Seniausi komentarai
ddt
| Liepos 20 d. 15:57
Jonaitis
| Liepos 19 d. 19:34

Nu fainai. Tik nixera neaisku ka cia su tuo pavyzdziu norejai pasakyt ?

O tu turbut nebeprisimeni, ka pats apie svorius ten kalbejai? Gaila.
Jonaitis
| Liepos 19 d. 19:34
ddt
| Liepos 19 d. 17:53

Okey. Duosiu pavyzdi. Vairuoju automobili su 120Ag atmosferiniu varikliu (heiteriai, galit zvengt, bet man giliai *** nes tai ne lavonas is DE). Ilipu i atnaujinta modeli, su minimaliai perziuretu TUO PACIU varikliu (parametrai plius minus tie patys), bet pridetas Mild Hybrid. Rezultatas - juntamai idomesne akseleracija prie mazu apsuku. Masina sunkesne apie 80kg (triuksmo izoliacija plius M-Hyb sistema). Pavaru dezes perdavimai tie patys. Dabar sakyk, idomu svoriai, ir pagreitis, ar ne? :) Man vistik idomu ir apie tai tikrai galima sneketi.

Nu fainai. Tik nixera neaisku ka cia su tuo pavyzdziu norejai pasakyt ?
ddt
| Liepos 19 d. 17:53
deivec
| Liepos 19 d. 09:43

Teigiama, kad šių dienų bolidai yra 135 kg sunkesni už tuos, kurie buvo naudojami prieš 10 metų.

Nesuprantu absoliuciai tu zmoniu, kurie sneka apie tai.
Bent pridekite rato iveikimo laikus tada ir dabar su tai svoriu palyginimais.
Ka duoda ziurovui tas svoris ??????? pilotai uzsigeide ?

Nezinau keista isvis skaityti tokias diskusijas

Okey. Duosiu pavyzdi. Vairuoju automobili su 120Ag atmosferiniu varikliu (heiteriai, galit zvengt, bet man giliai *** nes tai ne lavonas is DE). Ilipu i atnaujinta modeli, su minimaliai perziuretu TUO PACIU varikliu (parametrai plius minus tie patys), bet pridetas Mild Hybrid. Rezultatas - juntamai idomesne akseleracija prie mazu apsuku. Masina sunkesne apie 80kg (triuksmo izoliacija plius M-Hyb sistema). Pavaru dezes perdavimai tie patys. Dabar sakyk, idomu svoriai, ir pagreitis, ar ne? :) Man vistik idomu ir apie tai tikrai galima sneketi.
ddt
| Liepos 19 d. 17:49
deivec
| Liepos 19 d. 09:47

leiskite paklausti retoriskai. Kaip galima kazka tobulinti neisleidziant pinigu ?
Dali tu islaidu padengia zmones pirkdami naujas masinas....
R&D kastai gi visada iskaiciuojami...
F1 yra postomis research'ingui. Kitaip tai uztruktu laiko prasme labai ilgai...
Daug ko suzinojo, atrado inzinieriai nuo to laiko kai pradejo hybrid deti...i F1.
Net ne visi ta sugebejo, ne visi ta net dabar sugebetu padaryti.

F1 jau seniai nebera R&D saltinis automobiliu pramonei. Kitaip seniai matytum cia ir Audi, ir Toyota ir dar ka tik nori.
deivec
| Liepos 19 d. 09:47
A85
| Liepos 19 d. 09:31

Variklių darbotvarkę diktuoja ES, nes pagrindiniai gamintojai yra būtent iš ES. Nebūtų šito pamišimo dėl emisijų mažinimo, toliau zulintų V10 ir vargo nematytų. Bet, kadangi, laikai keičiasi, variklių gamintojai irgi turi reaguot ir pagrįst savo taryboms kodėl verta lenktyniauti, ir deginti tokias krūvas pinigų variklių tobulinimui.

leiskite paklausti retoriskai. Kaip galima kazka tobulinti neisleidziant pinigu ?
Dali tu islaidu padengia zmones pirkdami naujas masinas....
R&D kastai gi visada iskaiciuojami...
F1 yra postomis research'ingui. Kitaip tai uztruktu laiko prasme labai ilgai...
Daug ko suzinojo, atrado inzinieriai nuo to laiko kai pradejo hybrid deti...i F1.
Net ne visi ta sugebejo, ne visi ta net dabar sugebetu padaryti.
deivec
| Liepos 19 d. 09:45
tribeca
| Liepos 19 d. 06:23

Labiausiai nepatinka kad tos elektronines sistemos suprogramuotos dirbti ne tik kaip galios padidinimo irenginys kartu taupantis kura, bet ir kaip traukos kontrole.

FE beveik visas komandas pagavo tai darant...ar tai yra F1...nu cia dar klausimas. Per drasu tai teigti manau
deivec
| Liepos 19 d. 09:43
Teigiama, kad šių dienų bolidai yra 135 kg sunkesni už tuos, kurie buvo naudojami prieš 10 metų.

