaikino pagrinde dėl saugumo, o ne dėl kaštų?

pagrindine panaikinimo priezastis - kastai. butu saugumas - butu panaikinta seniai iki tol. 2014-2016 df buvo sumazintas, bet ne tiek, kiek reikejo, o ir komandos greitai atkovojo tai, kas prarasta. plius del visos hybrid dalies, halo ir pan bolidai yra sunkesni, nei pvz 2002-2005 metu.
Rokas1
| Birželio 26 d. 18:15
Klepsidra
| Birželio 26 d. 17:31

vieno rato kvalifikacija buvo per didele loterija kartais + ilgai laukti reikejo monotoniskus vaziavimus ziurint - lyg delto ir buvo atsisakyta. kalbedami apie reglamenta itraukit ir tai, kad top komandos siais laikais is emes neturi gedimu - kas seniau labai didele itaka darydavo ir maise finiso tvarka. kuro papildymas nuimtas del per dideliu islaidu, bet gal ir butu ok ji grazinti kazkada, sumazinus kitas islaidas. teoriskai sprendimas yra paprastas - less kg, less df, more hp - kaip buvo kazkuriam forume parasyta.

Less df more hp buvo naudota 2014-2016 metais, tada netilo kalbos, kad mašinos per lėtos. O dar daugiau hp uždėt nelabai vaisių duotų, ypač moderniose trasose. Be to, jei gerai pamenu kuro papildymą panaikino pagrinde dėl saugumo, o ne dėl kaštų?
Rokas1
| Birželio 26 d. 18:12
adameitas
| Birželio 26 d. 17:00

Taip reglamentus visada keitė, bet paskutiniu metu tai tiesiog pradėjo daryti didesnę įtaką. Per paskutinius 10 metų titulą ėmė 2 komandos, iki tol buvo dominavimų, bet per dešimt metų bent kokios 3 paimdavo. Ar reglamentas dėl to nė kiek nekaltas?
O kuo vieno rato kvala blogai? Juk padidėtų klaidos tikimybė. Aišku žinant, kad dabar technika ypatingai patikima ir kad lyderiai praktiškai visada finišuoja ir finišuoja aukštai ji jau nebūtų tokia veiksminga kaip ankčiau, bet vis tiek kur blogis?
Dėl kuro papildymo galima spėliot, ką komandos darytų, bet esmė kad kažką turėtų daryti. Ar tai pablogintų padėtį? O gal padėtų?
Asmeniškai man patiko sezonas kai Kimis su Alonso kovojo dėl titulo, 2007 metai. Bet esmė ne tame. Mano asmenine nuomone f-1 pasidarė nuobodi ir dėl pirmiausia kalti reglamentas ir techninė pažanga. Tamsta taip ir neatsakei ar f-1 pagal tave dabar išgyvena aukso amžių ir nieko nereikia keist? Ar tik šūdus pilstyt tesugebi?

Reglamentas keistas 2017 ir 2019 metais pakankmai smarkiai, ne jo klatė, kad Mercs sugebėjo abu kartus išlikt priekyje. Ir koks skirtumas kas dominuoja? Jei kasmet kita komanda tiek dominuotų kiek šiemet mersai, man nuo to įdomiau nebūtų.
Spėliojimo nei dėl kuro papildymo nei dėl one-shot nėra, nes abu jau yra buvę ir abu nieko gero nedavė. Puikiai pamenu kaip garaže sėdėdavo visi 2/3 kvalos, veiksmo 0 buvo, o galiausiai laimėdavo vis vien tie patys. Dabartinis kvalos formatas yra geriausias kokį esam turėją ir jau ko ko, bet jo keisti tikrai nereikia (kuo įsitikinom prieš kelis metus).
Pasakymas "kaltas reglamentas ir techninė pažanga" yra vertas visiško 0. Reglamentas visada dėl visko kaltas, o pažanga yra esminis fatorius šiame sporte, kurio išmesti negalima. Čia tas pats kas į klausimą "kodėl smunka ekonomika" atsakyt "valdžia kalta".
Atsakant į "aukso amžių", tai man tokio laikmečio nėra buvę ir turbūt niekada nebus. Kasmet būdavo įdomių lenktynių, mėgiamų ir nemėgstamų pilotų, dominuojančių ir apverktinai atrodančių lenktynininkų ir komandų, ir kasmet būdavo prastų lenktynių bei nuolat verkiančių žiūrovų. Galiu pasidžiaugt tuo, kad pamenu kiek verksnių buvo dėl perėjimo nuo V12 prie V10, kiek žmonių žliumbė kai padangas pradėjo naudot su protektoriais, kai ABS leido naudot (ir lygiai tiek pat žliumbė, kai jį uždraudė). Pamenu ir kaip 2002 netilo kalbos apie F1 mirtį ir blogiausią reglamentą koks tik yra buvęs, nes lenktynės nuobodžios, trūksta lenkimų, dominuoja vienas lenktynininkas, o mašinose tiek elektronikos, kad piloto įtaka beveik 0 verta. Laikai keičiasi, žmones ne.
Klepsidra
| Birželio 26 d. 17:31
adameitas
| Birželio 26 d. 17:00

