Seniausi komentarai
Life
| Liepos 22 d. 11:43
Skirmantas_M
| Liepos 21 d. 16:52

Vienas iš F-1 aukšto lygio tikslų yra technikos tobulėjimas, inovacijos. Jei prieitų prie standartinių dalių, manau šito tikslo pildymas nukentėtų. Bet bendrai kaštų taupymas, bet koks siekis dirbtinai sulyginti komandas, atrodo prieštarauja inovacijų kūrimui. Atrodo tada turėtų atlaisvinti daugiau, bet tuomet prasideda pinigų klausimas ir kad kai kurios komandos per stipriai pabėga.

Nepsmirškim, kad F-1 visų pirma yra sportas ir pramoga žiūrovams, nieko keisto, kad žiūrimumas krenta, jei iš sporto darom inžinerių ar verslininkų čempionatą, kas daugiau babkių investuos ar geresnę technologiją sukurs.
Skirmantas_M
| Liepos 21 d. 16:52
RBR
| Liepos 21 d. 11:58

Jei jau dabar visi bolidai vienodi, reiškia top3 komandos sukčiauja, kad skirtumas toks didelis. Suraskit kur ir pajėgumai issilygins🙂 o jei rimtai, tai Brawnas senatviniu marazmu jau susirgo. Vienintelis kelias kažką sulyginti yra standart parts. Juk nesunku išsiaiškinti kas duoda didžiausia pranašumą? Va ta ir standartizuoti. Manyčiau varikliu sulyginimo ir tobulinimo uzsaldymo, bei keleto aero dalių standartizavimas viską issprestu

Vienas iš F-1 aukšto lygio tikslų yra technikos tobulėjimas, inovacijos. Jei prieitų prie standartinių dalių, manau šito tikslo pildymas nukentėtų. Bet bendrai kaštų taupymas, bet koks siekis dirbtinai sulyginti komandas, atrodo prieštarauja inovacijų kūrimui. Atrodo tada turėtų atlaisvinti daugiau, bet tuomet prasideda pinigų klausimas ir kad kai kurios komandos per stipriai pabėga.
RBR
| Liepos 21 d. 11:58
Jei jau dabar visi bolidai vienodi, reiškia top3 komandos sukčiauja, kad skirtumas toks didelis. Suraskit kur ir pajėgumai issilygins🙂 o jei rimtai, tai Brawnas senatviniu marazmu jau susirgo. Vienintelis kelias kažką sulyginti yra standart parts. Juk nesunku išsiaiškinti kas duoda didžiausia pranašumą? Va ta ir standartizuoti. Manyčiau varikliu sulyginimo ir tobulinimo uzsaldymo, bei keleto aero dalių standartizavimas viską issprestu
leksas
| Liepos 21 d. 10:47
f1 susirgo autizmu- paprasti dalykai daromi sudėtingiausiu būdu, vietoj to kad reglamentas būtų prastinamas ir vėliau nekeičiamas 10 metų, kas suartintų bolidus ant 0,2 sek., viskas daroma vis sudėtingiau, o po to dar papildomai išsikalinėjama kad vistiek liktų tas 0,2 skirtumas darant bezabrazią
Andrius Zokaitis
| Liepos 20 d. 23:20
Tai cia ir bus siek tiek pagerintas F-2 variantas ☹
ddt
| Liepos 20 d. 22:43
Paskutinėje (kol kas) Top Gear šių metų laidoje labai gerai parodyta, kodėl F1 bolidai daugiau NIEKADA nebus skirtingi. Kaip pvz Tyrell su 6 ratais ar ventiliatoriai, ar žemės efekto atradimas. Aš - kalbu apie techninio reglamento storį (apimtį). Kas matė Top Gear, tas supras, apie ką aš.

F-1.lt pulsas