Nesuprantu absoliuciai tu zmoniu, kurie sneka apie tai.
Bent pridekite rato iveikimo laikus tada ir dabar su tai svoriu palyginimais.
Ka duoda ziurovui tas svoris ??????? pilotai uzsigeide ?

Nezinau keista isvis skaityti tokias diskusijas
leksas
| Liepos 19 d. 09:36
tuoj ateis elektriniai motorai ir šitie hibridai eis į motosporto istorijos šiukšlyną, tuo tarpu garsieji V8 ir V10 bus prisiminti visam laikui.
A85
| Liepos 19 d. 09:31
Variklių darbotvarkę diktuoja ES, nes pagrindiniai gamintojai yra būtent iš ES. Nebūtų šito pamišimo dėl emisijų mažinimo, toliau zulintų V10 ir vargo nematytų. Bet, kadangi, laikai keičiasi, variklių gamintojai irgi turi reaguot ir pagrįst savo taryboms kodėl verta lenktyniauti, ir deginti tokias krūvas pinigų variklių tobulinimui.
tribeca
| Liepos 19 d. 06:23
Labiausiai nepatinka kad tos elektronines sistemos suprogramuotos dirbti ne tik kaip galios padidinimo irenginys kartu taupantis kura, bet ir kaip traukos kontrole.
tribeca
| Liepos 19 d. 05:21
Nera nei vieno lenktyniu gerbejo kuriam patiktu sitie hibridiniai varikliai. Vilties spindulelis atsikratyti ju buvo, bet dingo kartu su Liberty neistesetais pazadais.
kart
| Liepos 19 d. 01:15
maxpower
| Liepos 18 d. 23:02

Gal but klystu bet ar nebuvo viena is priezasciu turbo varikliu tai kainos mazinimas? Ale atmosferiniai yra brangus

Vien MGU-H isradimas gamintojams turbut tiek kainavo, kad vargu ar apie koki piguma galima kalbet. Plius turbininiam varikliui reikia tvirtesniu stumokliu, svaistikliu ir t.t. nes suspaudimas didesnis.

Tikrai nesuprantu apie koki piguma kalbejo. Galbut turejo omenyje, kad tiek pat galios pasiekti kainuoja daug brangiau. Tas tai tiesa, nes atmosferiniams kelti galia labai sunku. Na, bet ne viska galia nusprendzia. Galetu jos buti ir maziau.
Black_Death
| Liepos 18 d. 23:52
Nauja reglamenta reik priimt ir niekas neimanoma. Jei maFIA taip ir toliau, tai nebeliks man noro ateiti cia paskaityti komentaru ir paciam dar ipilti zibalo i ugni... nes lenktynems jau persunku surasti laiko (si sezona ziurejau 1 pilnas, 2x 0,5 ir 1 0,1)
maxpower
| Liepos 18 d. 23:02
kart
| Liepos 18 d. 22:27

Griztu bent jau prie seno gero KERS'o su atmosferiniais variklaiis, tai ir tai jau butu gerai. Ir palengvetu ir technika atpigintu.

Gal but klystu bet ar nebuvo viena is priezasciu turbo varikliu tai kainos mazinimas? Ale atmosferiniai yra brangus
kart
| Liepos 18 d. 22:34
sawas008
| Liepos 18 d. 22:23

Per anksti pereita prie tokios sudėtingos hibridinės technologijos, reiktų normalių benzininių variklių ir iki tam tikro kg kiekio baterijų ir el variklių kurių tecnologinės savybės energijos kaupimas ir panaudojimas ir butu komandu pranasumai

Organizatoriai manau noretu sugrizti prie daug ko, bet kaip teisingai pastebejo, tokia komercine realybe. Gamintojai diktuoja madas. Su atmosferiniais varikliais nebesugeba isspausti tokio efektyvumo koks yra turbininiuose motoruose. Dabartiniai Volkswagenai ir t.t. 1.4, 1.6 + turbo motorai turi daugiau galios nei pries 10 metu turejo atmosferiniai 2.5 varikliai.
kart
| Liepos 18 d. 22:27
Griztu bent jau prie seno gero KERS'o su atmosferiniais variklaiis, tai ir tai jau butu gerai. Ir palengvetu ir technika atpigintu.
sawas008
| Liepos 18 d. 22:23
Per anksti pereita prie tokios sudėtingos hibridinės technologijos, reiktų normalių benzininių variklių ir iki tam tikro kg kiekio baterijų ir el variklių kurių tecnologinės savybės energijos kaupimas ir panaudojimas ir butu komandu pranasumai
Camicasee
| Liepos 18 d. 21:52
Tai juk tas pats LH pasiūlė kuro pildymą, kur problema nesuprantu...

F-1.lt pulsas