Taip reglamentus visada keitė, bet paskutiniu metu tai tiesiog pradėjo daryti didesnę įtaką. Per paskutinius 10 metų titulą ėmė 2 komandos, iki tol buvo dominavimų, bet per dešimt metų bent kokios 3 paimdavo. Ar reglamentas dėl to nė kiek nekaltas?
O kuo vieno rato kvala blogai? Juk padidėtų klaidos tikimybė. Aišku žinant, kad dabar technika ypatingai patikima ir kad lyderiai praktiškai visada finišuoja ir finišuoja aukštai ji jau nebūtų tokia veiksminga kaip ankčiau, bet vis tiek kur blogis?
Dėl kuro papildymo galima spėliot, ką komandos darytų, bet esmė kad kažką turėtų daryti. Ar tai pablogintų padėtį? O gal padėtų?
Asmeniškai man patiko sezonas kai Kimis su Alonso kovojo dėl titulo, 2007 metai. Bet esmė ne tame. Mano asmenine nuomone f-1 pasidarė nuobodi ir dėl pirmiausia kalti reglamentas ir techninė pažanga. Tamsta taip ir neatsakei ar f-1 pagal tave dabar išgyvena aukso amžių ir nieko nereikia keist? Ar tik šūdus pilstyt tesugebi?

vieno rato kvalifikacija buvo per didele loterija kartais + ilgai laukti reikejo monotoniskus vaziavimus ziurint - lyg delto ir buvo atsisakyta. kalbedami apie reglamenta itraukit ir tai, kad top komandos siais laikais is emes neturi gedimu - kas seniau labai didele itaka darydavo ir maise finiso tvarka. kuro papildymas nuimtas del per dideliu islaidu, bet gal ir butu ok ji grazinti kazkada, sumazinus kitas islaidas. teoriskai sprendimas yra paprastas - less kg, less df, more hp - kaip buvo kazkuriam forume parasyta.
adameitas
| Birželio 26 d. 17:00
Rokas1
| Birželio 26 d. 15:41

Norai atsidaro dėl reglamento kaitaliojimo? Reglamentas F1 pastoviai kaitaliojamas nuo maždaug 1950, o durni norai kažkaip tik dabar atsirado?
O kuo vieno rato kvalifikcija gerai? Dabar pabaigoje matom tiesioginę kovą, vykstančią vienu metu, kai lenktynininkai kovoja dėl top 10 pozicijų. Ką pakeistų one-shot? Mersai staiga sulėtėtų ar ką? Dabar dar per lietų ir pan būna, kad greiti lenktynininkai nespėja įveikti gero rato ir patekt į kitą dalį, arba turi 3 ratus iš eilės spaust, nes sąlygos labai greitai gerėja. One-shot dar ir tą atimtų, ot tai įdomiau būtų.
Ir dėl dievo meilės, tu bent žiūrėjai F1 kai buvo kuro papildymas kad tokias nesąmones pezi? Užkniso jau skaityt tokius šūdus, atsiprašant - bus kuro papildymas tai lenktynininkai spaus. Tai padangas tada taupys, nes kuro ir taip šiemet nelabai kas taupo, kai leidžiamą kiekį padidino. O sugrįžtų papildymas, pusė peletono su pilnu baku nuo starto iiki finišo važiuotų, kad tik nereiktų daryt pit stop, kuris būtų 5 kartus ilgesnis nei toks, kai tik padangas pakeičia ir vsio.
Pasakyk man, kurį paskutinį įdomų sezoną pameni su keliais padangų gamintojais, kuro papildymu ir one-shot kvala? Ir ar kuris iš tų sezonų buvo bent pusė tiek įdomus kaip 2010 ar 2012, kai kuro nepildė, padangos buvo visiem vienodos ir greit drožėsi, kompiuteriai jau valdė 80% mašinos, greičio rekordų niekas nemušė, lenkimai jau buvo daromi su DRS ir KERS o čempiono titulus skynė jaunas bachūriukas, kurį daug kas vadino dar neapsilunksnavusiu viščiuku.

Taip reglamentus visada keitė, bet paskutiniu metu tai tiesiog pradėjo daryti didesnę įtaką. Per paskutinius 10 metų titulą ėmė 2 komandos, iki tol buvo dominavimų, bet per dešimt metų bent kokios 3 paimdavo. Ar reglamentas dėl to nė kiek nekaltas?
O kuo vieno rato kvala blogai? Juk padidėtų klaidos tikimybė. Aišku žinant, kad dabar technika ypatingai patikima ir kad lyderiai praktiškai visada finišuoja ir finišuoja aukštai ji jau nebūtų tokia veiksminga kaip ankčiau, bet vis tiek kur blogis?
Dėl kuro papildymo galima spėliot, ką komandos darytų, bet esmė kad kažką turėtų daryti. Ar tai pablogintų padėtį? O gal padėtų?
Asmeniškai man patiko sezonas kai Kimis su Alonso kovojo dėl titulo, 2007 metai. Bet esmė ne tame. Mano asmenine nuomone f-1 pasidarė nuobodi ir dėl pirmiausia kalti reglamentas ir techninė pažanga. Tamsta taip ir neatsakei ar f-1 pagal tave dabar išgyvena aukso amžių ir nieko nereikia keist? Ar tik šūdus pilstyt tesugebi?
×

F-1.lt pulsas